تراول ماگ چیست؟

تراول ماگ یک ظرف یا به اصطلاح لیوان دربسته و ایزوله شده است که می توانید مایعات را به راحتی و بدون ریختن در آن جابجا کنید. بسیاری از آن ها دارای درپوش فشاری یا پیچی هستند و مایعات از آن بیرون نمی ریزند یعنی نشتی ندارند. برخی از ماگ های تراول برای حمل و استفاده راحت تر دسته دارند. تراول ماگ هایی که از جنس با کیفیت عالی ساخته شده اند دو جداره هستند و جنس آن ها از استیل ضد زنگ است. آن ها می توانند مایعات گرم و داغ یا سرد و خنک را تا چندین ساعت گرم یا خنک نگه دارند و می توان گفت نوعی فلاسک چای محسوب می شوند. برای بهتر تمیز کردن تراول ماگ می توانید مقداری جوش شیرین داخل آن بریزید. به آرامی به آن آب گرم اضافه کنید تا مقداری از ماگ پر شود محلول را از درون آن خالی نکنید و بگذارید 15 دقیقه در آن بماند. سپس به آرامی با یک اسفنج آشپزخانه یا براش آشپزخانه داخل آن را بشویید.

تراول ماگ چیست؟

نحوه استفاده از تراول ماگ

تراول ماگ ها برای سفرهای کوتاه، ورزش، ماجراجویی در فضای باز و استفاده در خانه ایده آل هستند زیرا نوشیدنی ها را برای مدت طولانی تری نسبت به فنجان های لیوانی سرد یا گرم نگه می دارند. برای نوشیدن آب خنک در تابستان می توانید به اندازه گنجایش ماگ، درون آن آب بریزید و یک یا دو تکه یخ هم برای ماندگاری بالاتر دمای آب به آن اضافه کنید. سپس از آن به راحتی در سفرها یا تمرینات ورزشی خود استفاده کنید. همچنین اگر قصد سفر به مکانی با ماشین دارید می توانید دمنوش یا چای خود را درون آن بریزید، درب آن را ببندید و بدون نگرانی از ریختن آن در ماشین یا روی بدنتان، آن را در خودرو یا کیف خود قرار دهید و در حین سفر یا بعد از رسیدن به مقصد یک لیوان چای یا دمنوش گرم و دلچسب بنوشید. شستن و آب کشی ماگ ها هم درد سر زیادی ندارد و به راحتی تمیز می شوند. می توانید آن ها را در ماشین ظرفشویی هم بگذارید. قیمت فلاسک یونیک در سایت چشمگیر در برابر کیفیت بسیار بالای آن بسیار مناسب است.

نحوه استفاده از تراول ماگ

انواع تراول ماگ

تراول ماگ ها اغلب از جنس آلومینیوم، فولاد ضد زنگ یا پلاستیک ساخته می شوند. فلز بهترین عایق دما است، به این معنی که دما را برای نوشیدنی های سرد و گرم حفظ می کند. با این حال، این بدان معنا نیست که پلاستیک انتخاب بدی برای حفظ نوشیدنی‌ هایتان باشد. همچنین ماگ های تراول در ظاهرهای متفاوتی نیز ساخته می شوند. برخی از آن ها برای نگه داری آسان تر در دست، دارای دسته کناری هستند. برخی از آن ها هم بدون دسته هستند. دسته برخی از ماگ ها بالای ظرف قرار دارد و مثل دسته سبد یا سطل هستند. همچنین ماگ ها در رنگ های متفاوتی نیز به فروش می رسند. بدنه ماگ های تراول، عایق یا دو جداره است. عایق بودن بدنه ماگ باعث می شود مایعات درون آن دمای خود را حفظ کنند و دمای هوای بیرون از ماگ روی آن ها تاثیری نداشته باشد. بنابراین به دوجداره بودن بدنه ماگ تراول در زمان خرید هم باید توجه کنید. جنس ماگ ها چه از شیشه باشد چه پلاستیک یا فلز باید دارای عایق بندی مناسب باشد. دو جداره بودن بدنه ماگ به این شکل است که ماگ از دو جداره تشکیل شده است. جداره درونی با جداره بیرونی یک فاصله خالی بسیار نازک دارد و فضای ایجاد شده بین این دو جداره خلا وجود دارد. ویژگی خلا این است که هوا در آن جریان ندارد و عدم جریان هوا باعث می شود مدت زمان بیشتری طول بکشد تا دمای محتویاتی که در داخل جداره درونی قرار گرفته اند کم شود. محفظه ماگ ها هم اکثر از استیل ضد زنگ ساخته می شود که این نوع فلز در اثر نگهداری طولانی مدت مایعات در آن زنگ نمی زند و دچار خوردگی نمی شود، بنابراین می توانید برای مدت طولانی مایعات را در آن نگه دارید. درب و سرپوش ماگ ها هم در میزان حفظ دما و نشتی آن ها تاثیر دارد. در هنگام خریدتراول ماگ، ماگ قهوه، ماگ فلاسکی و... به درپوش آن توجه کنید که محکم بسته شود تا محتویات آن بیرون ریخته نشود یا دمای خود را از دست ندهد. به منظور خریداری و اطلاع از قیمت ماگ می توانید از چشمگیر اقدام به خرید کنید. سرویس آشپزخانه یونیک از درجه یک ترین سرویس های موجود در سایت چشمگیر است. 

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن