توجه: زمان ارسال سفارش های ثبت شده از تاریخ 26 اسفندماه تا پایان سال به تاریخ بعد از 5 فروردین سال 1403 موکول میشود.

گرفتن آب انار با پوست

انار میوه ای خوشمزه و سرشار از آنتی اکسیدان است که در درمان و پیشگیری از بیماری های متعددی، مفید می باشد. درمان اسهال، کم خونی، سنگ کلیه، تقویت سیستم قلب، سیستم ایمنی بدن، خون رسانی به قلب، کمک در هضم غذا، کاهش التهاب استخوان ها و غضروف ها و در نتیجه کاهش درد استخوان، سلامت دندان و پوست، همگی از فواید خوردن انار و آب انار به شمار می روند. اکثر افراد برای خوردن انار آن را دانه دانه می کنند و با نمک میل می کنند، اما هستند کسانی که آب انار را به خود میوه انار ترجیح می دهند. زیرا خوردن آب انار راحت تر است و اثر بخشی آن نیز سریع تر از خوردن خود میوه است، به شرط اینکه آب انار را خودمان با رعایت نکات بهداشتی بگیریم تا از خاصیت و تازگی آن اطمینان داشته باشیم. برای گرفتن آب انار دستگاه های پرسی مختلفی وجود دارند که دخالت دست را در آب گیری به حداقل می رسانند و در نتیجه رعایت نکات بهداشتی در آب گیری انار افزایش می یابد. البته ناگفته نماند که در ایام قدیم این دستگاه ها تولید نشده بودند و از روش های سنتی و اکثرا با دخالت دست توسط ظرف آبکشی و حتی در یانه های سنگی، آبگیری انار را انجام می دادند، اما خوشبختانه امروزه با وجود دستگاه های پرسی آب انار گیری این کار سریع تر و بهداشتی تر انجام می شود. برای آشنایی با روش امروزی آب انار گیری با لوازم آشپزخانه چشمگیر همراه باشید.

 گرفتن آب انار با پوست

گرفتن آب انار با پوست با استفاده از دستگاه پرسی

همانطور که گفتیم امروزه برای آب گیری انار از دستگاه های پرسی استفاده می شود. دستگاه های پرسی انواع مختلفی دارند، برخی از آن ها دارای مخزن هستند و برخی دیگر مخزن ندارند، اما می توان به جای مخزن از لیوان ها یا ظرف های بزرگ استفاده کرد. دستگاه آب انار گیری پرسی از نوع صنعتی است و به دلیل قیمت مناسب و ارزان این دستگاه، افراد بیشتری نسبت به خرید این دستگاه اقدام می کنند. دستگاه پرسی علاوه بر استفاده خانگی در کافی شاپ ها، آبمیوه فروشی ها و رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع دستگاه دارای یک اهرمی آهنی است. بنابراین این دستگاه با نام دستگاه آب انار گیری اهرمی نیز شناخته شده است. این دستگاه را سه جز تشکیل می دهد: پایه، اهرم برای ایجاد فشار روی پوست انار و مخزن. همانطور که گفتیم این دستگاه پرسی اهرمی دارد که وقتی انار را نصف می کنیم و نصف آن را داخل دستگاه قرار می دهیم، اهرم را به سمت پوست انار فشار می دهیم و اینگونه آب انار با فشاری که به دانه های انار وارد شده است، گرفته می شود و در مخزن ریخته می شود اما همانطور که پیش تر گفتیم برخی از این دستگاه ها مخزن ندارند و باید هنگام فشار دادن اهرم لیوان یا ظرفی بزرگ را زیر دستگاه قرار رهید تا آب انار در آن ریخته شود. همانطور که متوجه شدید در این پروسه آب انارگیری به وسیله دستگاه پرسی، دست هیچ دخالتی نداشت و آب انار کاملا بهداشتی تهیه شد. بنابراین یکی از مزیت های این نوع دستگاه بهداشتی بودن آن است.

گرفتن آب انار با پوست با استفاده از دستگاه پرسی

دستگاه آب انار گیری پرسی چشمگیر

اگر شما برای مصرف خانگی یا حتی برای کافی شاپ و کسب و کار خود تصمیم دارید که دستگاه آب انارگیری پرسی را خریداری کنید پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی چشمگیر است. این فروشگاه دارای سابقه کاری عالی و اجناس متفاوتی است که دستگاه آب انار گیری پرسی نیز در لیست اجناس سایت چشمگیر وجود دارد. شما می توانید انواع دستگاه پرسی در سایزها و مدل های مختلف را در منو این سایت مشاهده و با نازلترین قیمت خریداری کنید. شاید برایتان جالب باشد بدانید که از این نوع دستگاه علاوه بر آب گیری انار، برای آبگیری میوه های دیگر مثل پرتغال استفاده می شود. پس دستگاه آب انار گیری پرسی چشمگیر با اینکه از قیمت نسبتا ارزانی برخوردار است اما چندکاره است و با مواد اولیه استانداردی ساخته شده است و علاوه بر آن چون از اجزاء برقی ساخته نشده است، دوام بیشتری نیز دارد.
کلام آخر
با استفاده از دستگاه های پرسی آب انار گیری می توانید یک آب میوه طبیعی را در خانه تهیه کنید و از نوشیدن آن لذت ببرید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن