توجه: زمان ارسال سفارش های ثبت شده از تاریخ 26 اسفندماه تا پایان سال به تاریخ بعد از 5 فروردین سال 1403 موکول میشود.

خواص آب انار برای پوست صورت

انار یکی از میوه های پرخاصیت و مفید می باشد که علاوه بر خوشمزگی، خواص درمانی و معجزه آسایی نیز دارد. آب انار برای بهبود بیماری های قلبی، استئوآرتریت و بسیاری از سرطان های دیگر مفید است. همچنین آب انار سرشار از انواع مواد مغذی است که به راحتی جذب جریان خون می شود. مصرف آب انار باعث از بین بردن چین و چروک های پوست صورت می شود. در نتیجه پوست شفاف تر، زیباتر و جوان تر می شود. در این مقاله قصد داریم خواص آب انار برای پوست صورت و خواص شگفت انگیز انار برای پوست و مو را بررسی کنیم. با لوازم آشپزخانه چشمگیر همراه باشید.

خواص شگفت انگیز انار برای پوست و مو

خواص شگفت انگیز انار برای پوست و مو

یکی از خواص آب انار برای پوست صورت، آبرسانی پوست است. آب انار باعث افزایش سطح رطوبت پوست صورت می شود. این آبمیوه طبیعی سرشار از ویتامین C است. بنابراین موجب کاهش خشکی پوست صورت و افزایش نرمی و لطافت پوست صورت می شود. روغن موجود در انار باعث احیای اپیدرم لایه بیرونی پوست می شود و برای ترمیم پوست بسیار مفید است. میزان آنتی اکسیدان آب انار بسیار بالاست. این آنتی اکسیدان ها شامل آنتوسیانین، اسید ellagic، ترکیبات اسید گالیک و فلاونوئیدها می شود که برای سلامتی و شادابی پوست، گزینه بسیار خوبی است.
یکی دیگر از خواص آب انار برای پوست صورت این است که دارای مقدار زیادی ویتامین است. کلیه ویتامین های موجود در انار برای سلامت و شادابی پوست ضروری هستند. ساختار مولکولی آب انار به گونه ای است که به عمق پوست صورت نفوذ می کند. درنتیجه رطوبت لازم را به پوست می دهد، پوست را تحریک می کند و کلیه ویتامین های مورد نیاز پوست را به آن می رساند.
آب انار دارای اسید چرب امگا 3 و اسید پانکی است که پوست صورت را به طور مداوم مرطوب و هیدارته می کند. همچنین برای پوست های چرب و جوش دار بسیار مفید است. به دلیل اینکه به خوبی می تواند موجب جلوگیری از شیوع جوش شود و تولید سبوم را کنترل کند. بنابراین اگر از جوش های صورت خود رنج می برید، مصزف انار و آب انار را حتما در رژیم غذایی خود قرار دهید. با مصرف آب انار، کبد به خوبی پاک سازی می شود. پاک سازی کبد، به تدریج اثرات خود را روی پوست نیز نشان می دهد.
سایر خواص آب انار برای پوست صورت شامل: ضد پیری، جلوگیری از بروز جوش و آکنه، نوسازی و جوان سازی سلول های پوست، محافظت از پوست صورت در برابر آفتاب سوختگی، مقابله با التهاب پوست، خواص ضد سرطانن و غیره می باشد.
حتی پوست انار نیز خواص شگفت انگیزی برای پوست و مو دارد. پوست انار نیز دارای خواص زیادی از قبیل: خاصیت ضد جوش، پاک سازی و روشن کنندگی پوست است. کلاژن که اصلی ترین جزء پوست و تعیین کننده صافی و سفتی پوست است، در انار موجود می باشد. روغنی که در هسته ی انار موجود است می تواند پوست شما را جوان نگه دارد و چین و چروک های صورت شما را کاهش دهد. نوشیدن روزی یک لیوان آب انار نیز باعث درخشان شدن پوست شما خواهد شد.
برای استفاده از خواص انار می توان آن را به صورت ماسک نیز درآورد. برای ساخت ماسک آب انار باید یک قاشق چای خوری پودر پاپایا، یک قاشق چای خوری روغن دانه انگور و دو قاشق چای خوری آب انار را ترکیب کنید و به پوست بزنید. بعد از یک ساعت با آب گرم صورت خود را بشویید. در روشی دیگر می توانید آب انار را با تکه های پنبه روی پوست خود بمالید. با چندین بار استفاده از این نوع ماسک می توانید شاهد درخشش، شفافیت و شادابی پوست خود باشید.

دستگاه آب انار گیری چشمگیر

دستگاه آب انار گیری چشمگیر

با توجه به مزایای آب انار و خواص درمانی و معجزه آسای آن، دستگاه آب انار گیری می تواند امکان تهیه یک آب انار طبیعی را برای افراد فراهم کند. با استفاده از این دستگاه به راحتی می توانید برای خود، خانواده و دوستان خود آب انار طبیعی تهیه کنید و از خواص شگفت انگیز انار بهره ببرید.

کلام آخر

شما می توانید دستگاه آب انار گیری چشمگیر را از سایت کالای آشپزخانه چشمگیر به صورت آنلاین و با مناسبت ترین قیمت سفارش دهید و در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن