تمیز کردن پشت قابلمه با صابون رنده شده

یکی از عمده مشکلاتی که بانوان در منزل با آن روبرو می شوند، سیاه شدن پشت قابلمه ها است. شاید شما یک روز به کمپ رفته باشید و بعد از تهیه غذا بر روی آتش متوجه شوید که پشت قابلمه شما سیاه شده است و به این سادگی ها قرار نیست از شر این سیاهی خلاصی شوید. یا اینکه قابلمه شما به دلیل استفاده های مکرر بر روی شعله گاز، رنگ سیاهی به خودش گرفته است.
شاید شما راه های زیادی را برای تمیز کردن پشت قابلمه امتحان کرده باشید. از انواع محلول ها و یا ترکیبات مختلفی که از افراد شنیده اید، استفاده کرده اما باز هم نتیجه نگرفته باشید. در این جا است که کمک گرفتن از ترفندهای چشمگیر می تواند به شما کمک فراوانی برای رهایی از شر سیاهی های پشت قابلمه کند. ما یک راهکار بسیار ساده را برای تمیز کردن پشت قابلمه در اختیار شما قرار می دهیم تا همیشه از سر آلودگی ها، لکه ها، سیاهی ها و ... راحت شوید.

برای رفع سیاهی پشت قابلمه چه کنیم؟

برای رفع سیاهی پشت قابلمه چه کنیم؟

شما می توانید برای تمیز کردن پشت قابلمه از صابون استفاده کنید. تمیز کردن پشت قابلمه با صابون رنده شده یکی از بهترین راه های برای از بین بردن چربی ها، آلودگی ها و سیاهی هایی است که بر اثر استفاده های طولانی مدت از قابلمه در پشت آن ها شکل گرفته است. برای این کار تنها به یک قالب صابون نیاز خواهید داشت و از آن جایی که یک قالب صابون را می توان در هر منزلی پیدا کرد، پس کار دشوار و یا سختی را پیش رو نخواهید داشت.
تنها کافی است تا به نتیجه کار دقت کنید تا متوجه شوید که تمیز کردن پشت قابلمه با صابون رنده شده چه قدر ساده و در عین حال ثمر بخش است. اگر می خواهید بدانید که چگونه به کمک صابون قرار است تا پشت قابلمه ها را تمیز کنیم، ما در ادامه مرحله به مرحله این روش را به شما آموزش خواهیم داد.
شاید برای شما هم سوال ایجاد شده باشد که از چه صابونی می توان برای این کار استفاده کرد؟ در پاسخ باید اشاره کرد که هر نوع صابون می تواند گزینه ای مناسب برای تمیز کردن پشت قابلمه قلمداد شود. اما ما به شما پیشنهاد می کنیم که از صابون گلنار، با همان رنگ سبز نوستالژیک برای تمیز کردن پشت قابلمه بهره بگیرید. برای تمیز کردن پشت قابلمه با صابون رنده شده تنها به یک قالب صابون و یک رنده احتیاج دارید.

مراحل تمیز کردن تمیز کردن پشت قابلمه با صابون رنده شدهمراحل تمیز کردن تمیز کردن پشت قابلمه با صابون رنده شده

مراحل تمیز کردن تمیز کردن پشت قابلمه با صابون رنده شده

  1. مرحله اول تمیز کردن پشت قابلمه با صابون رنده شده این است که صابون را به مقدار لازم و با کمک رنده، رنده کنید. برای تاثیرگذاری هرچه بیشتر صابون رنده شده، پیشنهاد می کنیم که از سایز ریز رنده استفاده کنید. سپس صابون رنده شده را در یک ظرف که حاوی مقداری آب ولرم است بریزید. حال کافی است کمی صابون را هم زده تا بدین صورت شروع به کف کردن کند.
  2. قدم دوم در این روش این است که سیم ظرفشویی خود را برای مدت کوتاهی درون ظرف حاوی آب و صابون رنده شده قرار دهید. بعد از اینکه محلول به خوبی در سیم ظرفشویی نفوذ پیدا کرد، آن را برداشته و به جان آلودگی ها و لکه های پشت قابلمه خود بیفتید.
  3. اکنون با حرکات دورانی و منظم، پشت قابلمه خود را تمیز کنید. به سادگی مشاهده می کنید که تمیز کردن پشت قابلمه با صابون رنده شده یکی از بهترین روش ها برای تمیز کردن پشت انواع قابلمه است.
  4. بعد از اینکه پشت قابلمه خود را به خوبی تمیز کردید، آن را آبکشی کرده و با یک دستمال تمیز، خشک کنید. از سفیدی، صافی و براقی پشت قابلمه خود حیرت خواهید کرد.

تمیز کردن پشت قابلمه با صابون رنده شده یکی از بهترین راه ها برای تمیز کردن انواع قابلمه به خصوص قابلمه های روحی (رویی) است که هر کدبانویی بهتر است آن را بداند.
اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد دارید با چنین ترفندهایی بیش از پیش آشنا شوید، می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی چشمگیر مراجعه کنید. فروشگاه کالای آشپزخانه چشمگیر دارای قابلمه هایی است که در مقابل سیاه شدن، آلودگی و یا تشکیل جرم بسیار مقاوم بوده و به این راحتی ها کثیف نخواهند شد.

 

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن