انواع فلاسک

آنچه برای اولین بار از شنیدن نام فلاکس به ذهن خطور می کند، وسیله ای می‌باشد که باعث گرم نگه داشته شدن آب و یا چای است. در بررسی که در این مقاله انجام می دهیم با انواعی از فلاسک ها آشنا می شویم تا علاوه بر این تعریف، کاربرد های دیگر یک فلاسک را بیشتر بشناسیم. فلاسک را از جنبه های مختلف می توان طبقه بندی و مورد بررسی قرار داد. به طور مثال می توان آن ها را با توجه به نوع گنجایش، نوع مارک و برندی که از آن ساخته شده اند، مدل های ظاهری ساخته شده، رنگ فلاسک و دیگر موارد مشابه دسته بندی نمود. اما آنچه که در یک فلاسک اهمیت بیشتری دارد کاربرد آن می باشد. در زیر به انواع فلاسک از نظر نوع کاربرد خواهیم پرداخت.

انواع فلاسک از نظر کاربرد

  • فلاسک غذا :
    شاید بسیاری این تصور را دارند که فلاسک تنها برای مایعاتی مانند آب به کار می‌رود. اما با معرفی انواع فلاسک غذا، این تصور نادرست جلوه خواهد کرد. فلاسک های غذا برای بردن غذا به محل کار، بردن غذا به پیک نیک های کوتاه و هم چنین نگهداری غذای کودکان مناسب است. فلاسک غدا باعث می‌شوند غذا دمای خود را حفظ کند و سرد نشود. به طور معمول این فلاسک ها تا هشت ساعت قابلیت نگهداری دمای غذا را دارند.
  • فلاسک آب :
    از این فلاسک ها می‌توانید برای نگهداری آب داغ استفاده کنید. فلاسک های آب داغ نیز در اندازه ها و گنجایش های مختلفی در بازار موجود می باشند که با توجه به سلیقه و میزان نیاز می‌توان به تهیه آن‌ها اقدام نمود. فلاسک های آب با گنجایش های 0.5،0.8، 1 و 2 لیتری در بازار وجود دارند. برای مصارف بیشتر و غیر خانگی فلاسک هایی با ظرفیت های بیشتر نیز در بازار موجود می باشد.
  • فلاسک چای :
    چای نسبت به آب جوش زودتر دمای خود را از دست خواهد داد به همین جهت از فلاسک هایی که برای نگهداری چای استفاده می شود باید میزان عایق بودن بیشتری داشته باشند تا دمای چای به زودی هدر نرود. هر چند در میان فلاسک های موجود در بازار بین فلاسک آب جوش و چای تفاوت چندانی نیست و از یک فلاسک برای هر دو می‌توان استفاده کرد. شاید این سوال برای شما و دیگر افرادی که درب فلاسک آن ها دچار آسیب شده، مطرح شده باشد که درب فلاسک از کجا بخریم؟ برای یافتن پاسخ این سوال با ما در چشمگیر همراه شوید.

انواع فلاسک

  • فلاسک آب سرد :
    این مورد با نام دیگر قمقمه نیز شناخته می‌شود. در واقع در تعریف کامل تر برای فلاسک می‌توان اینگونه اشاره کرد که فلاسک وسیله ای است برای نگهداری دمای کنونی مواد .
    در انواع قمقمه ها و یا فلاسک های مخصوص آب سرد می‌توان تا مدتی از گرم شدن آب جلوگیری کرد و آب یا دیگر مایعات را خنک نوشید.
  • کلمن :
    با توجه به تعریف کامل از فلاسک می توان کلمن ها را نیز انواعی از فلاسک ها محسوب کرد. کلمن آب کارایی کاملا مشابه با قمقمه دارد با این تفاوت که دارای اندازه بزرگتری است.

کیفیت و دوام انواع فلاسک

در هر کدام از موارد بالا آنچه اهمیت دارد تهیه فلاسک مناسب با توجه به گنجایش مورد نظر است. بی شک خرید از یک برند مطمئن که امتحان خود را در بازار فروش انواع فلاسک پس داده است می تواند تضمین کننده دوام وکیفیت محصول خریداری شده توسط شما باشد. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت فلاسک یونیک اصل و سایر برندهای با کیفیت به فروشگاه اینترنتی چشمگیر بپیوندید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید بهترین فلاسک

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن