قابلمه رنگ روشن خوب و کاربردی است به شرطی که از برند و مکان خوبی تهیه شده باشد. این قابلمه‌ها با برندهای مخلتفی به بازار ارائه می‌شوند و کیفیت‌های متفاوتی دارند. پس برای خرید بهترین قابلمه رنگ روشن، باید به دنبال بهترین فروشنده این قابلمه‌ها باشید. پیشنهاد ما فروشگاه چشمگیر است. فروشگاه ما در کنار تمام محصولات، مقالات مفیدی نیز در سایت خود منتشر می کند که خرید بهتر و آگاهانه تری را امکان پذیر می کند.

قابلمه رنگ روشن زود کثیف میشه؟

قابلمه رنگ روشن یکی از قابلمه‌هایی است که رنگ آن وابسته به موارد متفاوتی است. در بسیاری از موارد این رنگ ممکن است به دلیل حرارت زیاد تغییر کند. این در حالی است که اگر یک سرویس قابلمه رنگ روشن خوب خریداری کرده باشید، احتمال از بین رفتن رنگ آن کاهش می‌یابد.

قابلمه‌ها در جنس‌های مختلف تولید می‌شوند. با این حال قابلمه‌های گرانیتی و سرامیکی بیشترین تنوع رنگ را به خود اختصاص داده اند. رنگ‌های روشنی که در این قابلمه‌ها به کار گرفته می‌شوند به شکل پودری هستند. هرچه کیفیت این پودرها بالاتر باشد، احتمال تغییر رنگ قابلمه‌های رنگ روشن کاهش می‌یابد.

یکی دیگر از مواردی که روی سرعت تغییر رنگ این قابلمه‌ها تاثیر گذار است، نوع کوره‌‌ای است که برای رنگ آمیزی وارد آن می‌شوند. اگر این کوره بتواند رنگ را به درستی در تمام قسمت‌های قابلمه بچسباند، مسلم است که رنگ قابلمه در شست و شوهای مکرر از بین نخواهد رفت.

خشک کن و ساب رنگی که در کارخانه خورده می‌شود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. به طور معمول اگر از خشک کن مناسب استفاده نشود، تکه‌های رنگ پس از مدتی به پایین می‌ریزند. چرا که قابلمه وسیله‌‌ای است که باید در دمای بالا کیفیت خود را حفظ کند.

قابلمه رنگ روشن زود کثیف میشه؟

یکی از نکاتی که شما باید هنگام خرید سرویس قابلمه رنگ روشن در نظر داشته باشید، یکدست بودن رنگ است. بهتر است پیش از خرید قابلمه‌ها نگاهی به آن‌ها کرده و از یکدست بودن و صیقلی بودن رنگ اطمینان حاصل کنید. (البته برخی از سرویس‌های قابلمه هستند که رنگ‌های آن‌ها به شکل متخلخل است.)

بسیاری از بانوان هستند که حساسیت زیادی روی غذای چسبیده به ظرف دارند. بنابراین برای شست و شوی قابلمه از روش‌های سخت‌تر استفاده می‌کنند. احتمال از بین رفتن رنگ قابلمه در شستشوهای سخت بسیار بیشتر است. به طور کلی هرچه از روش‌های اصولی‌تر به منظور شست و شو استفاده کنید، احتمال از بین رفتن رنگ سرویس شما کاهش می‌یابد.

اگر می‌خواهید سرویس قابلمه خوش رنگ و سالمی داشته باشید از آب و روغن غافل نشوید. بسیاری از قابلمه‌ها هستند که ادعا می‌کنند غذاها را با کمترین میزان روغن برای شما آماده می‌کنند. اما این قابلمه‌ها نیز نیازمند به کمی روغن هستند تا دمای داخلی آن‌ها کاهش یابد.

سرویس قابلمه رنگ روشن چی پیشنهاد می‌کنید؟

پیش از هر چیز باید نوع قابلمه خود را انتخاب کنید. قابلمه‌های سرامیکی،گرانیتی ،تفلون ،مسی ،آهنی و… از جمله انتخاب‌های شما هستند. هر کدام از این قابلمه‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. بهتر است بسته به نیاز خود یکی را انتخاب کنید. پس از آن نوبت به انتخاب رنگ است. در نهایت نیز بهتر است به دنبال خرید بهترین برند باشید.

برندهای مختلفی هستند که سرویس قابلمه رنگ روشن تولید می‌کنند. در واقع می‌توان گفت اکثر برندهای داخلی و خارجی که در حوزه تولید قابلمه فعالیت می‌کنند، سرویس‌های رنگ روشن را نیز در دستور کار خود دارند. در ادامه به تعدادی از این برندها اشاره می‌کنیم:

  • پیلاو
  • ریوالد
  • آویز
  • سلین
  • کرکماز
  • دلمونتی
  • دسینی
  • کاسیو
  • سهند

و…

سرویس قابلمه رنگ روشن چی پیشنهاد می‌کنید؟

در میان این برندها با بررسی بسیار، می‌توان یونیک را به عنوان یکی از برندهای برتر در حوزه تولید قابلمه به شما معرفی کرد. این برند سال هاست که در بازار ایران فعالیت کرده و قابلمه‌های رنگ روشن آن شهرت بسیاری دارند.

یکی از مهم‌ترین دلایل شهرت یونیک در ایران، تنوع بالای رنگ و نقشی است که دارد. البته برند یونیک تنها به تولید قابلمه مشغول نیست. بلکه انواع لوازم آشپزخانه را با بهترین کیفیت می‌توان از این برند خریداری کرد.

با تمام این تفاسیر می‌توان مهم‌ترین نکته خرید قابلمه رنگ روشن را انتخاب فروشگاه دانست. فروشندگان بسیاری هستند که در روند توزیع این محصولات فعالیت می‌کنند اما فروشگاه چشمگیر یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که دارید. این فروشگاه اینترنتی محصولات را با کمترین واسطه و با مناسب‌ترین قیمت به شما عزیزان ارائه می‌کند. کافی است سرویس مناسب خود را انتخاب کرده و با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

 

 

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن