حراج قابلمه

قابلمه وسیله ای ضروری برای پخت و پز می باشد که وجود آن در هر خانه ای جزء واجبات است. قابلمه ها انواع گوناگونی دارند و در جنس، رنگ، سایز و ... متفاوتی تولید می شوند. با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی هر روزه قابلمه های جدیدی طراحی و روانه بازار می شوند که استفاده از آن ها آشپزی را ساده تر می کند.

اهمیت انتخاب قابلمه مرغوب 

اکثر قابلمه ها به صورت سرویسی و چند پارچه می باشند که هر فرد با توجه به نیاز خود می تواند مدل دلخواه را انتخاب کند، قبل از خرید قابلمه باید اطلاعات کافی در مورد انواع جنس آن داشته باشید و با آگاهی کامل اقدام به خرید کنید زیرا اگر در قابلمه از جنس نامرغوب یا غیر مناسب استفاده شود، می تواند خطراتی برای سلامت به همراه داشته باشد. انواع قابلمه ها از قابلمه سرامیکی، قابلمه استیل، قابلمه چدن و .... همه و همه در فروشگاه چشمگیر به صورت حضوری و اینترنتی به فروش می رسند.

اهمیت انتخاب قابلمه مرغوب

دلایل حراج قابلمه چیست؟

فروشگاه های وسیله خانگی بیشتر قابلمه ها را در انواع طرح، رنگ، سایز و ... دارند و با مراجعه به آن ها می توان خرید مناسبی انجام داد، این فروشگاه ها گاهی در مناسبت های خاص فروش ویژه می زنند و می توان با قیمتی ارزان و مناسب قابلمه مورد نظر خود را خریداری کرد همچنین گاهی فروشنده برای فروش بیشتر و آب کردن جنس موجود در مغازه، قابلمه ها را به حراج می گذارد و با قیمتی نزدیک به قیمت کارخانه ای قابلمه با سودی بسیار کم آن ها را به فروش می رسانند، این حراجی ها بسیار محدود هستند اما فرصتی مناسب برای خریدی خوب است.
امروزه برخی از فروشگاه ها، سایت های ویژه ای را برای خوشان طراحی کرده اند که تمام اجناس موجود در مغازه را با عکس، مشخصات، قیمت و ... در سایت بارگذاری می کنند، قابلمه نیز یکی از وسایلی است که در این سایت ها موجود می باشد، با توجه به تغییر قیمت و نوساناتی که در بازار وجود دارد با مراجعه به این سایت ها می توانید قیمت دقیق و به روزی از قابلمه داشته باشید. شما در این سایت های مختلف می توانید تخفیفاتی که روی این محصولات اعمال شده را مشاهده کنید، بیشتر این سایت ها برای جلب بازدید کننده و خریدار محصولات خود را به حراج می گذارند و می توان با قیمتی مناسب سرویس قابلمه را خریداری کرد. قابلمه روحی یکی از وسایلی است که در آشپزخانه هر بانوی ایرانی یافت می شود، برای خرید، کسب اطلاعات و استعلام قیمت قابلمه روحی در چشمگیر همراه ما باشید. 

دلایل حراج قابلمه

نحوه قیمت گذاری روی قابلمه

همانطور که گفته شد قابلمه ها به صورت قابلمه تک و سرویسی تولید می شوند، کارخانه های بسیاری در داخل و خارج کشور در زمینه تولید سرویس قابلمه فعالیت دارند و بسیار موفق نیز هستند، قیمت گذاری قابلمه به عوامل زیادی بستگی دارد، یکی از آن ها نوع متریالی است که به کار رفته است برای مثال امروزه قابلمه های گرانیتی قیمت بالاتری نسبت به قابلمه های تفلون دارند. عامل موثر دیگر روی قیمت گذاری، سایز قابلمه می باشد که می دانید هر چه سایز بالاتر برود قیمت قابلمه نیز بیشتر می شود، عوامل دیگری نیز وجود دارد که باید به آن ها توجه شود.
اگر به دنبال حراج قابلمه هستید، می توانید این محصولات را در تایم حراج از فروشگاه چشمگیر خریداری کنید. برای آگاهی از زمان حراج محصولات، سایت را برای تخفیف ها بررسی کنید. 

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن