سرویس قاشق چنگال شامل چه چیزهایی است

همواره و در طول تاریخ زیبایی و کامل بودن ظروف غذا خوری به خصوص قاشق و چنگال یکی از موضاعات مهم در غذاخوری و پذیرایی بشر بوده است. انواعی از قاشق ها با استفاده از مواد مختلف ساخته شده اند و در طول تاریخ از نظر جنس و طراحی تغییر کرده اند. بعد از مدت ها چنگال به عنوان وسیله‌ای که به خوردن غذا کمک می کرد اختراع شد و در کنار قاشق به جزیی از وسایل ضروری برای غذا خوردن تبدیل شدند. تا سال های سال استفاده از ظروفی مانند قاشق و چنگال فقط در میان خانواده های متمول و اشرافی رایج بود. یکی از دلایل این امر جنسی بود که قاشق و چنگال ها از آن ساخته می‌شدند. نقره و طلا به عنوان مواد اصلی در ساخت این محصولات استفاده می شد. پس از سال ها و استفاده از مواد دیگر مانند اهن و دیگر فلزات در ساخت قاشق و چنگال این محصولات به سفره عوام نیز راه پیدا کرد. 

امروزه افراد با هر بودجه و سلیقه‌ای سعی بر این دارند تا با داشتن یک سرویس زیبا و با دوام از قاشق و چنگال در محافل و مهمانی ها مراتب پذیرایی را درست به جا آورند و سفره زیبا داشته باشند. ساخت انواع قاشق و چنگال و دیگر وسایل ضروری سفره به طور گسترده در ایران و کشورهای دیگر انجام می پذیرد. شرکت های بسیاری با داشتن تجربه و فناوری ساخت لازم اقدام به تولید انواعی از قاشق و چنگال های متنوع کرده اند که افراد به راحتی می توانند نسبت به خرید آن ها اقدام کنند.

ویژگی های سرویس قاشق و چنگال

زمانی که صحبت از سرویس قاشق و چنگال می شود منظور این است که شما به صورت کلی اقدام به خرید یک سرویس از انواع قاشق و چنگال کنید. لازم به ذکر است که انواع قاشق و چنگال و دیگر محصولات نیز با قیمت مناسب و کیفیت لازم به صورت موردی در بازار وجود دارد. اما افراد به طور معمول برای خرید یک سرویس قاشق چنگال سعی می کنند از جعبه آماده قاشق و چنگال استفاده کنند. این جعبه ها در بسته بندی‌های شکیل و متفاوت وجود دارند. در صورت خرید می توان محصولات خریداری شده را در باکس خودشان نگهداری کرد. شاید بسیاری افراد این ذهنیت را داشته باشند که با انتخاب یک سرویس قاشق و چنگال تمام احتیاجات مربوط به قاشق و چنگال و امثال آن را برآورده کرده اند. اما واقعیت این است که بسیاری از سرویس های قاشق و چنگالی که در بازار وجود دارند شامل برخی از این مایحتاج ما می باشند. این یکی از معضلات یک سرویس قاشق و چنگال است که همیشه کامل نیست. شما باید برای خرید به دو چیز اهمیت دهید؛ اول این که سرویس قاشق و چنگال چه مارکی خوبه و مورد دوم فروشگاهی است که از آن خرید می کنید.

ویژگی های سرویس قاشق و چنگال

محتویات سرویس قاشق و چنگال

بسته به این موضوع که شما از چه برندی و یک سرویس چند نفره را انتخاب می‌کنید محتویات درون باکس سرویس قاشق و چنگال ممکن است متفاوت باشد. امروزه شرکت های سازنده به دلیل رقابت با هم و برای رفاه حال مشتریان و خدمات بهتر، سعی بر این دارند تا کمبودهای یک سرویس قاشق و چنگال را شناسایی کنند و نسبت به رفع آن اقدام نمایند. خرید از یک برند معتبر داخلی یا خارجی این مزیت را دارد که به دلیل طراحی های اصولی و تجربه بیشتر در تولید و ارائه محصولات و هم چنین رضایتمندی که دیگران از خرید دارند، محصولاتی که ارائه می دهند در یک سرویس کامل تر و جامع تر باشند.

قبل از خرید می توانید به کاتالوک مربوط به هر باکس مراجعه کنید و تعداد قطعاتی که در یک سرویس موجود است را مطالعه نمایید. در صورت کم بودن برخی از قطعات می توانید به صورت جداگانه به تهیه آن ها اقدام نماید. به عنوان مثال یک سرویس 24 نفری و 128 پارچه شامل محصولات زیر می باشد:

  • قاشق غذا خوری 12 عدد
  • قاشق چای خوری 12 عدد
  • قاشق بستنی خوری 12 عدد
  • قاشق شربت خوری 12 عدد
  • قاشق خورشت خوری 12 عدد
  • قاشق چای خوری 12 عدد
  • قاشق عسل خوری 1 عدد
  • کارد میوه خوری 12 عدد
  • چنگال میوه خوری 12 عدد
  • چنگال غذا خوری 12 عدد
  • ملاقه 2 عدد
  • کفگیر 2 عدد

مواردی که بیان شد محصولاتی است که به طور معمول اغلب سرویس های قاشق چنگال شامل آن ها می باشند. در هر صورت سرویس های کامل تر دیگری نیز وجود دارند که شامل مواردی مانند قاشق مربوط به سالاد، قاشق های مخصوص سوپ خوری، قاشق گریپ فروت ، قاشق های مخصوص سرو کیک، کاردهای غذا خوری و ... می باشند. این محصول از کاربردی ترین وسایل آشپزخانه است، به همین علت توصیه می شود حتما قبل از خرید نسبت به مطالعه کاتالوگ محصولات اقدام کنید.

 

دیدگاه‌ها  
:-*
نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید قاشق و چنگال

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن