عرضه کننده قابلمه و تابه گرانیت

با روی کار آمدن ظروف نچسب، آشپزی در خانه ها و حتی رستوران ها و آشپزخانه های بزرگ دچار تغییرات زیادی شد. البته این موضوع را باید گفت که هر روزه ایرادها و مشکلاتی در خصوص ظروف نچسب پیدا شده و همین باعث پیشرفت بیشتر این ظروف شده است؛ به این صورت که دیگر ظروف تفلون مثل قدیم طرفدار ندارند و جای خود را به گزینه های بهتری مانند ظروف گرانیت داده اند. از طرفی بالا رفتن میزان تقاضا باعث شده که تعداد عرضه کننده قابلمه و تابه گرانیت افزایش پیدا کند و خریداران واقعی در بین برندها و فروشنده های مختلف احساس سردرگمی کنند. در ادامه این مطلب از فروشگاه لوازم آشپزخانه چشمگیر قصد داریم که استانداردها، نکات و موارد مهمی را در اختیار شما قرار دهیم که در زمان انتخاب ظروف به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد. برای اطلاع از قیمت قابلمه تک گرانیتی و یا تابه های گرانیتی می توانید به فروشگاه اینترنتی چشمگیر مراجعه نمایید.

اصل یا تقلبی بودن محصولات عرضه کننده قابلمه و تابه گرانیت

اصل یا تقلبی بودن محصولات عرضه کننده قابلمه و تابه گرانیت اولین موردی است که باید در زمان خرید به آن توجه داشته باشید. چرا که وقتی شما ظروف گرانیت تقلبی می خرید علاوه بر اینکه پول خود را هدر دادید، سلامتی خود را نیز در معرض خطرهای جدی قرار داده‌اید. اولین نکته ای که در مورد قابلمه و تابه گرانیت تقلبی باید بدانید این است که آنها ارزان قیمت هستند و معمولا توسط دست فروشان یا فروشگاه های نامعتبر به  فروش میرسد و وقتی از فروشنده می پرسید که: "چرا این قابلمه و تابه  اینقدر ارزان است" به شما خواهند گفت که دلیل پایین بودن قیمت، ناشناس بودن برند تولید کننده این محصولات است، اما شما هیچگاه نباید این دروغ را باور کنید. برای اطلاع از مضرات قابلمه گرانیتی به صفحه ای تحت همین نام در بخش وبلاگ چشمگیر مراجعه نمایید.

تولید کننده قابلمه و تابه گرانیت

تولید کننده قابلمه و تابه گرانیت غیر استاندارد معمولا برندهایی از چین، هند، پاکستان و...  هستند که هیچ  سازمانی بر روی کار آنها (چه از نظر فنی و چه از نظر بهداشتی) نظارت ندارد. همچنین در سالهای پیش تحقیقاتی در خصوص ظروف نچسب تقلبی انجام شد و نتیجه این بود که فهمیدند ماده‌ای که برای ایجاد خاصیت نچسب بودن در ظروف استفاده می شود کیلویی 5 هزار تومان به فروش میرسد، این در صورتی است که در همان زمان بی کیفیت ترین ماده نچسب هر کیلو 50 هزار تا 500 هزار تومان بوده است. از طرفی برای تولید ظروف تقلبی از آلومینیوم ناخالص و رنگهای غیر بهداشتی استفاده می شود و به همین دلیل متخصصان تغذیه بر این باورند که استفاده از این ظروف میتواند مضرات بسیار زیادی برای شما داشته باشد.

تولید کننده قابلمه و تابه گرانیت

ویژگی های عرضه کننده قابلمه و تابه گرانیت

ویژگی های عرضه کننده قابلمه و تابه گرانیت مواردی هستند که شما باید قبل از خرید در خصوص فروشنده مورد نظر خود بدانید. در ادامه این نکات را به شما یادآوری میکینیم که در زمان خرید به یاد داشته باشید و به عبارتی موارد زیر نکاتی هستند که در زمان خرید قابلمه و تابه گرانیت به یاد داشته باشید.

  • فروشنده مورد نظر شما باید محصولات برند های معروف ظروف آشپزخانه را داشته باشد، این موضوع نشان دهنده اعتبار او خواهد بود.
  • فروشنده مورد نظر شما باید در مورد محصول اطلاعات مفید و کاملی داشته باشد و به زبان ساده تر بداند که چه محصولی را به شما میفروشد.
  • ارزان بودن بیش از حد اجناس هر مغازه ای بی شک به دلیل تقلبی بودن آنهاست؛ اما در نظر داشته باشید که گران قیمت بودن هیچ کالایی دلیل بر با کیفیت بودن آن نیست.
  • در زمان خرید به یاد داشته باشید که جنس بدنه فلزی این ظروف باید از چدن باشد تا علاوه بر افزایش طول عمر، قابلمه یا تابه شما عملکرد بهتری در زمان پخت غذا داشته باشد.
  • بهترین برندها برای قابلمه و تابه گرانیتی در بازار ایران عبارتند از: هوم کینگ، یونیک، بوش، هلنا، راکلند، کاندید، فیلون و زرساب؛ سعی کنید ابتدا در مورد برند مورد نظر خود تحقیق کنید و سپس به سراغ فروشنده ای بروید که نمایندگی برند مورد نظر شما را داشته باشد تا به این صورت بتوانید از ضمانت نامه این ظروف استفاده کنید.

برای اطلاع از قیمت و سایر مشخصات برند های بالا می توانید به صفحه محصولات و ظروف گرانیتی ما وارد شوید و جزئیاتی را در این خصوص مشاهده نمایید که قطعا در زمان خرید برای شما مفید خواهد بود، در ضمن به یاد داشته باشید از آنجایی که سایت چشمگیر نمایندگی فروش لوازم آشپزخانه و برندهای مختلف در این زمینه است شما می توانید به راحتی قیمتهای ما را با سایر فروشگاه های معتبر مقایسه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع قابلمه تک و تابه گرانیت با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید؛ مشاورین گروه چشمگیر آخرین اطلاعات را درباره انواع قابلمه های گرانیت و ویژگی های هر کدام در اختیار شما قرار خواهند داد تا با آگاهی کامل و با توجه به نیاز و بودجه خود بهترین قابلمه و تابه گرانیتی را انتخاب کنید.  

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید قابلمه گرانیتی اصل

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن