قابلمه های زیادی با برندهای متفاوت در بازار موجود است. این تنوع بعضا انتخاب را بسیار دشوار می کند. اما به راستی قابلمه دم دستی چی خوبه؟ اصلاً لازم است یک سرویس قابلمه دم دستی و یک سرویس مهمان خریداری کنیم؟ همه و همه را در این مقاله از چشمگیر پاسخ می‌دهیم. با ما همراه باشید.

سرویس قابلمه دم دستی چه مارکی خوبه؟

قابلمه‌های چدن، تفلون، سرامیکی و… هستند که می‌توانید هر کدام را با توجه به مزایا و معایبشان تهیه کنید. با این حال مواد به کار رفته در هر برند از این قابلمه‌ها متفاوت است. بسیاری تصور می‌کنند تنها برندهای خارجی کیفیت مناسبی دارند. برخی نیز طرفدار قابلمه‌های تولید داخل هستند. در زیر برخی از این قابلمه ها را با هم مقایسه می کنیم.

  • برند رویال

در اولین گام باید ذکر کنیم که دو برند رویال در ایران وجود دارد. یکی قابلمه‌های برند رویال است که تولید آلمان است و دیگری تولید ایران. هر دو این برند‌ها عملکرد خوبی در بازار از خود نشان داده‌‌اند.

برند رویال یکی از برندهایی است که قابلمه‌هایی با جنس مختلف تولید و به بازار عرضه می‌کند. از قابلمه‌های گرانیتی گرفته تا سرامیکی را می‌توان در برند رویال یافت. با این حال برند ایرانی رویال تبلیغات گسترده‌‌ای نداشته و هنوز هم کمی ناشناخته است. از این رو بسیاری رویال آلمانی را ترجیح می‌دهند.

  • برند لوکس

برند لوکس یکی دیگر از برندهایی است که محصولات آن در ایران فروش بسیاری دارد. این برند نشانه‌های زیادی از خود در اینترنت نگذاشته است اما از فروش بالایی که دارد می‌توان رضایت مشتریانی که از این برند خرید می‌کنند را متوجه شد.

سرویس قابلمه دم دستی چه مارکی خوبه؟

  • برند کرکماز

برند کرکماز یکی از برند‌های ترکیه‌‌ای است که سالیان سال است در بازار ایران فعالیت می‌کند. این برند به تولید قابلمه‌های استیل بیش از سایر برندها مشهور است. قابلمه‌های استیل برند کرکماز از کیفیت بالایی برخوردارند اما یکی از بزرگترین عیوبی که این قابلمه ها دارند، سنگین بودن آن هاست.

سنگین بودن قابلمه‌های استیل این برند موجب شده برای افرادی که قابلمه دم دستی می‌خرند این برند را پیشنهاد نکنیم. اما اگر به دنبال خرید یک سرویس همه کاره هستید، قابلمه‌های استیل کرکماز یکی از بهترین انتخاب هاست.

از سوی دیگر بسیاری از نظرات منفی که درباره این برند داده می‌شود، مربوط به لک شدن سرویس‌های استیل کرکماز است. البته لازم است بدانید قابلمه‌های استیل به دلیل ساختار خاصی که دارند بیش از سایر قابلمه ها لک می‌شوند. این لک شدن را نمی‌توان محدود به برند کرکماز دانست.

  • برند Bialetti

بیالتی یکی از برندهایی است که به تازگی به بازار ایران آمده است. این برند محصول ایتالیا و دارای کیفیت مناسبی است. اما نکته‌‌ای که باید درباره این برند ذکر کنیم این است که محصولات آن به ندرت در بازار دیده می‌شوند. از این رو قیمت بسیار بالایی دارند. همین قیمت بالا بسیاری را از خرید محصولات این برند منصرف می‌کند.

قابلمه‌های این برند طراحی خاصی دارند که می‌تواند با رنگ‌های آشپزخانه شما به خوبی هماهنگ شود. به طور کلی برند بیالتی در کشور ایتالیا به ارائه نوآورانه و طراحی خاص شهرت دارد. اما بسیاری معتقدند رنگ قابلمه‌های این برند زودتر از آنچه تصور می‌کنید از بین می‌روند.

قابلمه یونیک بهترین انتخاب برای کیفیت و کاربرد بالا

یونیک یکی دیگر از برندهایی است که در این مقاله به معرفی آن می‌پردازیم. اما آنچه این سرویس دم دستی را خاص کرده است، کیفیت بالا، قیمت مناسب، کاربرد گسترده و طراحی خاصی است که دارد. به طور کلی فروشگاه اینترنتی چشمگیر در بسیاری از موارد قابلمه‌های این برند را پیشنهاد می‌کند. اما چرا؟

قابلمه یونیک بهترین انتخاب برای کیفیت و کاربرد بالا

این برند ساخت چین ولی تحت لیسانس انگلستان است. از این رو کیفیت بالا را از انگلستان و قیمت مناسب را از چین به یادگار گرفته است. حضور بیش از ده ساله این برند در ایران و مشتریان ناراضی کمی که دارد، نشان از کیفیت بالای محصولات این برند است. بسته بندی یکی دیگر از نکاتی است که این برند به آن توجه داشته است. پس یونیک اصل تنها با بسته بندی زیبا و با کیفیت در فروشگاه‌ها یافت می‌شود.

یکی از فروشگاه‌هایی که به ارائه محصولات مختلف از برندهای گوناگون پرداخته است، فروشگاه اینترنتی چشمگیر است. این فروشگاه با عرضه محصولات با کیفیت با بهترین و مناسب ترین قیمت اعتماد مشتریان بسیاری را به خود جلب کرده است. شما نیز می‌توانید از جمله این مشتریان راضی باشید. کافی است یکبار از این فروشگاه خرید کنید.

 

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن