توجه: زمان ارسال سفارش های ثبت شده از تاریخ 26 اسفندماه تا پایان سال به تاریخ بعد از 5 فروردین سال 1403 موکول میشود.

با توجه به نوسانات ارزی و بالا رفتن قیمت دستگاه های آبمیوه گیری برخی افراد تمایل دارند دستگاه آب انار گیری خانگی بسازند و با آن به صورت کاملا ارگانیک، آب انار تولید کنند. در واقع آموزش ساخت دستگاه آب انار گیری کار ساده ای نیست و نیاز به تخصص خاصی دارد که باید با دقت زیاد و رعایت نکات مهمی انجام شود. با این حال در اینجا قصد داریم با آموزش ساخت دستگاه آب انار گیری آشنا شویم. با لوازم آشپزخانه چشمگیر همراه باشید.


برای ساخت دستگاه آب انار گیری باید ابتدا طراحی مناسبی از این دستگاه داشته باشید تا بر اساس آن اقدام به ساخت دستگاهی کاربردی کنید. از آن جایی که آب انار طبیعی، طعم دلپذیر و خاصی دارد بیشتر افراد در تلاش اند با دستگاه های کاربردی و یا روش های سنتی بهترین راه را برای گرفتن آب انار پیدا کنند. در بازار چندین نوع دستگاه برقی و دستی آب انار گیر وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان علاوه بر آب انار، آب برخی از مرکبات را نیز تهیه کرد.
آموزش ساخت دستگاه آب انار گیری کار دشواری است. زیرا این دستگاه ها به صورت صنعتی و در کارخانه های پیشرفته با طراحی های مهندسی دقیق، تولید می شوند و برای آب گیری میوه هایی مانند انار، پرتقال، لیمو و ... مناسب و کاربری هستند. دستگاه آب انار گیری به دو شکل صنعتی و خانگی تولید می شوند که مدل های صنعتی در رستوران ها، کافی شاپ ها و ... کاربرد زیادی دارند. برخی آموزش ها برای ساخت دستگاه آب انار گیری وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان دستگاه های ساده ای را برای آب گیری انار ساخت اما دقت داشته باشید این دستگاه ها چندان کاربردی نخواهند بود. 

ساخت دستگاه آب انار گیری

ساخت دستگاه آب انار گیری

همانطور که در مطلب بالا اشاره شد ساخت دستگاه آب انار گیری مستلزم طراحی مهندسی شده است. در واقع برای تولید این محصولات باید از افراد متخصص در این زمینه کمک گرفت تا دستگاه های کاربردی به بازار ارائه کرد. برای ساخت دستگاه آب انار گیری اغلب از چدن، آلومینیوم و استیل استفاده می شود. زیرا جنس محکم و مقاومی دارند و امکان آب گیری انار را آسان تر می کند. مواد اولیه ای که برای ساخت دستگاه آب انار گیری مورد استفاده قرار می گیرد باید مرغوبیت بالایی داشته باشد تا کارایی و طول عمر دستگاه افزایش پیدا کند.
برای ساخت این دستگاه در ابتدا باید محفظه ای ساخته شود که دانه های انار در داخل آن ریخته شود. محفظه باید دارای شیارهایی باشد که آب انار از آن خارج شود. سپس با اهرمی بر روی دانه های انار فشار وارد شود تا آب انار گرفته شود. نکته مهمی که باید رعایت شود این است که جنس محفظه باید به گونه ای انتخاب شود که ضد زنگ باشد تا دستگاه به مرور زمان دچار زنگ زدگی نشود.

دستگاه آب انار گیری

دستگاه آب انار گیری

دستگاه آب انار گیری اگر با کیفیت باشد می تواند آب و عصاره با کیفیتی از انار و دیگر میوه ها را تهیه کند. از این رو بهتر است دستگاه آب انار گیری را از برندهای معتبر و با کیفیت خریداری کنید. زیرا جنس دستگاه تاثیر بسیاری در کیفیت آب انار دارد. دستگاه آب انار گیری انواع بسیاری دارد که با توجه به کاربرد آن می توان مدل خانگی یا صنعتی آن را تهیه کرد، هر کدام از این دستگاه ها به شیوه خاصی طراحی شده اند که مدل های برقی آن مصرف برق بسیار کمی دارند. از آن جایی که استفاده از میوه و آب میوه تاثیر بسیاری در افزایش ایمن سازی سیستم ایمنی بدن دارد و انار دارای آنتی اکسیدان بسیاری است، داشتن دستگاه آب انار گیری در خانه می تواند بسیار کاربردی باشد. در صورتی که نیاز به خرید این دستگاه دارید می توانید محصول مورد نظر خود را از لوازم آشپزخانه چشمگیر سفارش دهید.
کلام آخر
در پایان باید گفت: با استفاده از دستگاه آب انار گیری را می توان در مدل کوچک و خانگی درست کرد اما بهترین کار خرید مدل های تولید شده این دستگاه می باشد. از آنجا که مدل های موجود در بازار قیمت مناسبی دارند، ساخت دستی این دستگاه در خانه، اصلا مقرون به صرفه نمی باشد. در نتیجه توصیه می شود برای داشتن دستگاه آب انار گیری حتما از مدل های ساخته شده استفاده نمایید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن