دستگاه آب انار گیری پرسی با کیفیت

این روزها ابداعات و اختراعات بشری به شدت به کمک ما انسان ها آمده و کار را برای ما راحت کرده است. با استفاده از این وسایل ما می توانیم به راحتی و در کمترین زمان ممکن، کار خود را انجام دهیم. از بهترین وسایل ابداعی بشر تا کنون، وسایل آشپزخانه مانند آب میوه گیری، چرخ گوشت و ... است. هر کدام از این وسایل نیز، به شدت متنوعند و انواع مختلفی دارند. مثلا آبمیوه گیرها الان خود نیز دارای زیر مجموعه های مختلفی از جمله آب انار گیر هستند. مرکز فروش آب انار گیری در هر شهری متفاوت است، اما چرا آب انار را خودتان در منزل درست نکنید؟
از آب انار گیر برای گرفتن آب انار تازه و طبیعی استفاده می شود. این دستگاه خود نیز دارای انواع مختلفی است. یکی از معمول ترین آب انارگیری ها، آب انار گیری دستی است که شما می توانید آن را از سایت چشمگیر تهیه نموده و آن را در منزل خود استفاده کنید. قطعا در آبمیوه فروشی ها و کافی شاپ ها، برای گرفتن آبمیوه ی میوه های طبیعی، استفاده از آبمیوه گیرهای کوچک و دستی به صرفه نیست و بدرد آنها نمی خورد. به همین دلیل باید از دستگاه های قوی تری مانند دستگاه آب انار گیر پرسی با کیفیت استفاده کرد.

قیمت دستگاه آب انار گیری پرسی

قیمت دستگاه آب انار گیری پرسی

آب انار گیر پرسی نمونه ی دستی آب انار گیر صنعتی است که به دلیل قیمت ارزان و کاربری آسان در اغلب آبمیوه فروشی ها، کافی شاپ ها و حتی رستوران ها از آن استفاده می شود. از آنجا که این دستگاه با پایین آمدن یک اهرم آب انار را می‌گیرد، به نام دستگاه آب انار گیری اهرمی نیز شناخته می شود. دستگاه های آب انارگیر پرسی توسط شرکت های مختلف ایرانی تولید می شوند. جنس آب انار گیری پرسی از چدن (ترکیب دو آلیاژ آهن و کربن) یا استیل مرغوب ساخته شده و استحکام لازم را برای فشرده ساختن دانه های انار دارد. با توجه به اینکه آب انار گیر پرسی از چه آلیاژ و توسط چه شرکتی ساخته شده باشد، قیمت آن متفاوت است. آب انار گیری دستی چدنی نگین یکی از دستگاه های درجه یک است و می توانید برای مشاهده مشخصات آن به صفحه درج شده مراجعه کنید

ویژگی دستگاه آب انار گیری پرسی

امروزه با گسترش و پیشرفت ابزارآلات و دستگاه های صنایع غذایی مانند تجهیزات کافی شاپ و آبمیوه فروشی ها، انواع دستگاه آبمیوه گیری ساخته شده اند تا کار را راحت تر کرده و به صورت کاملا بهداشتی آب انواع میوه را بگیرند و آبمیوه را به صورت طبیعی و تازه در اختیار مشتریان قرار دهند.
استفاده از این آبمیوه‌گیر دستی محدود به گرفتن آبمیوه انار نیست، بلکه می توان آب میوه های دیگر مانند پرتقال و لیمو را نیز با استفاده از آن گرفت. این دستگاه در مدل های بزرگ و کوچک تولید و عرضه می شودد و متقاضیان می توانند با توجه به میزان مصرف خود مناسب ترین سایز دستگاه را انتخاب و به صورت اینترنتی از طریق سایت چشمگیر تهیه نمایند. آب انار گیری حرفه ای تنها به کمک دستگاه های درجه یک موجود در سایت چشمگیر امکان پذیر است.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن