سرویس قابلمه گرانیتی چی بخرم

تعداد برندهایی که سرویس قابلمه گرانیتی در داخل و خارج از کشور تولید می‌کنند بسیار زیاد است. همین موضوع افرادی که به دنبال خرید این محصولات هستند را گیج کرده است. قابلمه‌های گرانیتی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای جهیزیه هستند. اما اگر به دنبال پاسخ به سوال سرویس قابلمه گرانیتی چی بخرم هستید؟، توصیه می‌کنم تا انتها با ما همراه باشید.

سرویس قابلمه گرانیتی فقط یونیک بخرید

سرویس‌های قابلمه گرانیتی مزایای بسیاری نسبت به سایر سرویس‌های قابلمه دارند. از مزایای سلامتی گرفته تا سبک بودن و قابلیت انتقال یکسان گرما. همه این ویژگی‌ها باعث شده‌‌اند که سرویس‌های گرانیتی طرفداران بسیاری داشته باشند. در ادامه به برسی چند برند مطرح و سپس انتخاب بهترین برند سرویس گرانیتی می‌پردازیم.

  • خرید بهترین سرویس قابلمه گرانیتی تولید ایران
    زرساب یکی از برندهای ایرانی است که در زمینه تولید قابلمه‌های گرانیتی فعالیت می‌کند. این برند که از سال ۱۳۶۱ شروع به فعالیت کرده است؛ سرویس‌هایی شامل دو قابلمه و دو ماهیتابه به بازار ارائه می‌کند. محصولات این برند از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار هستند.
    مرسانا دیگر برندی است که از سال ۱۳۸۹ کار خود را در این حوزه شروع کرده است. این برند نیز کاملاً ایرانی است. ویژگی خاصی که مرسانا نسبت به سایر برندهای داخلی ارائه کرده است، تنوع رنگی بالای این برند است. از سوی دیگر محصولات مرسانا کاملاً نچسب هستند.
    سرویس قابلمه گرانیتی وون یکی دیگر از برندهای سرویس قابلمه گرانیتی است که به صورت کامل در ایران تولید می‌شود. این قابلمه‌ها از روکش آلومینیوم و جنس نانو گرانیت طبیعی تهیه شده اند. از این رو کیفیت و به طبع قیمت بالا را از آن‌ها انتظار می‌رود.

سرویس قابلمه گرانیتی فقط یونیک بخرید

  • خرید بهترین سرویس قابلمه گرانیتی تولید کشورهای دیگر
    MGS از جمله برندهای تولید ترکیه است که در ایران طرفداران بسیاری دارد. قابلمه‌های تولید این برند از ضخامت بالایی برخوردارند. از این رو می‌توان یکی از عیوب آن‌ها را سنگین بودن قابلمه‌ها دانست. با این حال این قابلمه‌ها به سختی قعر می‌روند. اما قابلمه‌های MGS با توجه به کیفیت بالایی که دارند و اینکه در خارج از کشور تولید می‌شوند، قیمت بالایی نیز دارند.
    سرویس قابلمه گرانیتی فونیکس یکی از سرویس‌های مشهور گرانیتی در سراسر دنیاست. برند فونیکس با بیش از ۵۰ سال سابقه امروزه یکی از شناخته شده‌ترین برندهای قابلمه در ایران است. اما فراموش نکنید هرچه یک برند مشهورتر باشد، قیمت محصولات آن برند نیز بیشتر خواهد بود. بنابراین تهیه این سرویس، برای همه میسر نیست.
    از جمله سرویس‌های قابلمه گرانیتی که در ترکیه تولید می‌شوند می‌توان به کرکماز اشاره کرد. این برند در ایران چندان مشهور نیست اما از کیفیت مناسبی برخوردار است. محصولات این برند در ماکروفر، ماشین ظرفشویی و فر به خوبی دوام می‌آورند. اما چون سبک هستند، به سادگی مقعر می‌شوند.
    شارنیک یکی دیگر از برندهای خارجی تولید کننده قابلمه‌های گرانیتی است که در این مقاله به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. این برند محصولات خود را در کشور کره تولید می‌کند. با این حال یافتن قابلمه‌های اصل شارنیک بسیار مشکل و در برخی موارد ناممکن است.

سرویس قابلمه گرانیتی یونیک بهترین قابلمه گرانیتی قرن

سرویس قابلمه گرانیتی یونیک بهترین قابلمه گرانیتی قرن

یونیک یک برند شناخته شده در زمینه تولید قابلمه‌های گرانیتی در سراسر دنیاست. این برند نه تنها قابلمه‌های گرانیتی، بلکه دیگر لوازم آشپزخانه شما را نیز با بهترین مواد اولیه و طراحی شگفت انگیز ارائه می‌کند. محصولات برند یونیک در کشور چین تولید می‌شوند؛ اما وظیفه بررسی کیفیت آن‌ها بر عهده کشور انگلستان است.
با توجه به قیمت‌هایی که اکنون در بازار مشاهده می‌کنیم، می‌توان برند یونیک را یکی از بهترین برندها دانست. چرا که در کنار قیمت عالی، کیفیت فوق العاده‌‌ای را نیز به شما عزیزان هدیه می‌کند. از سوی دیگر این برند نسبت به سایر برندهای خارجی مقرون به صرفه‌تر است.
تشخیص قابلمه اصل یونیک نیز همانند تشخیص قابلمه اصل سایر برندهای خارجی کمی مشکل است. با این حال اگر از یک فروشنده مطمئن خرید کنید، خیالتان آسوده خواهد بود. پیشنهاد ما فروشگاه اینترنتی چشمگیر است.
چشمگیر یکی از فروشگاه‌های مطرح در حوزه لوازم و تجهیزات آشپزخانه است که از ضمانت کیفیت و اصالت برخوردار است. این فروشگاه با حدود ربع قرن تجربه، آماده ارائه اطلاعات، محصولات و مشاوره رایگان به شما عزیزان است. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره هر محصول می‌توانید سری به بلاگ این مجموعه بزنید. از سوی دیگر کارشناسان این مجموعه آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان هستند.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن