دستگاه آب انار و آب پرتقال گیری دستی چند کاره خوب

حتما تا به حال برای شما پیش آمده که هوس یک آبمیوه تازه و طبیعی را بکنید ولی به دلیل اینکه حوصله ترافیک، لباس پوشیدن و ... را ندارید، بیخیال آن شده اید. در اینجور مواقع دستگاه های آب میوه گیری به کمک ما می آیند. دستگاه آب انار و آب پرتقال گیری دستی چند کاره خوب به ما کمک می کنند تا سریع به یک آبمیوه خوش طعم و طبیعی برسیم. حالا خرید یک دستگاه آب انار گیری و آب پرتقال گیری دستی چند کاره خوب خود دو مشکل دارد، یک مسئله اینکه آن را کجا تهیه کنیم و مسئله دوم اینکه از چه برندی بخریم. در سایت چشمگیر ما به شما یک دستگاه آبمیوه خوب را معرفی می کنیم تا بتوانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. مرکز فروش آب انار گیری در هر شهری متفاوت است، اما چرا آب انار را خودتان در منزل درست نکنید؟

تفاوت آبمیوه گیری دستی بیتا با دیگر آبمیوه گیری ها

یکی از تفاوت های این آبمیوه گیری با دیگر آبمیوه گیری ها، قیمت مناسب آن نسبت به امکاناتی است که ارائه می کند. مورد دوم تنوع رنگی بالای این آبمیوه گیری است، به همین دلیل فرد به راحتی می توند آن را با دیگر وسایل آشپزخانه خود ست کند. سایت چشمگیر به عنوان نماینده رسمی برند بیتا اقدام به فروش اینترنتی محصولات این برند کرده است. شما می توانید از طریق سایت چشمگیر آبمیوه گیری دستی بیتا را مشاهده و با چند کلیک آن را به منزل خود ببرید. طعم آب انار به کیفیت دستگاه بستگی دارد و از این رو چشمگیر دستگاه آب انار گیری پرسی با کیفیت را با قیمت مناسب به فروش می رساند. آب انار گیری دستی چدنی نگین یکی از دستگاه های درجه یک است و می توانید برای مشاهده مشخصات آن به صفحه درج شده مراجعه کنید. 

آبمیوه گیری دستی بیتا یک چند کاره خوب

آبمیوه گیری دستی بیتا یک چند کاره خوب

آبمیوه گیری دستی بیتا مناسب برای آب گیری انار، پرتقال، گریپ فروت، نارنگی و لیمو شیرین و لیمو ترش است. این محصول دارای دسته ای محکم و قوی است و همه اعضای خانه با هر قدرت بدنی ای به راحتی می توانند از دستگاه استفاده کنند و به آسانی آب انار یا پرتقال را بگیرند. آب میوه گیری دستی بیتا از جنس آلومینیوم یا چدن ضد زنگ تولید شده است. آبکش این آبمیوه گیری نیز به همین جنس است و دارای سوراخ های فراوانی برای گرفتن تفاله بدون سر ریز شدن آبمیوه و دارای خروجی استیل ضد زنگ در زیر آبکش نیز هست. نوع طراحی حجم داخلی به گونه ای است که نسبتا بزرگ است و 50% بیشتر آب میوه را در می آورد بدون آنکه به پوست میوه فشار زیادی بیاورد. آبکش این محصول به دلیل آلیاژی که توسط آن تولید شده در برابر اسید میوه مقاوم است و به هیچ عنوان زنگ نمی زند.

آبمیوه گیری دستی بیتا با توجه به سلیقه متفاوت مشتریان، در رنگ های متنوعی تولید و به بازار عرضه شده است. این آبمیوه گیر فلزی که محصول شرکت های ایرانی است، کاملا دستی بوده و بدون نیاز به برق به راحتی کار می کند. به همین علت می توان آن را در هر جا استفاده کرد و با خود در مسافرت و پیک نیک های خارج از شهر هم، به همراه داشت. دسته و چرخ دنده های آبمیوه گیری دستی بیتا تمامی از جنس فولاد آبکاری شده ساخته شده اند و دارای کفی مخصوص قرار دادن ظرف آبمیوه است. جنس بدنه محصول از چدن با پوشش رنگ کوره ای نسوز ضد زنگ بوده و دستگیره آن پلاستیک مستحکم است. آب انار گیری حرفه ای تنها به کمک دستگاه های درجه یک موجود در سایت چشمگیر امکان پذیر است.

 

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن