ابعاد فلاسک

فلاسک وسیله ای است که در آن برای نگهداری نوشیدنی های گرم و سرد استفاده می‌شود. مکانیسم عمل فلاسک چای به این صورت است که دارای یک محفظه کاملا ایزوله است. عایق بودن این محفظه باعث می‌شود که تبادل مواد و انرژی درون محفظه به حداقل برسد، این فرآیند باعث پایدار ماندن دمای مواد درون محفظه برای مدتی طولانی خواهد شد. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت فلاسک یونیک در طرح ها و مدل های متنوع و به روز با ما در چشمگیر همراه شوید و پس از مشاهده طرح های متنوع فلاسک یونیک در این صفحه، مدل مورد نظر خود را با توجه به نیازتان خریداری کنید.

انواع فلاسک

امروزه فلاسک‌ها با اشکال ظاهری متفاوت و در اندازه های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. میزان گنجایش یک فلاسک در اندازه ابعاد فلاسک موثر خواهد بود. اگر به تنهایی برای کوهنوردی و یا برای مطالعه به کتابخانه می‌روید، آنچه به عنوان فلاسک لازم دارید فلاسک هایی است که بصورت نیم لیتری و در ابعاد کوچک در بازار وجود دارند. این فلاسک‌ها اگر از برند معتبری تهیه شوند و دارای کیفیت بالایی باشند به طور معمول بین 8 تا 12 ساعت می‌تواند پایداری دمای مایع را تضمین کنند. این فلاسک ها با جنس مرغوب و اندازه سبک کمترین فضای ممکن را اشغال خواهند کرد و به راحتی در کوله پشتی شما جا خواهد گرفت. اگر یک دورهمی چند نفره و یا یک پیک نیک با خانواده را در برنامه خود دارید، بهتر است از فلاسک هایی با اندازه بزرگ و یا به اصطلاح فلاسک‌ های خانوادگی استفاده کنید. شما عزیزان می توانید قیمت و مشخصات فلاسک کوهنوردی را در سایت چشمگیر مشاهده کنید و به راحتی با کیفیت ترین فلاسک کوهنوردی بازار را تهیه کنید.

انواع ابعاد فلاسک

ظرفیت فلاسک

آنچه در مورد ابعاد فلاسک مهم به نظر می‌رسد، این است که فلاسک مورد نظر با توجه به نیاز افراد اهمیت پیدا می کند. برخی فلاسک‌ها به صورت دو قلو وجود دارند که می‌توان در هر کدام از آن ها از مایعی جداگانه مانند آب یا چای استفاده کرد. فلاسک ها ظرفیت های متنوعی هم چون یک لیتر، یک و نیم لیتر، حتی دو لیتر و نیم لیتر و حتی کمتر از نیم لیتر را هم شامل می‌شوند. فلاسک‌های دوقلوی یک لیتری هم در این مورد می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. عایق بودن محفظه یک فلاسک تا این حد قابل اهمیت است که اگر به بدنه و جدار داخلی آن ها ضربه ای وارد شود در این صورت فلاسک کارایی خود را از دست خواهد داد. به طور معمول ضربات وارده به فلاسک و مشکلات آن با تعمیر برطرف نخواهند شد. از این رو در انتخاب فلاسک مناسب باید نهایت دقت را به کار برد. قابل توجه است که از هر مایعی که درون فلاسک استفاده می‌کنید، با توجه به اندازه مایع، از فلاسک متناسب با آن استفاده کنید. به این معنا که اگر نیم لیتر از یک مایع را در اختیار دارید برای نگهدرای آن بهتر است از فلاسکی استفاده شود که دارای گنجایش نیم لیتری باشد چرا که در غیر این صورت باعث می‌شود که زمان پایدار ماندن دمای مایع کاهش یابد.
ابعاد انواع فلاسک با توجه به کاربرد آن تعیین می شود. این انواع شامل فلاسک چای، فلاسک‌ها مسافرتی، فلاسک‌های فندکی ماشین و فلاسک غذا می‌باشند. فلاسک‌های که برای گرم نگه داشتن غذا استفاده می‌شوند دارای دهانه‌های بازتری می‌باشند. انواع فلاسک با هر اندازه و ابعادی دارای دو جداره عایق می‌باشند که به طور معمول دیواره درونی آن از نوعی شیشه و یا استیل ساخته می‌شود. علاوه بر انتخاب فلاسک در ابعاد مناسب در خرید انواع فلاسک باید به موارد دیگری نیز توجه کرد. این موارد بسته به جنس بدنه، میزان نگهداری مایعات و غذا، کاربرد و کارآیی مناسب در هنگام خرید باید رعایت شوند.

شما عزیزان می توانید انواع مختلف فلاسک را در انئازه و طرح های گوناگون از فروشگاه چشمگیر بصورت آنلاین یا حضوری تهیه نمایید.

 

 

 

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید بهترین فلاسک

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن