نحوه گرفتن هسته آلبالو

نحوه گرفتن هسته آلبالو، گیلاس، زیتون و میوه‌های دیگر، شبیه به هم می‌باشند. جدا کردن هسته میوه‌هایی که نام بردیم گاهی اوقات تبدیل به دردسر می‌شود. اگر علاقه به تهیه کردن مربای آلبالو یا انواع دسر‌ها دارید یا دوست دارید برای تهیه پیش غذا از زیتون استفاده کنید لازم است که راهی برای نحوه گرفتن هسته آلبالو را یاد بگیرید. اگر نحوه گرفتن هسته آلبالو را یاد بگیرید برای تمام میوه‌های دیگر به همین شکل می‌توانید عمل کنید. تصور کنید که می‌خواهید در حجم بالایی مربای آلبالو درست کنید. در این زمان است که باید دانه به دانه، هسته آلبالو را جدا کنید که مقدار زیادی از آب آلبالو‌ها به هدر می‌رود و همچنین ممکن است آب آلبالو‌ها به وسایل و دیوارهای آشپزخانه پاشیده شود. در ضمن برای این کار باید حتماً از دستکش استفاده کنید و حسابی حوصله‌تان هم سر برود. با ادامه این مطلب همراه شوید تا چند راه برای جدا کردن هسته آلبالو و میوه‌های شبیه به آن یاد بگیرید.

نحوه گرفتن هسته آلبالو

ترفند گرفتن هسته آلبالو

ترفند گرفتن هسته آلبالو و میوه‌های شبیه به آن مانند گیلاس، ترفند‌های جالب و کاربردی هستند که می‌خواهیم آن‌ها را توضیح دهیم. اندازه گیلاس کمی از آلبالو بزرگ‌تر است. برای جدا کردن هسته گیلاس می‌توانید یک بطری شیشه‌ای نوشابه بردارید و گیلاس را روی دهانه آن قرار دهید و با یک نی پلاستیکی یا یک سیخ چوبی به مرکز آن فشار بیاورید، هسته از گیلاس جدا شده و درون بطری می‌افتد. ترفند گرفتن هسته آلبالو هم با این روش ممکن است ولی حتماً باید اندازه آلبالو از اندازه دهانه بطری بزرگ‌تر باشد که خود آلبالو درون بطری نیفتد. برای ترفند گرفتن هسته آلبالو، یک راه دیگر هم می‌توانیم به شما یاد بدهیم. با استفاده از یک گیره کاغذ‌گیر، می‌توانید هسته گیلاس و آلبالو را به راحتی و با سرعت دربیاورید.

ترفند گرفتن هسته آلبالو

چگونه هسته آلبالو رو جدا کنیم

چطور هسته آلبالو رو در بیاریم؟ در مواقعی که می‌خواهیم مربای آلبالو یا دسر‌های مختلف با آلبالو درست کنیم، لازم است که هسته آن‌ها را جدا کنیم. حتی اگر مقدار آلبالویی که تهیه کرده‌ایم زیاد نباشد، گرفتن هسته آلبالو‌ها به طور تک به تک کار بسیار وقت گیر و حوصله سر بری خواهد بود. بنابراین بهتر است از ترفند‌هایی برای جدا کردن هسته آلبالو استفاده کنیم که در زمان کمتری این کار انجام شود. پس سؤال ما قبل از تهیه دسر و یا مربای آلبالو این است که چگونه یا چطور هسته آلبالو رو در بیاریم و آن را جدا کنیم.

چطور هسته آلبالو رو در بیاریم؟

در قسمت قبلی مطلب چندین ترفند گرفتن هسته آلبالو را آموزش دادیم. غیر از مواردی که گفتیم می‌توانید از یک سنجاق قفلی با اندازه متوسط استفاده کنید. توجه داشته باشید که سنجاق قفلی باید تمیز باشد و حتی اگر از آن استفاده‌ای نکرده‌اید با مایع ظرفشویی سنجاق را بشویید و سپس با استفاده از آن هسته آلبالو را جدا کنید. برای تمام ترفند‌هایی که نام بردیم لازم است که آلبالو‌ها تا حدی سفت باشند. در غیر اینصورت کار شما چند برابر خواهد شد و تقریباً هیچ چاره‌ای نخواهید داشت جز اینکه هسته آلبالو‌ها را با دست جدا کنید. وجود یک هسته گیر آلبالو در هر آشپزخانه ای واجب است. شما می توانید هسته گیر آلبالو ستین را از فروشگاه چشمگیر بخرید.

چطور هسته آلبالو رو در بیاریم؟

چگونه هسته گیلاس را جدا کنیم؟

چگونه هسته گیلاس را جدا کنیم؟ برای تهیه کمپوت گیلاس یا مربای گیلاس یا تمام دسر‌هایی که با این میوه تابستانی تهیه می‌شوند، نیاز داریم که هسته آن را جدا کنیم. حتی اگر حجم گیلاس‌ها زیاد نباشد، جدا کردن هسته گیلاس‌ها زمان زیادی می‌گیرد و ممکن است تمام محیط اطراف را در آشپزخانه کثیف کند.

چگونه هسته گیلاس را جدا کنیم؟

معمولاً گیلاس و آلبالو میوه‌هایی هستند که در تابستان جمع آوری می‌شوند و در بازار به فروش می‌رسند و برای همین شاید تنها سالی یک بار نیاز باشد که با موضوع هسته گیری از گیلاس و آلبالو درگیر شوید. برای اینکه این کار را به راحتی انجام دهید، می‌توانید عنوان‌های قبلی این مطلب را مطالعه کنید. چگونه هسته گیلاس را جدا کنیم را در عنوان‌های قبلی به خوبی توضیح دادیم. آب انار گیری حرفه ای تنها به کمک دستگاه های درجه یک موجود در سایت چشمگیر امکان پذیر است.

چگونه هسته گیلاس را جدا کنیم؟

ممعرفی دستگاه هسته گیری آلبالو

هسته گیر آلبالو یکی از آن دستگاه‌های کاربردی است که می‌تواند حسابی کار شما را راحت کند مخصوصاً اگر از آن دسته افراد هستید که مربای خانگی درست می‌کنید یا در هر فصل، با میوه‌های تازه، دسر‌های خوشمزه را در برنامه غذایی خانواده جای می‌دهید. هسته گیر آلبالو در انواع مختلفی وجود دارد بعضی از این دستگاه‌ها به صورت تکی و دانه به دانه هسته آلبالو و گیلاس را جدا می‌کنند و انواع دیگر آن چند عدد آلبالو را هم‌زمان هسته‌گیری می‌کنند که در زمان، تا حد زیادی صرف جویی می‌شود.

هسته گیر آلبالو

هسته گیر آلبالو فضای زیادی را آشغال نمی‌کند و این کار را با سرعت و بهداشت بیشتر انجام می‌دهد. همچنین بعد از اینکه کار هسته گیری از گیلاس و آلبالو تمام شد، محیط اطراف آشپزخانه تمیز و مرتب می‌ماند. شستشوی هسته گیر آلبالو آسان است و حتی می‌توانید آن را در ماشین ظرفشویی قرار دهید. برای مشاهده و خرید بهترین هسته گیر آلبالو و استعلام قیمت هسته گیر آلبالو خانگی به کالای آشپزخانه چشمگیر مراجعه کنید و از کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات مطمئن باشید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید بهترین هسته گیر آلبالو

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن