تشخیص قاشق و چنگال خوب

 اینکه چگونه بتوان از میان چند دست قاشق و چنگال به کیفیت و اصل بودن آن ها پی برد کار راحتی نیست. از آنجایی که در بازار مدل های مختلفی از قاشق و چنگال وجود دارد و ماده سازنده، شرکت تولید و توزیع کننده آن ها متفاوت است پس می توان گفت که کیفیت قاشق و چنگال ها هم با هم متفاوت است. برخی گمان می کنند هر چه قیمت یک قاشق و چنگال بالاتر باشد دارای کیفیت بالاتری است، در رابطه با این موضوع باید دانست این موضوع همیشگی نیست و قیمت همواره تعیین کننده کیفیت کالا نیست.

قاشق و چنگال خوب در سفره ایرانی

وسایل سفره ایرانی ها از دیرباز مورد توجه خانم های خانه دار بوده است. به طور معمول در خانه هر ایرانی قاشق و چنگالی که برای سفره پذیرایی استفاده می شود با قاشق و چنگالی که به اصطلاح دم دستی است و برای افراد خانه استفاده می شود متفاوت است. زیبایی، دوام و کیفیت از مواردی است که برای قاشق و چنگال های استفاده شده در میهمانی ها مورد توجه قرار می گیرد. با توجه به این مهم، ضروی به نظر می رسد که برای شناخت یک دست قاشق و چنگال با کیفیت اقدام کنیم.

قاشق و چنگال خوب

ویژگی های قاشق و چنگال خوب

ویژگی های یک سرویس قاشق و چنگال خوب عبارتند از:

  • مناسب با بودجه: می توان اینگونه بیان کرد که یک دست قاشق چنگال مناسب باید با بودجه ای که شما دارید مناسبت داشته باشد. قیمت مناسب در کنار کیفیت خوب از ویژگی های یک دست قاشق و چنگال خوب می باشد.
  • کامل بودن ست: هر سرویس قاشق و چنگال 12 نفری از قطعاتی تشکیل شده است که هنگام خرید باید به کامل بودن آن دقت داشته باشید. این ست شامل این موارد است: 12 عدد قاشق غذاخوری، 12 عدد چنگال غذاخوری، 12 عدد کارد غذا خوری، 12 عدد قاشق مربا خوری، 12 عدد چنگال میوه خوری، 12 عدد کارد میوه خوری، 12 عدد قاشق چای خوری، 12 عدد قاشق شربت خوری، 12 عدد قاشق بستنی خوری، 12 عدد قاشق سوپ خوری، قاشق های سرو انواع خورشت، کارد استیک و مرغ، کارد سرو کیک، 2 عدد کفگیر برنج، 2 عدد ملاقه سوپ، گیره مخصوص یخ و شیرینی، قاشق عسل، قاشق شیرینی.
    اگر به صورت سرویس خرید می کنید به طور مثال در مواردی که خرید قاشق و چنگال برای جهیزیه است حتما به این دقت داشته باشید که در باکس خریداری شده تمام موارد ذکر شده، وجود داشته باشند. اما اگر قصد دارید که به تهیه یک دست قاشق یا چنگال به صورت جداگانه بپردازید کافی است از فروشندگانی که به صورت فله ای یا جداگانه به فروش این محصولات می پردازند، خرید کنید.
  • برند مناسب: تجربه ثابت کرده است که خرید از برندهایی که امتحان خود را پس داده اند باعث اطمینان خاطر از کیفیت محصول خریداری شده خواهد شد. به دلیل اینکه یک سرویس کامل قاشق و چنگال دارای قیمت بالایی است، ریسک کردن و خرید از یک مارک نامعتبر می تواند مقدار زیادی از پول شما را هدر دهد. برندهای خارجی و ایرانی زیادی به تولید انواع قاشق و چنگال پرداخته اند که می توانید با اطمینان خاطر از اصالت و کیفیت آن ها اقدام به خرید کنید. در میان برندهای خارجی یونیک، مونیخ دارای بازار فروش بالا و رضایت مشتری می باشند. در هر صورت قبل از خرید سرویس قاشق و چنگال به خوبی در رابطه با برند انتخابی تحقیق نمایید.
  • ضمانت نامه: اگر از یک برند معروف نسبت به خرید اقدام نمودید حتما از فروشنده ضمانت نامه اصالت کالا را دریافت نمایید. هویت کالای خریداری شما، شناسنامه آن است.
  • بسته بندی شیک: بسته بندی مناسب و شیک از ویژگی های یک سرویس قاشق و چنگال مطلوب می‌باشد. بسته بندی شیک و مناسب نوعی احترام به مشتری تلقی می شود. هم چنین این بسته بندی باید به گونه ای باشد که شما بتوانید سرویس قاشق و چنگال را در همان باکس خودش نگهداری کنید و در مواقع لزوم از آن استفاده نمایید که این مورد برای نوعروسان مورد توجه بیشتری می باشد.
  • طرح زیبا و جنس مناسب: در هنگام خرید طرح و رنگی را انتخاب کنید که به راحتی با دیگر وسایل سفره ست شود. از جنس ساخته شده سرویس قاشق و چنگال و ضد خش بودن آن اطمینان حاصل کند و سپس به خرید اقدام نمایید.
نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید قاشق و چنگال

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن