ماگ فلاسکی چیست؟

ماگ فلاسکی نوعی لیوان مسافرتی عایق بندی شده است که در دارد و می تواند مایعات درون خود را تا ساعت ها گرم و داغ یا خنک و یخ نگه دارد. ماگ فلاسکی را می توان یک فلاسک کوچک مسافرتی دانست که همراه خوبی در طبیعت گردی، سر کار و یا استفاده در خانه است. از ماگ سفری می توانید برای گرم نگه داشتن غذا هم استفاده کنید. مثلا می توانید داخل آن سوپ بریزید و آن را داغ نگه دارید. گنجایش این نوع ماگ از لیوان معمولی بیشتر است. از ویژگی های ماگ سفری می توان موارد زیر را نام برد:

  • گرم و داغ نگه داشتن غذا یا مایعات
  • سرد و یخ نگه داشتن مایعات و نوشیدنی ها
  • ماگ های فلاسکی به راحتی قابل شستشو هستند
  • آن ها قابل حمل هستند و همراه خوبی در سفر، ماشین یا سر کار هستند.
  • دارای در قفلی محکم هستند و از ریختن مایعات جلوگیری می کنند
  • دارای بدنه عایق حرارتی هستند و تا ساعت ها می توانند دمای مایعات درون خود را سرد یا گرم نگاه دارند

ماگ فلاسکی چیست؟

ماگ فلاسکی چه کاربردی دارد؟

ماگ های فلاسکی ضد زنگ ممکن است به اندازه فنجان های شیشه ای که به زیبایی ساخته شده اند، جذاب به نظر نرسند، اما مزایای بیشتری دارند. لیوان پلاستیکی و شیشه ای نمی توانند به اندازه ماگ فلاسکی ایمنی، دوام و پایداری داشته باشند و مایعات درون خود را گرم یا سرد نگه دارند. این ماگ ها مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند. آن ها 100٪ قابل استفاده مجدد و بازیافت هستند. فولاد ضد زنگ که ماده اصلی سازنده آن ها است، کاملاً تخریب ناپذیر است. آن ها دارای خواص مادام العمر هستند که با استفاده مکرر از بین نمی روند. استحکام بالاتری نسبت به لیوان های شیشه ای و پلاستیکی دارد. لیوان های شیشه ای شکننده هستند. پلاستیک می تواند ترک بخورد یا استفاده بیش از حد و شستشو آن را از بین ببرد. همچنین آن ها نمی توانند مایعات را داغ یا سرد نگه دارند. همچنین وقتی در معرض گرمای شدید قرار می گیرند، ذوب می شوند. ماگ های فلاسکی ضد زنگ هیچ یک از این ویژگی های منفی را ندارند.
هر از گاهی، در مورد مواد شیمیایی سمی که در ظروف پلاستیکی و بطری ‌های آلومینیومی یافت می‌ شوند، بحث ‌هایی مطرح می ‌شود. جای تعجب نیست که افراد بیشتری خرید محصولات فولادی ضد زنگ را انتخاب می کنند. ترکیب طبیعی فولاد ضد زنگ غیر سمی است. ماگ های فلاسکی فاقد BPA، روی، سرب، فتالات و سایر مواد سمی هستند که با مشکلات سلامتی مرتبط هستند. برخلاف پلاستیک و شیشه، تمیز کردن استیل آسان است. ماگ های سفری در برابر لکه، زنگ زدگی و خوردگی مقاوم هستند. شستن آن ها بسیار آسان است و برخلاف لیوان های شیشه ای نیازی به نگهداری دقیق ندارند. می توانید آن ها را با دست بشویید یا در ماشین ظرفشویی بگذارید.
به دلیل دوام ماگ فلاسکی و توانایی آن در گرم نگه داشتن و یا سرد نگه داشتن مایعات درون آن، برای فعالیت های خارج از منزل مانند کمپینگ و پیک نیک به خوبی کار می کنند. ماگ فلاسکی استیل نه تنها برای نوشیدنی های معمولی گرم یا سرد عالی هستند، بلکه مایعات درون آن ها را به راحتی می توانید بدون اینکه بیرون بریزد با هم مخلوط کنید. همچنین حمل آن ها به راحتی در هر مهمانی یا در فضای باز آسان است. فلاکس یونیک اصل یکی از بهترین فلاسک های موجود در سایت چشمگیر است.

انواع ماگ فلاسکی چیست؟ 

انواع ماگ فلاسکی چیست؟

ماگ های فلاسکی با توجه به جنس بدنه، حجم نگه داری مایعات، نحوه باز و بسته شدن در آن و ظاهر آن انواع مختلفی دارند. مزایای ماگ های فلاسکی پلاستیکی عبارتند از اینکه آن ها مقرون به صرفه ترین گزینه هستند، سبک هستند و حمل آن ها آسان است. معمولا در ماشین ظرفشویی قابل شستشو هستند. همچنین از جمله مزایای ماگ های فلزی و استیل می توان به موارد زیر اشاره کرد: ماگ های فلاسکی استیل عایق بهتری نسبت به ماگ فلاسکی پلاستیکی هستند. آن ها حتی گزینه های آب بندی شده با خلاء دما را برای مدت طولانی تری حفظ می کنند. ماگ فلاسکی درب های فشاری دارد که مزیت آن ها این است که در برابر نشتی مقاوم هستند و واشر لاستیکی آن ها به داخل ماگ فشرده می شود. درهای پیچ خور ماگ فلاسکی هم در برابر نشتی مقاوم هستند. درپوش قمقمه ای به شکل لیوان که روی ماگ پیچ می شوند و هیچ دریچه ای برای نوشیدن مایعات از بالا وجود ندارد.
فروشگاه آنلاین چشمگیر مکانی است که برای خرید ماگ فلاسکی اورجینال می توانید به آن مراجعه کنید تا کارشناسان فروش ما در کوتاه ترین زمان ممکن به سفارشات شما رسیدگی کنند. سرویس آشپزخانه یونیک از درجه یک ترین سرویس های موجود در سایت چشمگیر است. 

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن