لوازم آشپزخانه چی بخرم؟

داشتن یک آشپزخانه مجهز یکی از لازمه های هر خانه است. چرا که آشپزخانه به عنوان قلب تپنده هر خانه، نقش بسیار مهمی در تأمین نیازهای روزمره افراد خانواده ایفا می کند. برای اینکه حضور و فعالیت در این بخش از خانه برای بانوی خانه لذت بخش باشد؛ باید لوازم ضروری و پرکاربرد مورد نیاز برای این قسمت تدارک دیده شود. اغلب افراد در زمان تجهیز آشپزخانه خود با ابهام مواجه می شوند و نمی دانند که چه لوازمی باید برای آشپزخانه خریداری نمایند. مراجعه به بازار در این زمان می تواند باعث افزایش سردرگمی فرد شود چرا که تنوع وسایل آشپزخانه در مراکز عرضه بسیار زیاد است. کالای آشپزخانه چشمگیر این مشکل را برای شما حل کرده است.

بانوان برای انتخاب لوازم آشپزخانه باید ابتدا لیستی از اقلامی که در اغلب آشپزخانه ها دیده می شود، تهیه نمایند و سپس با اولویت بندی آن ها و با توجه به بودجه در اختیار، نسبت به تهیه وسایل مورد نیاز خود اقدام نمایند. بی توجهی به درجه بندی کالاها و لوازم کار بسیار نادرستی است. چرا که در این صورت ممکن است تهیه وسایلی که حضور آن ها در آشپزخانه کاملا ضروری است، نادیده گرفته شود و با اتمام منابع مالی، خرید آن ها در مرحله بعد نیز میسر نباشد. در نتیجه انجام کارهای روزمره در آشپزخانه مختل شده و باعث دردسر خانم خانه شود.  آبکش استیل از وسایل پرکاربرد و ضروری در هر آشپزخانه ایست. برای خرید و مشاهده مدلهای مختلف آبکش استیل ما را در چشمگیر همراهی کنید.

لوازم آشپزخانه چی بخرم

پر کاربردترین لوازم آشپزخانه کدام است؟

در بخش قبل گفتیم که برای تجهیز آشپزخانه باید ابتدا لیستی از اقلام موجود در آشپزخانه ها تهیه شود. حال برای درجه بندی لیست نوشته شده بر اساس اهمیت، باید میزان کاربرد آن ها مشخص شود. واضح است که آشپزخانه بدون یخچال، گاز و مؤلفه های دیگری از دست اصلاً آشپزخانه نیست. پس این گونه محصولات را می توان از حیطه بحث این نوشتار خارج نمود و به المان هایی پرداخت که حضور آن ها در آشپزخانه ضروری است و ممکن است در زمان برنامه ریزی برای خرید، نادیده انگاشته شوند. آشپزی اصلی ترین کاری است که در آشپزخانه انجام می شود. پس قابلمه، ماهی تابه و دیگر مواردی که در دسته حیطه ظروف پخت و پز قرار می گیرند را می توان به عنوان مهم ترین آیتم های مورد نیاز برای خرید لوازم آشپزخانه دانست. جای سیب زمینی و پیاز، تخته کار و کاردهای آشپزخانه نیز آیتم هایی هستند که باید در برنامه ریزی برای خرید در اولویت قرار گیرند. با توجه به اهمیت نظافت محیط در حین پخت غذا و آشپزی، دستمال های مخصوص آشپزخانه را نیز نباید کم اهمیت قلمداد نمود. واضح است که کوتاهی در این مورد می تواند سبب آلودگی محیط شده و سلامت خانواده را با مخاطره مواجه سازد. علاوه بر ظروفی که برای پخت و پز باید تهیه شود، ظرف هایی هم باید برای سرو و خوردن غذا در نظر گرفته شود. بشقاب های پلوخوری، سوپ خوری، پیش دستی، دیس و غیره و غیره؛ همگی لوازمی هستند که نبود آن ها در آشپزخانه باعث از بین رفتن کارایی آن می شود. قاشق و چنگال و ملاقه و کفگیر و موارد دیگری از این دست نیز نباید از قلم بیفتند. برای تهیه همه این اقلام، کافی است یک سرویس غذاخوری و یک ست قاشق و چنگال خریداری شود تا همه لوازم مورد نیاز در دسترس قرار گیرد. ظروف نگهدارنده نیز یکی از لوازم بسیار کاربردی در آشپزخانه است که هم برای نگهداری حبوبات و مواد دیگری از این دست بکار می رود و هم برای ذخیره غذاهای باقی مانده در یخچال مورد استفاده قرار می گیرد. به غیر از موارد ذکر شده در این بخش، تجهیزات یک آشپزخانه می تواند شامل موارد دیگری نظیر سرخ کن، غذاساز و موارد دیگری از این دست نیز باشد. استفاده از این گونه لوازم اگر چه کار راه انداز است اما ضروری نیست و می توان خرید آن ها را به تعویق انداخت. هسته گیر آلبالو نیز از وسایل پرکاربردی است که وجود آن در هر آشپزخانه ای لازم است. بهترین لوازم اشپزخانه را از فروشگاه چشمگیر بخرید.

پر کاربردترین لوازم آشپزخانه کدام است؟

معرفی لوازم آشپزخانه ضروری و شروع خرید

لوازم کاربردی با وسایل ضروری آشپزخانه در بسیاری از مواقع هم پوشانی دارند. یعنی کالایی که در دسته لوازم ضروری آشپزخانه قرار می گیرد، ضروری هم هست. اما برخی از کالاهای کاربردی، جزء لوازم ضروری محسوب نمی شوند. به عنوان مثال سرخ کن یک کالای کاربردی در آشپزخانه است که انجام کارها را آسان می کند ولی در صورتی که این وسیله در یک آشپزخانه وجود نداشته باشد نیز کارها لنگ نمی شود و می توان با استفاده از ماهی تابه، مواد را سرخ کرد. بهتر است برای شروع خرید تجهیزات و لوازم آشپزخانه از لوازم ضروری شروع شود و در صورتی که پس از تکمیل خرید این لوازم، منابع مالی برای خرید دیگر لوازم وجود داشت، نسبت به تهیه آن ها اقدام شود. شما می توانید لوازم آشپزخانه را از فروشگاه چشمگیر بخرید. فروشگاه چشمگیر عرضه کننده لوام خانگی چون رخت آویز، آویز لباس، رگال لباس، آویز کابینتی، میز اتو، صندلی، ساعت جاکفشی و.. است.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن