دستگاه آب انار گیر هم یکی دیگر از انواع آب میوه گیری محسوب می شود که به دلیل خصوصیت برجسته و ویژه در گرفتن آب انار به این نام خوانده می شود. آب انار گیر برای آب میوه فروشی ها و هتل ها دستگاهی کارآمد محسوب شده و سرعت کار آنها را به شدت بالا می برد. این آب انار گیری ها را در سایز کوچک برای مصارف خانگی نیز می توان تهیه کرد. شما بستگی به نیاز و امکانات مد نظر خود می توانید از بین دستگاه های آب انار گیری موجود، آب انار گیری مطابق با سلیقه و امکانات مد نظر خود را از سایت چشمگیر سفارش دهید. مرکز فروش آب انار گیری در هر شهری متفاوت است، اما چرا آب انار را خودتان در منزل درست نکنید؟
آب انار گیری دستی اهرمی هم یکی از مدل های این دستگاه برای گرفتن آب میوه ی انار به صورت تازه و طبیعی است. این دستگاه توسط برندهای مختلف ایرانی تولید و به بازار عرضه می شود و می توان از آن در خانه، کافی شاپ، آبمیوع فروشی و حتی رستوران ها استفاده کرد. کار با آب انار گیری دستی اهرمی بسیار ساده است، یک عملیات ساده با یک دست به شما امکان می دهد با حداقل تلاش یک آبمیوه خوشمزه برای خود و دیگران درست کنید. طعم آب انار به کیفیت دستگاه بستگی دارد و از این رو چشمگیر دستگاه آب انار گیری پرسی با کیفیت را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

قیمت آب انار گیری اهرمی

به دلیل تنوع در شکل و ساختار آب انارگیر، قیمت آن نیز دچار تغییر و نوسان می شود. قطعا یک آب انار گیر دستی قیمتی پایین تر از نمونه ای اتوماتیک یا سلف سرویس دارد. به همین علت اختلاف زیادی بین مدل های مختلف آب انار گیر دیده می شود. شما می توانید برای آگاهی از قیمت آب انار گیری اهرمی خود، آن را در سایت چشمگیر جستجو نموده یا با کارشناسان فروش چشمگیر از طریق شماره تماس های موجود در سایت تماس گرفته و از آنها سوالات خود را بپرسید.

مزیت های آب انار گیری دستی اهرمی

مزیت های آب انار گیری دستی اهرمی

وقتی به دنبال خرید یک وسیله و دستگاهی برای خود یا خانه مان هستیم، بی شک اول از هر چیز به دنبال ویژگی ها و نقاط قوت آن هستیم تا مطمئن شویم انتظارات ما را بر آورده می کند. آب انار گیری دستی اهرمی کار را نسبت به آب انار گیرهای دستی ساده تر کرده و از آنطرف برای کار نیازی هم به برق ندارد. بازوی سه لولایی موجود در آب انار گیری دستی اهرمی فشار رو به پائین را در طول فرآیند آبگیری تضمین می کند و تا زمانی که بازو پائین نیامده و فشار کافی در بالای مخروط قرار نگیرد، سوئیچ اجازه چرخش مخروط را نخواهد داد .سیستم توقف قطره ای راحت و ابتکاری آب را عقب نگه می دارد تا از ریختن آن روی میز شما جلوگیری کند .تمیز کردن این دستگاه بسیار آسان و راحت است و شما می توانید آن را سریع تمیز کنید.
آب انار گیری دستی اهرمی بخاطر مدل طراحی اش، نیاز به قدرت کمتری برای فشار دادن دسته دارد و در نتیجه احتمال اینکه در کار دسته بشکند بسییار کمتر است. البته این اتفاق به جنس و کیفیت دستگاه بستگی دارد. هر چه محصول کیفیت بهتری داشته باشد و از مواد اولیه بهتری ساخته شده باشد، طول عمر بیشتری هم خواهد داشت و امکان خراب شدن آن کمتر پیش می آید. آب انار گیری دستی چدنی نگین یکی از دستگاه های درجه یک است و می توانید برای مشاهده مشخصات آن به صفحه درج شده مراجعه کنید

معایب آب انار گیری دستی اهرمی

هنگام خرید، این قسمت یکی از مهم ترین قسمت هاییی است که فرد دوست دارد بداند. هنگام خرید یک محصول ما دوست داریم نقاط ضعف محصول مورد نظر چیست. در رابطه با آب انار گیری دستی اهرمی، باید بگوییم که این محصول نیاز به فشار و قدرت دارد، پس اگر فکر می کنید کار کردن با آن برای شما سخت خواهد بود باید به آب انار گیری های اتوماتیک یا برقی فکر کنید. آب انار گیری حرفه ای تنها به کمک دستگاه های درجه یک موجود در سایت چشمگیر امکان پذیر است.
شما می توانید در سایت چشمگیر تمام وسایل آشپزخانه خود را بصورت کامل و از بهترین برندها تهیه کنید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن