توجه: زمان ارسال سفارش های ثبت شده از تاریخ 26 اسفندماه تا پایان سال به تاریخ بعد از 5 فروردین سال 1403 موکول میشود.

سرویس قابلمه ارزان قیمت

این روزها با افزایش قیمت مواد و مصالح، قیمت سرویس های قابلمه هم به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده اند. به همین دلیل کسانی که قصد خرید قابلمه دارند، بازار را برای پیدا کردن قابلمه ارزان زیر پا می گذارند. این جست و جو برای پیدا کردن سرویس قابلمه ارزان گاهی با موفقیت مواجه می شود و گاهی به خرید از دستفروشانی منتهی می شود که قابلمه های کهنه، بی کیفیت و غیر استاندارد را به اسم قابلمه ارزان به شما می فروشند. خریدار باهوش می داند که ارزان بودن تنها معیار خرید قابلمه نیست و باید فاکتورهای دیگری را هم در نظر گرفت.
با ما در این مطلب همراه باشید تا ببینیم منظور از قابلمه رزان چیست و چنین سرویس قابلمه ای را از کجا می توان تهیه کرد.

سرویس قابلمه ارزان قیمت

قابلمه ارزان چیست

ارزان کلمه ای نسبی است. اما اگر معیار ارزان یا گران بودن را میانگین قیمت اجناس موجود در بازار در نظر بگیریم، قابلمه ای که از متوسط قیمت قابلمه های موجود در بازار ارزان تر باشد، قابلمه ارزان به شمار می آید. یکی از آثار تبلیغات رایج در بازار این است که مردم فکر می کنند هر جنس ارزان قیمتی حتما بی کیفیت است، اما ان طور نیست. قابلمه ارزان قیمت می تواند کیفیت خوبی هم داشته باشد و باز هم از متوسط قیمت بازار ارزان تر شود. دو فاکتور مهم در قیمت قابلمه اثرگذارند:

  • برند قابلمه
    برندهای خارجی همیشه قیمت بیشتری دارند. به هر حال این اجناس باید از گمرک رد شوند و واردکنندگان آن ها عوارضی را برای خروج از مرز بپردازند. همه این موارد به اضافه تفکر رایج که بر این باور است که جنس خارجی کیفیت بهتری دارد، باعث می شوند تا تولیدات خارجی گران تر باشند.
    از طرف دیگر برخی از برندهای داخلی هم هستند که قیمت نسبتا بالایی دارند. دلیل این امر شناخته شده بدن این برندها و استفاده از متریال هایی است که دوام قابلمه را افزایش می دهند.
  • جنس قابلمه
    جنس قابلمه از آن عواملی است که نباید دست کم بگیرید. قابلمه ها انواع متفاوتی دارند و هر جنس قیمت گذاری متفاوتی خواهد داشت. برای مثال قابلمه های چدنی یا گرانیتی نسبت به قابلمه های تفلونی گران قیمت تر هستند و اساسا هرچه جنس قابلمه شما به روز تر باشد، قیمت بیشتری خواهد داشت.

بنابراین قابلمه ارزان می تواند قابلمه ای بسیار خوب و باکیفیت باشد. کافی است بدانید جنس خوب را از کجا بخرید و دنبال چه مارک و جنسی باشید تا بتوانید قابلمه ای با قیمت مناسب خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی کالای آشپزخانه چشمگیر انواع قابلمه های ارزان قیمت را با کیفیت های فوق العاده در اختیار شما قرار می دهد. برای خرید سرویس قابلمه ارزان کافی است وارد سایت چشمگیر شوید و از منو بالای سایت گزینه ظروف پخت و پز را انتخاب کنید. تنوع بی نظیری از قابلمه ها با قیمت های باورنکردنی به شما نمایش داده می شوند که می توانید از میان آن ها بهترین گزینه را مطابق با نیاز، سلیقه و بودجه خود خریداری کنید. قابلمه روحی یکی از وسایلی است که در آشپزخانه هر بانوی ایرانی یافت می شود، برای خرید، کسب اطلاعات و استعلام قیمت قابلمه روحی در چشمگیر همراه ما باشید.

قابلمه ارزان چیست

پوشش و لعاب قابلمه های ارزان تقلبی از چیست؟

ظروف تفلون، سرامیک و گرانیتی که توسط شرکت ها و برند های معتبر ساخته می شوند از مواد اولیه بسیار با کیفیتی که شرکت هایی مانند دوپونت  که تنها در چند کشور فعالیت دارد تولید می کنند و محصولات آنان دارای استاندارد های بین المللی سیستم کنترل کیفیت مناسب و درست است. موادی که در این شرکت ها تولید می شود، به درد شرکت هایی میخورد که فقط قبلمه و یا سایر ظروف تفلون، گرانیتی و سرامیکی با کیفیت تولید می کنند و به عبارتی واقعا می خواهد محصول با کیفیتی تولید کنند و مشتریانشان را راضی نگه دارند.
از طرفی به عنوان مثال قیمت مواد اولیه تفلون از 50 هزار تومان تا کیلویی 500 هزار تومان و گاهی حتی بیشتر هم هست. حالا بیایید فرض کنیم  که شما تولید کننده  ظروف تفلون هستید، برای یک قابلمه سایز 24 باید حداقل 5 هزار تومان ماده اولیه تفلون استفاده کنید، بعد از آن قیمت ظرف بدون لعاب، دستگیره و رنگ بیرون را که به آن اضافه کنید به حد اقل 30 هزار تومان می رسید. حالا تازه باید به عنوان  یک تولید کننده سود خود را به این  قیمت اضافه کنید و بعد از آن هم سود عمده فروش، سود خرده فروش و مالیات و... را هم که در نظر بگیرید، ظرف خود را نمی توانید زیر 50 هزار تومن بفروشید.

خرید قابلمه ارزان از فروشگاه اینترنتی چشمگیر

خرید قابلمه ارزان از فروشگاه اینترنتی چشمگیر

با توجه به نکاتی که در این مطلب گفتیم، قابلمه های ایرانی باکیفیتی وجود دارند که نسبت به انواع خارجی بسیار ارزان قیمت تر هستند. درضمن فروشگاه اینترنتی چشمگیر به عنوان یکی از فروشگاه های همواره تخفیف در زمینه کالای آشپزخانه این محصولات را با قیمتی به مراب ارزان تر از فروشگاه های دیگر به فروش می رساند. سرویس های قابلمه سحر Sahar، ظرفیران zarfiran و آگرین از جمله بهترین قابلمه های ایرانی هستند که با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما قرار می گیرند. برای خرید قابلمه ارزان قیمت باکیفیت کافی است با ما در فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه ارزان قیمت چشمگیر همراه باشید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید بهترین سرویس قابلمه

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن