کیفیت زودپز دوقلو یونیک

زودپز دوقلو یونیک در دو اندازه ۴ و ۶ لیتری در بازار موجود است، این زودپز با توجه به کارکرد مفید و کیفیت بسیار بالای محصول خیلی سریع به یکی از پرطرفدارترین محصولات یونیک تبدیل شد. با ما در این مطلب همراه باشید تا به کیفیت زودپز دوقلو یونیک بپردازیم.

زودپز دوقلو یونیک

زودپز دو قلو یونیک شامل دو قابلمه با بدنه استیل ضد زنگ با کیفیت بالاست که حرارت را در خود نگه می دارند و در مجاورت با بخار آب هم زنگ ضدگی پیدا نمی کنند. و یک درب شیشه ای پیرکس نشکن، که تحمل دمای بالا را دارد. روی درپوش های این دو ظرف، دریچه اطمینانی قرار دارد که فشار بخار آب اضافی از آن خارج می شود و مشکلی پیش نمی آید و دیگر مانند زودپزهای قدیمی ناگهانی منفجر نمی شود.
این زودپز دسته های نسوزی از جنس باکالیت دارد. باکالیت تحمل گرمای بالایی دارد و تا دمای ۷۰۰ درجه هم هیچ مشکلی برای او پیش نمی آید. اما ویژگی های این محصول فقط به اینجا ختم نمی شود. درب زودپز دوقلو یونیک طبق تکنولوژی های روز ساخته شده و علاوه بر کیفیت بالا، امنیت بالایی نیز دارد.
شما می توانید این درها را به راحتی باز و بسته کنید و در موقع لزوم، از قفل ایمنی آن استفاده کنید. هنگامی که شما قفل ایمنی را بپیچانید، این در به هیچ صورت باز نمی شود مگر اینکه قفل ایمنی غیر فعال باشد.

زودپز دوقلو یونیک

آیا زودپز دوقلو یونیک کیفیت مناسبی دارد؟

این زودپز جدید یونیک مواد غذایی داخل خود را هم با بهترین و سالم ترین حالت ممکن می پزد و به شما کمک می کند تا در کمترین زمان یک غذای سالم، خوشمزه و خوشرنگ تهیه کنید.
یونیک در این سری از زودپزهای خود تمام خلاقیت و توان خود را به کار برده است تا این محصول را تولید کند. همین شد که این محصول به سرعت مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و همه به همدیگر خرید این محصول را سفارش می کنند.
برند یونیک ظروف پخت و پز خود را تحت لیسانس کشور انگلیس در چین تولید می‌کند و همیشه در ایران به دلیل کیفیت بسیار بالای محصولاتش، قیمت مناسب آن نسبت به دیگر تولیدکنندگان خارجی و داشتن نمایندگی و خدمات پس از فروش مرکز توجه بوده است. شما می توانید از طی چرخشی یونیک که در سایت چشمگیر موجود است نیز بازدید کنید.

دیدگاه‌ها  
-1
به نقل از زهرا:
پرفکت

ممنون از شما.
پرفکت
نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن