طرز استفاده از زودپز دوقلو یونیک

زودپز در هر آشپزخانه جزء اساسی ترین ظروف پخت و پز است. مخصوصا این روزها که مرد و زن هر دو شاغل هستند و وقت زیادی برای برای آشپزی کردن ندارند. با زودپز شما می توانید زمان کمتری را صرف این کار کنید، علاوه بر این زودپز به دلیل پخت سریع و مصرف کم روغن، ویتامین ها و مواد مفید غذاها را حفظ می کند.
برندهای مختلفی زودپز تولید کرده اند، از میان این برندها یونیک یکی از آن هاست که در ایران بسیار پرطرفدار و محبوب است. برند یونیک با توجه به استفاده متعدد مخاطبین و کاربردهای متعدد این ظرف زودپزهای مختلفی را تولید کرده است.

ویژگی های زودپز دوقلو یونیک

زودپزهای برند یونیک در دو نوع برقی و روگازی هستند. زودپز دوقلوی یونیک از نوع گازی است و جنس بدنه آن ها استیل ضد زنگ است و یک درب شیشه ای از جنس پیرکس مقاوم در برابر حرارت زیاد و یک واشر استیل دارد. کیفیت زودپز دوقلو یونیک به دلیل گازی بودن و جنس بدنه اش در مقایسه با دیگر زودپزها بسیار قابل توجه است.
این درب شیشه ای یکی از مزیت های خوب این زودپز دو قلوست، زیرا با استفاده از آن می توانید از هر دو زودپز به عنوان آرام پز هم استفاده کنید. روی زودپز دو قلوی یونیک یک دریچه اطمینان وجود دارد تا زمانی که فضار بخار آب زیاد است، بخار آب با فشار از این دریچه خارج شود و امنیت آن حفظ می شود.
جنس دسته های هر دو زودپز از باکالیت است. باکالیت یک ماده گرماسخت و ترکیبی مصنوعی از رزین است. بنابراین دسته های آن، به گرما مقاوم، غیر قابل اشتعال و در برابر واکنش شیمیایی مقاوم است. طریقه باز و بسته کردن آن بسیار ساده و در عین حال کاربردی است و در مواقع لزوم شما می توانید از قفل ایمنی آن برای باز نشدن در استفاده کنید.
داشتن سبد بخار پز، درب شیشه ای مخصوص، امنیت بالا و کیفیت ساخت فوق العاده از دیگر ویژگی های این محصول است.

ویژگی های زودپز دوقلو یونیک

طرز استفاده از زودپز یونیک

زودپز دو قلو یونیک برای پخت هر گونه مواد خوراکی از گوشت و حبوبات گرفته تا سبزیجات کاربردی است و استفاده از آن برای پخت و پز دو مزیت مهم دارد. اولین و مهم ترین آن سلامت بیشتر غذا در این ظرف است؛ زیرا غذا با استفاده حرارت بخار آب و فشار بخار پخته می شود و نه حرارت مستقیم. دومین مزیت آن هم که علت اصلی خرید زودپز است، سرعت بالای پخت است.
زودپز دو قلو یونیک، غذاهای دیرپز و خورش هایی که باید ساعت های زیادی را بر روی حرارت باشند تا جا بیفتند را در کمترین زمان و حدکثر یکساعته می پزند و با بهترین کیفیت به شما تحویل می دهند.
هنگام پخت غذا در این زودپز شما ابتدا باید به میزان کافی و مورد نیاز، آب در آن بریزید تا بخار آب لازم برای پخت غذا وجود داشته باشد و پس از آن مواد خوراکی را به آن اضافه کنید و درب زودپز را ببندید. هنگامی که آب شروع به جوشیدن می کند، بخار آب داخل زود پز افزایش پیدا می کند در نتیجه فشار داخل ظرف نیز زیاد می شود. این فشار باعث افزایش سرعت پخت و پز می شود. شما می توانید از طی چرخشی یونیک که در سایت چشمگیر موجود است نیز بازدید کنید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن