سرویس کفگیر ملاقه چی خوبه

از مهم ترین و کاربردی ترین لوازم آشپزخانه می توان به سرویس کفگیر و ملاقه اشاره کرد. به جرات می توان گفت بدون یک کفگیر ملاقه مناسب هیچ عمل مربوط به آشپزی انجام نمی شود. از آن جایی که علاوه بر کاربردی بودن، زیبایی و کیفیت وسایل آشپزخانه مورد اهمیت است، خانم های خانه دار در صدد انتخاب یک سرویس کفگیر و ملاقه هستند که هم کاربردی باشد و هم به آشپزخانه آن ها زیبایی ببخشد.
خوشبختانه به دلیل تنوع زیادی که در بازار وجود دارد می توان به راحتی مطابق با نیاز و بودجه به خرید اقدام نمود. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی سرویس های کفگیر و ملاقه از مواد مرغوب و کاربردی تهیه شده اند. یک سرویس کفگیر ملاقه کامل باید بتواند به نیاز های شما در آشپزخانه پاسخ دهد، بهداشت و استاندارد های لازم در آن رعایت شده باشد و از دوام بالا و مرغوبیت کافی برخوردار باشد.

یک سرویس کفگیر ملاقه خوب شامل چیست؟

برای خرید بهترین مارک سرویس کفگیر ملاقه می توان به صورت تکی و یا به صورت سرویس اقدام کرد. سرویس کلی کفگیر ملاقه می تواند انتخاب بهتر و درست تری برای آشپزخانه باشد چرا که در صورت خرید تکی از لحاظ برند، جنس، طرح و رنگ به سختی می توان محصولات خریداری شده را با هم مطابقت داد. این در صورتی است که سرویس های آماده ای که در بازار وجود دارند تا حد زیادی توانسته اند به نیاز های مشتری پاسخ دهند. یک سرویس خوب و مناسب کفگیر و ملاقه حداقل باید شمامل گزینه های زیر باشد:

  • کفگیر
  • ملاقه
  • چنگال
  • قاشق سالاد
  • چنگال سالاد
  • انبر
  • قاشق پخت و پز
  • و ...

تعداد محصولاتی که در هر سرویس کفگیر و ملاقه وجود دارد بسته به چند پارچه بودن آن است. ست های کفگیر و ملاقه را می توان در نمونه های پنج پارچه، شش پارچه، هفت پارچه و دوازده پارچه در بازار تهیه کرد. بدیهی است اگر به دنبال سرویس کامل تری ازین محصولات هستید باید سرویس های با تعداد محصول بیشتر را تهیه نمایید.

یک سرویس کفگیر ملاقه خوب شامل چیست؟ 

بهترین جنس برای کفگیر و ملاقه

خوشبختانه امروزه آگاهی مناسبی درباره نوع و جنس ظروف آشپزخانه به خصوص کفگیر و ملاقه وجود دارد. جنسی که برای انواع کفگیر و ملاقه استفاده می شود باید به گونه ای باشد که علاوه بر مرغوبیت و کیفیت لازم برای سلامت انسان مضر نباشد. به عنوان مثال استفاده از کفگیر ملاقه های آهنی و آلومینیومی تا حد زیادی منسوخ شده اند زیرا استفاده از این جنس ملاقه یا کفگیر علاوه بر اینکه باعث آزاد شدن یون های مضر به درون غذا می شود می تواند به کف ظروف مخصوص پخت و پز که اغلب نچسب هستند آسیب برساند این در صورتی است که این محصولات رسانش گرمایی بالایی دارند و به سرعت داغ می شوند که عمل آشپزی را سخت می کنند.

سرویس کفگیر ملاقه چوبی
سرویس های کفگیر ملاقه چوبی زمان بسیاری است که دارای طرفداران زیادی است. مزیت سرویس چوبی این است که می توان از آن ها در پخت و پز با ظروف نچسب استفاده کرد. تمیز کردن ظروف چوبی دارای اندکی دردسر است که خوشبختانه با ساخت کفگیر ملاقه هایی از جنس چوب های مرغوب این مشکل برای طرفداران محصولات چوبی به حداقل رسیده است.

سرویس کفگیر ملاقه سیلیکونی
نسل جدیدی از سرویس های کفگیر ملاقه از نوع سرویس های سیلیکونی هستند. ترکیب سر سیلیکونی و دسته چوبی برای ملاقه ها نیز با استقبال بالایی مواجه شده است. این نوع از کفگیر ملاقه ها در برابر گرما مقاومت بسیاری دارند و شست و شوی آسان تری دارند.

سرویس کفگیر ملاقه شیشه ای
سرویس های شیشه ای را می توان از سالم ترین و بهداشتی ترین انواع محصولات بازار دانست. کفگیر ملاقه های شیشه ای برای مصارف خاصی مورد استفاده قرار می گیرند و دارای محبوبیت زیادی هستند که دلیل عمده آن زیبا بودن و بهداشتی بودن آن ها است.

بهترین جنس برای کفگیر و ملاقه 

بهترین نوع کفگیر ملاقه

برای انتخاب یک سرویس ملاقه و کفگیر مناسب پارامتر های متفاوتی مد نظر خریدار است. بهترین نوع از سرویس و ست کفگیر ملاقه باید بتواند نیاز خریدار را پاسخ دهد. به طور کلی یک سرویس کامل باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • برند معتبر
    حتما برای خرید سرویس ملاقه و کفگیر از یک برند معتبر و نامی و از طریق فروشندگان معتبر اقدام به خرید نماید. فروشگاه های اینترنتی که که زمینه فروش وسایل آشپزخانه دارای سایقه فعالیت هستند بهترین گزینه برای ارائه محصولات با کیفیت هستند. سرویس کفگیر و ملاقه یونیک یکی از بهترین انواع این کالاست که می توانید آن را به آسانی و تنها با چند کلیک از فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه چشمگیر خریداری کنید.
  • قیمت و کیفیت مناسب
    سرویس ملاقه و کفگیر باید در کنار مرغوبیت و کیفیتی که دارد از قیمت مناسبی هم برخوردار باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید مناسب با بودجه می توان از کارشناسان فروش فروشگاه های اینترنتی کمک گرفت.
  • ضمانتنامه کالا
    در خرید ظروف آشپزخانه چه از برند های داخلی و چه برند های خارجی باید از اصل بودن کالای خریداری شده اطمینان حاصل کنید. فروشندگان باید ضمانتنامه اصل کالا را به مشتری تحویل دهند.
نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن