بهترین هسته گیر آلبالو

هسته گیر آلبالو از جمله وسایلی است که برای گرفتن هسته های آلبالو کاربرد دارد. اگر مقدار زیادی آلبالو خریده اید و قصد دارید که از آن ها یک مربای خوشمزه درست کنید و یا مقداری از آن ها را فریز کنید، لازم است که ابتدا هسته های آلبالو را خارج کنید. آلبالو از جمله میوه هایی است که دارای بافت بسیار نرم و لطیفی است از این رو برای خارج کردن هسته آن باید از روشی استفاده کرد که به بافت میوه آسیب نرسد تا مربای شما علاوه بر طعم خوشمزه، ظاهری جذاب داشته باشد و یا آلبالو در غذاهای شما بد شکل نبوده و وا نرود.
در روش سنتی برای جدا کردن هسته آلبالو از وسایلی مانند میله خودکار و یا نی های پلاستیکی استفاده می شود در این روش برای خارج کردن هسته های آلبالو باید با دقت بسیاری این کار را انجام داد. در حال حاضر با طراحی دستگاه های مخصوص برای خارج کردن هسته از آلبالو و تولید آن، می توان با خاطری آسوده با صرف زمانی کمتر، هسته های آلبالو را جدا کرد. در واقع این وسیله برای خارج کردن هسته میوه هایی از جمله زیتون و گیلاس نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های بهترین هسته گیر آلبالو

بهترین نوع از هسته گیر های آلبالو باید دارای مشخات و ویژگی های خاصی باشند. در این مقاله به بیان برخی از این ویژگی ها خواهیم پرداخت:

  • افزایش سرعت و بهداشت: یک هسته گیر آلبالوی خوب باعث خواهد شد تا علاوه بر اینکه زمان کوتاهی برای هسته گیری انبوهی از مواد نظیر زیتون، آلبالو و ... صرف شود، از نظر بهداشتی نیز عملکرد بسیار بهتری داشته باشیم چرا که تماس مداوم دست با این نوع از میوه ها کمتر خواهد بود.
  • دارا بودن مخزن: هسته گیر هایی که دارای مخزن هستند از این جهت که می توانند دانه های آلبالو را در مخرن خود نگهداری کنند حائز برتری می باشند.
  • برقی یا دستی: هسته گیر های آلبالو به صورت دستی و برقی در بازار موجودند و هر کدام دارای ویژگی های مخصوصی هستند. هسته گیر های برقی نسبت به هسته گیر دستی دارای سرعت بیشتری می باشند و در یک زمان مشخص می توانند حجم بیشتری از آلبالو یا میوه های شبیه را هسته گیری کنند.
  • جنس هسته گیر: جنس یک هسته گیر آلبالو می تواند تاثیر به سزایی در دوام این وسیله داشته باشد. از دستگاه های هسته گیری استفاده کنید که از مواد مرغوب ساخته شده اند. بهتر است مخزن آن ها از جنس پلاستیک باشد تا در صورت تماس مداوم با عصاره میوه دچار زنگ زدگی نشود.

ویژگی های بهترین هسته گیر آلبالو

تنوع هسته گیر های آلبالو

امروزه برندها و شرکت های متفاوتی که اقدام به ساخت و ارائه انواع وسایل آشپزخانه می نمایند. این تولید کنندگان طراحی و ساخت انواعی از هسته گیرهای برقی و دستی را نیز انجام می دهند و انواع بسیار متنوعی از این محصولات را وارد بازار می کنند. هسته گیر آلبالو در طرح ها و مدل های مختلفی به بازار ارائه می شوند. برخی از این هسته گیر ها در آن واحد قادر به جداسازی یک آلبالو از هسته آن است اما برخی به طور همزمان چنیدی آلبالو را هسته گیری می کنند. برخی از هسته گیرها نیز در جنس بدنه با یکدیگر متفاوتند. به هر حال در هنگام خرید باید به ویژگی های هسته گیر آلبالو دقت کنید و بهترین مدل را با توجه با نیاز خود خریداری کنید. با اندکی جست و جوی اینترنتی و مشاوره از فروشنگان لوازم خانگی می توان نسبت به کاربرد و ویژگی های یک هسته گیر مناسب اطلاع پیدا کرد و نسبت به خرید بهترین مدل از هسته گیر ها اقدام نمود. فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه چشمگیر یکی از معتبرترین مراکز برای تهیه انواع مختلف هسته گیر آلبالو می باشد که دارای تنوع بالایی از این محصول با کیفیت بالاست. هسته گیر آلبالو ستین یکی از بهترین هسته گیرهای آلبالو موجود در بازار است. شما می توانید این محصول را از فروشگاه چشمگیر بخرید.

هسته گیر آلبالو جدید

با پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن خلاقیت طراحان لوازم خانه و آشپزخانه همواره مدل های جدید هسته گیر آلبالو به بازار عرضه شدند. در مدل های اولیه باید آلبالوها را یکی با کمک دست در جای مخصوص نگه می داشتیم و سپس با فشار بر دسته هسته گیر آلبالو هسته را از داخل آلبالو خارج می کردیم. در مدل های بعدی آلبالوها را داخل مخزن ریخته سپس آلبالوها با فشار بر دسته دستگاه یکی یکی هسته گیری شده و هسته ها در مخزن دستگاه و آلبالوها به طرف خروجی دستگاه هدایت می شوند. در مدل های هسته گیر آلبالو جدید در هر بار فشار اهرم دستگاه چند آلبالو با هم هسته گیری می شود که این امر باعث افزایش سرعت فرایند هسته گیری آلبالو می شود. هسته گیرهای برقی جز مدل های جدیدتر هسته گیر آلبالو هستند که کار هسته گیری را بدون دخالت دست و به صورت کاملا توماتیک انجام می دهند. شما عزیزان می توانید برای تهیه مدل های متنوع هسته گیر آلبالو جدید به فروشگاه اینترنتی چشمگیر مراجعه نمایید. آب انار گیری حرفه ای تنها به کمک دستگاه های درجه یک موجود در سایت چشمگیر امکان پذیر است.

 

دیدگاه‌ها  
به نقل از صبا:
من اون مدلهایی که باید یدونه یدونه آلبالوها را با دستگاه هسته گیری کرد را درک نمی کنم واقعا :o :o :o ، حالا باز اونایی که چندتا آلبالو را همزمان هسته گیری می کنن یچیزی ;-) ;-) ;-)

سلام بر شما دوست عزیز، توصیه ما به شما این است که حتی برای یکبار هم که شده از هسته گیرهای آلبالو استفاده کنید، مطمئن هستیم که تجربه خوب شما از این استفاده حتما در تغییر نظرتان تاثیر خواهد داشت.
به نقل از گلاره عباسی:
من از چشمگیر خریدم و خیلییییییییییییییییییی راضی ام

سلام بر شما دوست عزیز، بسیار خرسندیم که در تجربه خوب شما از خرید هسته گیر آلبالو ما هم سهمی داریم
من اون مدلهایی که باید یدونه یدونه آلبالوها را با دستگاه هسته گیری کرد را درک نمی کنم واقعا :o :o :o ، حالا باز اونایی که چندتا آلبالو را همزمان هسته گیری می کنن یچیزی ;-) ;-) ;-)
من از چشمگیر خریدم و خیلییییییییییییییییییی راضی ام
نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید بهترین هسته گیر آلبالو

سوالات متداول بهترین هسته گیر آلبالو

بهترین هسته گیر آلبالو چه ویژگی هایی دارد؟
بهترین هسته گیر آلبالو علاوه بر اینکه از جنس مرغوبی تهیه شده به بافت میوه آسیبی وارد نمی کند.
آیا از هسته گیر آلبالو می توان برای هسته گیری سایر میوه ها نیز استفاده کرد؟
از هسته گیر آلبالو برای خارج کردن هسته میوه هایی از جمله زیتون و گیلاس نیز استفاده می شود.
ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن