توجه: زمان ارسال سفارش های ثبت شده از تاریخ 26 اسفندماه تا پایان سال به تاریخ بعد از 5 فروردین سال 1403 موکول میشود.

سرویس قاشق و چنگال چه مارکی خوبه؟

در زمان های قدیم قاشق و چنگال از فلزات با ارزش مانند طلا و نقره ساخته می شد و قشر خاصی از جامعه می توانستند از آنها استفاده کنند، اما با گذر زمان قاشق و چنگال به بخش های جدایی ناپذیر هر آشپزخانه ای تبدیل شدند. امروزه بیشتر سرویس های قاشق چنگال از جنس استیل یا همان فولاد ضد زنگ ساخته می شوند و صد البته تولید کنندگان با اضافه کردن عناصری مانند تیتانیوم و واندیوم برای جلوگیری از زنگ زدن توانسته اند که خاص پسند ترین افراد را نیز به محصولات خود جذب کنند. همیشه موقع خرید افراد به این فکر می کنند که قاشق چنگال مات بهتره یا براق. البته که این تنوع محصولات بالا باعث شده است که انتخاب و تصمیم گیری برای خرید سرویس قاشق چنگال کمی پیچیده شود. در این مطلب از چشمگیر ابتدا نکات مهم برای خرید سرویس قاشق چنگال را در اختیار شما قرار می دهیم و سپس به سراغ معرفی بهترین برند های سرویس قاشق و چنگال می رویم.

 راهنمای خرید قاشق و چنگال

نکات مهم در خرید سرویس قاشق چنگال

اولین نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که به چه تعداد قاشق و چنگال نیاز دارید، سرویس قاشق و چنگال به صورت دستی، عددی و ست های 148، 136، 124، 92، 30، 24 و 12 پارچه در بازار عرضه می شوند. نکته دوم فضای مورد نظر شماست، چرا که امروزه سرویس های قاشق چنگال در جعبه های چوبی، چرمی یا کنسولی در اختیار مشتری ها قرار می گیرند و در چنین شرایطی اگر فضای شما کوچک باشد باید از جعبه های چرمی یا چوبی استفاده کنید و فضای خود را برای جعبه های کنسولی به هدر ندهید.
یکی از بهترین گزینه ها برای نوعروسان سرویس های قاشق چنگال 12 نفره است، این سرویس شامل یک ست 12 نفره از قاشق غذاخوری، چنگال غذاخوری، قاشق سوپ خوری، قاشق بستنی خوری، قاشق شربت خوری، قاشق چای خوری، کارد میوه خوری، چنگال میوه خوری، قاشق مرباخوری و کارد غذاخوری است؛ همچنین بعضی از ست ها دارای امکانات بیشتر مانند: قاشق شکر، قاشق عسل، گیره قند و شیرینی، قاشق و چنگال سالاد، ملاقه سوپ، ملاقه سس، کفگیر برنج، کارد سرو کیک، کارد استیک، چنگال ماهی، قاشق سرو خورشت و کارد ماهی هستند. زمانی که شما همه این وسایل را در یک ست می گیرید دیگر لازم نیست نگران ناهماهنگی بین شکل ظاهری وسایل آشپزخانه خود باشید، به خصوص که موارد گفته شده برای پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرند و وقتی همه یک شکل باشند شیک تر و زیبا تر به نظر خواهند رسید.
یکی دیگر از مواردی که باید به آن دقت داشته باشید این است که سرویس قاشق و چنگالی که انتخاب می کنید کیفیت و کارایی خوبی داشته باشند، مواردی مانند قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی، عدم تغییر رنگ به مرور زمان و ضد خش بودن امتیاز هایی هستند که نسبت به شکل ظاهری در اولویت قرار دارند. سرویس های قاشق و چنگال دارای ضمانت این امکان را به شما می دهند که از همه این موارد اطمینان حاصل کنید و در صورتی که کیفیت مناسب نبود بتوانید این موضوع را راحت پیگیری کنید. تشخیص قاشق و چنگال خوب کار آنچنان سختی نیست، شما باید خرید خود را از یک جای معتبر انجام دهید.

 خرید قاشق و چنگال

بهترین مارک سرویس قاشق و چنگال

بهترین راه برای تشخیص اصل بودن قاشق و چنگال استیل یا هر جنس دیگری به این بستگی دارد که آیا برند تولید کننده قاشق و چنگالی که انتخاب کرده اید معتبر است یا خیر. انتخاب بهترین برند قاشق چنگال تا حد زیادی به این بستگی دارد که تا چه حد توانایی هزینه برای این کار دارید و بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید چقدر است. بهترین مارک های سرویس قاشق چنگال عبارتند از: نیولایف، ام جی اس، وی ام اف، سولایتر، بوگاتی و سرویس قاشق و چنگال زولینگن (که این مورد آخر بهترین مارک قاشق چنگال آلمانی به حساب می آید). این برند ها با توجه به این که خارجی هستند دارای قیمت های بالایی هستند و در صورتی که به دنبال سرویس قاشق چنگال با قیمت مناسب تر می گردید می توانید از برند های ایرانی استفاده کنید. بهترین مارک سرویس قاشق چنگال ایرانی عبارتند از: استیل پاشا، زرناب، ناب استیل و استیل ایران؛ این برندها دارای قیمت متوسط هستند و در صورتی که به دنبال قیمت مناسب و شیک بودن هستید می توانند گزینه های خوبی برای شما باشند.

بهترین و با کیفیت ترین برند های مختلف سرویس پذیرایی هم اکنون در بازارچه ی چشمگیر موجود است. پس همین الان به چشمگیر مراجعه نمایید، ثبت سفارش کنید و از مدل های مختلف اجناس آشپزخانه از جمله بهترین مدل های قاشق و چنگال موجود در ایران لذت ببرید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید قاشق و چنگال

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن