مرکز خرید قابلمه در تهران

مراکز خرید وسایل آشپزخانه یکی از مکان های مورد علاقه خانم ها و دختر خانم ها می باشد. بازار شوش تهران، راسته بازار ظروف است که به دلیل داشتن تمامی لیست وسایل آشپزخانه برای جهیزیه طرفدارهای بسیاری در تهران و سایر شهرها دارد. اگر به بازار شوش رفته باشید، می بینید که تعداد مغازه ها و پاساژها بسیار زیاد است از این رو تنوع کالا بالا بوده و رقابت بیشتر است، قابلمه نیز یکی از وسایل پر کاربرد در آشپزخانه است که خرید مدل مناسب آن حائز اهمیت است. برای تهیه قابلمه در جنس های مختلف و با کیفیت های بالا می توانید کالاهای سایت چشمگیر را بررسی کرده یا به صورت حضوری به فروشگاه چشمگیر در خیابان عبدالرزاق در اصفهان تشریف بیاورید. 

قیمت و تنوع قابلمه در مراکز خرید تهران

قیمت قابلمه در بازار شوش از دیگر مناطق کمتر است به گونه ای که حتی برای خرید از شهر دیگر به این بازار می آیند و خرید خود را با قیمتی مناسب انجام می دهند.
تنوع قابلمه در این بازار به حدی بالا می باشد که در نگاه اول نمی توان اقدام به خرید کرد و باید تمام بازار را دید و پس از مطمئن شدن از انتخاب خود خرید را انجام داد، این کار زمان بر می باشد و در یک روز قابل انجام نیست مگر اینکه از قبل مدل قابلمه خاصی را مد نظر داشته باشید و بعد برای خرید به بازار شوش بیایید.
مغازه های اصلی در راسته اصلی خیابان وجود دارند اما چندین دستفروش نیز در کنار خیابان ها حضور دارند که ممکن است قابلمه های ارزان تری را داشته باشند پس در هنگام خرید به این نکته دقت کنید، توجه داشته باشید که کیفیت قابلمه بالا باشد و فقط به خاطر قیمت پایین خرید نکنید. سرویس قابلمه یونیک از با کیفیت ترین قابلمه های موجود در چشمگیر است. 

قیمت و تنوع قابلمه در مراکز خرید تهران

پاساژهای فروش قابلمه در تهران

پاساژهای متعددی در بازار شوش وجود دارند که در اکثر آن ها می توان انواع قابلمه ها را یافت کرد و با گشت در طبقات این پاساژها می توان محصول مناسب تری را انتخاب کرد، پاساژ شهرداری، تاج، ایرانیان، نور، میلاد و ... نام تعدادی از پاساژهای بازار شوش می باشند که در آن ها انواع ظروف آشپزخانه، جهیزیه عروس، انواع سرویس قابلمه، ظروف کریستال، رو تختی و ... پیدا می شود.
بازار شوش تهران تمام هفت روز هفته به غیر از پنج شنبه ها باز بوده و مغازه داران از صبح تا عصر در خدمت مشتریان هستند، اما برخی از فروشگاه ها در روزهای تعطیل نیز فعالیت دارند.
برای رفتن به بازار شوش بهترین راه مترو است، که با وارد شدن به خط یک و پیاده شدن در ایستگاه شوش و با استفاده از تاکسی، اتوبوس یا پیاده می توانید به بازار شوش برسید، اگر می خواهید با ماشین به بازار بروید به طرح زوج و فرد دقت کنید و روزی که متعلق به پلاک شما است را برای خرید انتخاب کنید. قابلمه روحی یکی از وسایلی است که در آشپزخانه هر بانوی ایرانی یافت می شود، برای خرید، کسب اطلاعات و استعلام قیمت قابلمه روحی در چشمگیر همراه ما باشید. 

پاساژهای فروش قابلمه تهران

بازار خرید قابلمه تیمچه حاجب الدوله

یکی دیگر از مراکز خرید قابلمه در تهران تیمچه حاجب الدوله می باشد که واقع در بازار بزرگ تهران است، این بازار در ضلع جنوبی خیابان 15 خرداد است و یکی از مجموعه های تاریخی، هنری محسوب می شود که در دوران صفوی ساخته شده، این بازار به گونه ای است که شبکه هایی از فروشندگان عمده و جزئی در آن وجود دارند و شما می توانید با مراجعه به این بازار با قیمت هایی مناسب و کیفیتی بالا قابلمه مورد نظر خود را تهیه کنید، تفاوت قیمت قابلمه در این مکان را با خارج از بازار قطعا مشاهده خواهید کرد.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن