ماگ چیست

از زمانهای گذشته تا به امروز از ماگ برای نوشیدن مایعات استفاده می شده با این تفاوت که ماگ های قدیم از جنس چوب، استخوان و گل بوده اند و امروزه از سفال و شیشه. گذشته خیلی توجه ای به کاربرد این ظروف نبود اما امروزه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. ماگ در واقع همان لیوان سرامیکی می باشد که از جنس سفال، فلز یا شیشه است که برخی از آن ها با سرامیک یا abs روکش شده اند. ماگ بیشتر برای نوشیدنی های گرم همچون قهوه، چای و ... مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی این لیوان ها به گونه ای می باشد که برای مردم جذابیت دارند. ماگ ها به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند، آن هایی که از لیوان های معمولی بزرگ تر هستند و نوشیدن را برای ما راحت تر می کنند، و دسته دوم در سایزهای متفاوتی موجود هستند اما بیشترین سایز، 350 میلی لیتری می باشد که تقریبا دو برابر لیوان های چای خوری حجم دارند.

کاربرد ماگ

این لیوان ها علاوه بر کاربردی که در نوشیدن مایعات دارند برای جنبه های تزئینی هم کاربرد دارند. ماگ و کاپ دارای وجه تشابه هستند و هر دو برای نوشیدنی های گرم مورد استفاده قرار می گیرند اما از نظر حجم با یکدیگر متفاوت هستند و معمولا ماگ سه برابر بزرگ تر از کاپ می باشد. تکنیک چاپ روی این لیوان ها همانند چاپ سیلک، چاپ حرارتی، چاپ یخی و... سبب شده بتوان طرح های جذابی مثل تصاویر، لوگو، نوشته و ... تولید کرد، همین امر یکی از دلایل محبوبیت این لیوان ها است. ماگ ها به دلیل طراحی شیکی که دارند وسیله ی مناسبی برای دکورهای شیشه ای هستند. ماگ ها یکی از وسیله های شخصی پر کاربرد می باشند که به صورت روزانه می توان از آن ها استفاده به عمل آورد.

ماگ های سفالی قدمتی طولانی دارند و در زمان های گذشته به وسیله ی دست ساخته می شدند.

همچنین ماگ های فلزی از قدمت بالایی برخوردارند و استفاده از آن ها به چندین سال قبل از میلاد مسیح برمی گردد. این ماگ ها دارای لبه ضخیمی بودند که نوشیدن را سخت می کردند اما با پیشرفت صنعت ماگ های فلزی طراحی شد که لبه ی نازکی دارند و مناسب برای نوشیدن هستند، اما به دلیل انتقال گرما این نوع ماگ ها کمتر تولید می شوند زیرا انتقال گرما خوردن مایعات داغ را سخت و گاهی غیرممکن می کند.

ماگ های چوبی در اغلب نقاط دنیا مورد استفاده قرار گرفته اند به خصوص در قسمت هایی که درختانی با چوب مرغوب دارند، این گونه ماگ ها از زمان های دور تا به امروز موجود بوده اند اما فرایند تولید آن ها امروزه متحول و متفاوت شده.

کاربرد ماگ

ماگ قهوه چیست

ماگ قهوه در اصل همان فنجان در سایز بزرگ می باشد، ماگ نسبت به فنجان دو برابر یا بیشتر مایعات در خود جای می گیرد که برای راحتی استفاده، دسته ای در کنار ماگ ها طراحی شده است. ماگ های قهوه مناسب مهمانی ها نیستند و اصولا به صورت تکی و در طرح های فردی مورد استفاده هستند، ماگ قهوه وسیله ای می باشد که جنبه شخصی دارد. ماگ های قهوه می توانند از جنس چوب، سفال، فلز، کریستال، سرامیک و پلاستیک باشند. که هرکدام با توجه به جنسی که دارند ویژگی های خاص خود را داشته و با توجه به مزایا و معایب طرفداران مخصوص خود را دارند.

شما عزیزان می توانید برای خرید ماگ های زیبا و شکیل در رنگ ها و طرح های متنوع به فروشگاه اینترنتی چشمگیر مراجعه و پس از بازدید از محصولات متنوع فروشگاه اقدام به خرید نمایید.

ماگ قهوه چیست

ماگ قهوه

نوشیدن قهوه در ماگ بسیار لذت بخش است. ماگ قهوه محصولی کاربردی است که می توانید برای کسی که به نوشیدن قهوه علاقه مند است، هدیه دهید. همانطور که می دانید ماگ قهوه در جنس های مختلفی تولید می شود. هر کس با توجه به سلیقه خود می تواند یک نوع از آن را خریداری کند. ماگ قهوه در مدل های ساده تا طرحدار و فانتزی موجود است. شما می توانید انواع ماگ قهوه را در فروشگاه ما امشاهده کنید و به سلیقه خود یکی از آن را بخرید. فروشگاه چشمگیر عرضه کننده ماگ قهوه با بهترین کیفیت، طرح های زیبا و جذاب است. قیمت ماگ قهوه به مدل و طرح آن بستگی دارد ولی فروشگاه چشمگیر برای درک شما مشتریان عزیز تمام تلاش خود را کرده است تا محصولات فروشگاه را با قیمتی مناسب ارائه دهد. ماگ قهوه را با قیمتی مناسب از فروشگاه چشمگیر بخرید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید ماگ و لیوان

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن