در بازار تجهیزات آشپزخانه برند‌های خارجی قیمت‌هایی می‌شنوید که بسیار عجیب هستند! در این مقاله از چشمگیر قصد داریم به معرفی برخی از این برندهای گران قیمت بپردازیم و لیستی از گرانترین سرویس های قابلمه با جنس‌ها و برندهای مخلتف را معرفی کنیم. همچنین به بررسی دو جنس محبوب قابلمه یعنی قابلمه‌های چدن و گرانیتی و اینکه چرا آن‌ها بیشتر در لیست گران‌ترین سرویس قابلمه وجود دارند، بپردازیم. با ما همراه باشید.

گرانترین سرویس قابلمه کدام است؟

در بازار سرویس‌های قابلمه به طور معمول اجناس خارجی گران‌تر هستند. به طوری که قیمت برخی از آن‌ها به بیش از ۴۰ میلیون تومان نیز می‌رسد! همچنین این قیمت‌ها براساس برند نیز متفاوت هستند. برای مثال قابلمه گرانیتی دلمونتی در برخی مدل‌ها دارای قیمتی بیش از ۴۰ میلیون تومان است.

سرویس قابلمه دلمونتی (Delmonti) با قیمت بیش از ۴۰ میلیون تومان در جایگاه اول لیست گرانترین سرویس قابلمه در ایران قرار گرفته است. جایگاه دوم متعلق به سرویس قابلمه فیسلر است. این برند نیز یکی دیگر از گران‌ترین برندهایی است که محصولات خود را در بازار ایران به فروش می‌رساند.

گرانترین سرویس قابلمه کدام است؟

رتبه سوم از آن سرویس قابلمه‌های فیسلر آلمان است. البته فیسلر یکی از برندهایی است که محصولات خاص برای مشتریان خاص تولید می‌کند.

با این حال به یاد داشته باشید یکی از مهم‌ترین موارد تاثیر گذار در قیمت سرویس‌های قابلمه، جنس قابلمه است. در واقع می‌توان گفت برند و جنس سرویس قابلمه مهم‌ترین موارد تعیین کننده قیمت سرویس قابلمه هستند.

گرانترین سرویس قابلمه گرانیتی

جنس گرانیتی که در این قابلمه‌ها به کار رفته است از اهمیت بالایی برخوردار است. این گرانیت است که موجب تازگی مواد غذایی شما می‌شود. این سرویس‌ها به خودی خود از بالاترین استانداردهای بهداشتی بهره مند هستند. از این رو طبیعی است که در جایگاه‌ بالایی در لیست گرانترین سرویس قابلمه جای گرفته باشند.

از سوی دیگر غذا به کف این قابلمه‌ها نمی‌چسبد. پس شست و شوی آن‌ها بسیار سریع و ساده است. حتی این قابلمه‌ها را می‌توان در ماشین ظرفشویی نیز قرار داد. همین موضوع یکی دیگر از دلایلی است که قابلمه‌های گرانیتی را در صدر این فهرست قرار می‌دهد.

مقاومت در برابر فشار و ضربه یکی دیگر از مواردی است که هنگام خرید این محصولات باید به آن توجه داشت. بسیاری از گرانترین قابلمه‌های گرانیتی به این خاطر گران هستند که در برابر ضربه، فشار، گرمای زیاد یا حتی الکتریسیته مقاومت بالایی دارند. البته قابلمه‌های گرانیتی نیز هستند که ویژگی‌های خاصی همچون قابلیت قرار دادن در ماکروفر و ماکروویو را نیز دارند. این قابلمه‌ها گران‌تر هستند.

گرانترین سرویس قابلمه چدن

قابلمه‌های چدن از آن جهت محبوب هستند که وزن مناسبی دارند. یکی از دلایلی که بخش بزرگی از لیست گران‌ترین سرویس‌های قابلمه به قابلمه‌های چدن اختصاص داده شده است نیز همین مورد است. با این حال بسیاری از این قابلمه‌ها به دلیل لایه‌های بیشتری که دارند، نسبت به سایر قابلمه‌های چدن سنگین‌تر هستند. در واقع می‌توان گفت برند و مدل قابلمه در سبک یا سنگین بودن آن نقش به سزایی دارند.

این قابلمه‌ها از رنگ بندی متنوعی برخوردار هستند و می‌توانند با دیگر اجزای آشپزخانه یک تازه عروس به خوبی ست شوند. اما جالب است بدانید گران ترین رنگ سرویس‌های قابلمه چدن، رنگ‌هایی همچون کرمی و بادمجانی هستند.

گرانترین سرویس قابلمه چدن

سرویس‌های قابلمه دیگری هم هستند که می‌توان آن‌ها را در ذیل گرانترین سرویس‌های قابلمه قرار داد. قابلمه‌های نقره، مس و… از این جمله اند. با این حال تولید این قابلمه‌ها بسیار کم است و به طور کلی این قابلمه ها جنبه تزئینی دارند.

خرید گرانترین سرویس قابلمه تنها برای افراد محدودی میسر است. از این رو در فروشگاه‌های اینترنتی معمولی نمی‌توان اثری از این سرویس‌ها پیدا کرد. به طور معمول شعار فروشگاه‌های اینترنتی ارزان‌تر فروختن اجناس یا رعایت تناسب میان کیفیت و قیمت است. 

اگر به دنبال خرید سرویس قابلمه با کیفیت با قیمت مناسب هستید، توصیه می‌کنیم سری به فروشگاه اینترنتی چشمگیر بزنید. در این مجموعه تنها اجناسی یافت می‌شوند که از نظر کیفیت و قیمت در تناسب باشند. اما اگر از آن دسته افرادی هستید که کیفیت بیشتر از هر چیزی برایشان اهمیت دارد، خرید از این فروشگاه می‌تواند گزینه ی مناسبی باشد.

 

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن