انواع زیادی از قابلمه های آشپزخانه از جنس های مختلف ساخته می شوند و مورد توجه هستند. در این میان قابلمه های چدنی به دلیل استحکام و کیفیت بالا از محبوبیت بالایی برخوردارند و بازار فروش بیشتری دارند. بسیاری از پزشکان این نوع قابلمه ها را به لحاظ سلامت و بهداشت غذایی توصیه می کنند. در حال حاضر قابلمه های چدنی توسط تولیدکننده های ایرانی و خارجی بسیاری در بازار عرضه می شوند. اگر قصد خرید قابلمه چدن را داشته باشید حتما با برند ها و مدل های متفاوتی از این محصول رو به رو خواهید شد و همین موضوع ممکن است باعث شود که یافتن قابلمه چدنی اصل در بازار سخت شود. از جمله مزایای قابلمه های چدنی نسبت به انواع دیگر قابلمه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سهولت در شست و شو و قابل استفاده در ماشین ظرف شویی
  • استفاده کمتر از روغن
  • قابل استفاده در فر، ماکروفر و ...
  • توانایی گرم نگه داشتن خوراک در مدت طولانی
  • داشتن بهداشت و سلامت بیشتر نسبت به انواع قابله های دیگر

در خرید سرویس قابلمه باید دقت داشته باشید که این محصول را اصل و اورجینال تهیه کنید. برای تهیه قابلمه های چدنی بهتر است که این محصول از نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر تهیه شود.

قابلمه چدن Feleti

قابلمه های چدن توسط تولیدکننده های متعددی عرضه می شوند. نمونه های داخلی و خارجی از این جنس قابلمه در بازار وجود دارند. برند feleti یکی از برند های داخلی است که به تولید قابلمه های چدنی پرداخته است. این نوع قابلمه به صورت تکی در سایز های متفاوت و همچنین به صورت چند پارچه قابل تهیه هستند.

قابلمه چدن Feleti

این محصول در رنگ مشکی و به صورت سرویس های چند پارچه ساخته می شود و قابلیت شست و شو در ماشین های ظرفشویی را دارند. جنس کفه و دستگیره آن ها از چدن اصل و بسیار مرغوب است.

برای خرید قابلمه feleti می توان به فروشگاه های اینترنتی معتبر مراجعه نمود. سایت چشمگیر یکی از مهم ترین و معتبر ترین ارائه دهندگان انواع کالای خانگی در ایران محسوب می شود. این فروشگاه با اخذ نمایندگی از برندهای سازنده انواع قابلمه توانسته خدمات بی نظیری را به خریدارن ارائه نماید.

با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی می توانید قبل از ثبت سفارش از تمامی مشخصات و ویژگی های محصولات آگاهی پیدا کنید. انواع قابلمه های این برند در سایز های متفاوت در فروشگاه کالای خانگی چشمگیر موجود است. در خرید کالاهای خانگی، معتبر بودن فروشگاهی که از آن خرید می کنید می تواند تضمین کننده کیفیت کالاها باشد. تمامی قابلمه های برند feleti که در فروشگاه چشمگیر عرضه می شوند دارای ضمانتنامه و خدمات پس از فروش هستند. کیفیت این برند به گونه ای است که می توان از قابلمه های آن برای پخت و پز بر روی آتش، ذغال، اجاق، فر و ... استفاه کرد.

قابلمه چدن یونیک

یونیک از جمله مطرح ترین انواع برند قابلمه و سایر کالای خانگی است که توانسته در ایران جایگاه خوبی کسب کند. تعداد لایه هایی که در ساخت قابلمه چدن به کار می رود تاثیر مستقیم بر روی کیفیت این محصول دارد. بهترین نمونه قابلمه های چدن برند یونیک از سه لایه چدن ساخته می شوند. برخی از این نمونه ها دارای لایه درونی از جنس گرانیت هستند که باعث دوام و ماندگاری بیشتر این محصول می شود.

قابلمه چدن یونیک

انواع قابلمه چدن یونیک در سایز های متفاوتی وجود دارند و سایز آن ها با توجه به قطر دهانه مشخص می شود. برند یونیک دارای رنج های قیمتی متفاوتی است و برخی از فروشگاه ها ممکن است این محصول را با قیمت های بسیار بالایی به فروش برسانند به همین دلیل خرید از یک فروشکاه معتبر و مناسب بسیار اهمیت دارد.

چشمگیر بالاترین و بهترین کیفیت قابلمه را با مقرون به صرفه ترین قیمت عرضه می کند. شیوه خرید از فروشگاه ما بسیار ساده است. با خرید آنلاین از این فروشگاه می توانید در هر ساعتی از شبانه روز و با اضافه کردن محصول مورد نظر به سبد خرید، سفارش خود را ثبت کنید. محصول مورد نظر در کمترین زمان به دست مشتریان می رسد. برای اطلاعات بیشتر می توانید از کارشناسان فروش این مجموعه راهنمایی بگیرید.

 

 

 

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن