جای حبوبات شیشه ای ترفند های خلاقانه

گاهی طرحی که دوست دارید در دکوراسیون آشپزخانه داشته باشید، در بازار وجود ندارد، یا اینکه به طور کلی دوست دارید وسایل منحصر به فرد داشته باشید و آشپزخانه را دقیقا طبق سلیقه خود بسازید. برای پیاده سازی ایده‌های جالب، معمولا به وسایل زیادی نیاز ندارید. گاهی این وسایل در خانه وجود دارند و با کمی حوصله، یک ایده بسیار زیبا، خلق می کنید.

یکی از آیتم‌های مهم در آشپزخانه شیشه های نگهداری حبوبات است. این شیشه‌ها در حالی که بسیار کاربردی و ضروری هستند می‌توانند زیبا هم باشند و به عنوان وسایل دکوری هم به کار بروند. البته در این شیشه‌ها لازم نیست فقط حبوبات نگهداری کنید، اگر مانند نویسنده این مطلب، علاقه به استفاده و نگهداری گیاهان دارویی داشته باشید، می‌دانید که این گیاهان دارویی و ادویه‌ها، هم بسیار کارآمد و مفید هستند و چیدن آنها در قفسه آشپزخانه را بسیار زیباتر می کند.

در این مطلب به چند ایده خلاقانه و زیبا برای شیشه‌های حبوبات می‌پردازیم و تصاویری از این ایده‌ها را نیز می‌توانید ببینید. شما عزیزان می توانید برای مشاهده مدل های مختلف و خرید سرویس پا سماوری و سرویس حبوبات از برندهای خوشنام و معتبر با فروشگاه اینترنتی چشمگیر همراه شوید.

 

جای حبوبات شیشه ای

شیشه حبوبات: شیشه‌های زیبا و دکوری

 اگر به فروشگاه‌های لوازم خانگی یا لوازم کادویی و دکوری بروید، انواع مختلف و زیبا از ظروف شیشه‌ای  وجود دارند که می‌توانید با خرید چند تا از آنها در سایز‌های یکسان یا متفاوت تهیه کنید و حبوبات را در آنها بریزید و نگهداری کنید. قرار دادن این شیشه‌های زیبا روی میز آشپزخانه، آشپزخانه را زیباتر می کند در حالیکه وسایلی که برای آشپزی می خواهید همیشه دم دستتان است.

جای حبوبات شیشه ای

شیشه‌ حبوبات: شیشه‌های ساده

می‌توانید شیشه‌های یک شکل و اندازه را تهیه کنید و یا اگر از این شیشه‌ها در خانه دارید، می‌توانید با استفاده از یک ماژیک سفید یا غلط گیر‌های ماژیکی استفاده کنید و روی این شیشه‌ها نام موادی را که در آن نگه می‌دارید بنویسید. همان طور که در تصویر بالا و پایین می‌بینید از هر شیشه‌ای می‌توانید برای این کار استفاد کنید. این نوشته‌های سفید رنگ باعث می شوند که شیشه‌ها زیباتر شوند.

 

جای حبوبات شیشه ای

شیشه حبوبات: طرح‌های جدید

در تصویر زیر می بینید که طرح‌های جدید و جالبی از شیشه‌های حبوبات و ادویه به باز آمده‌اند که شبیه لوله‌های آزمایشگاهی هستند و در محفظه‌ای نگهداری می شوند و به همین دلیل بسیار منظم به نظر می رسند. بعضی از این محفظه‌ها چوبی و بعضی فلزی هستند و می‌توانید آنها را روی میز قرار دهید و یا در دیواری مناسب در آشپزخانه نصب کنید. می‌توانید مانند تصویر از یک دفترچه دیواری هم استفاده کنید و به ترتیب بنویسید که در هر شیشه، چه ماده یا ادویه‌ای نگهداری می‌کنید. همچنین برای نظم بیشتر می‌توانید شیشه‌ها را شماره گذاری کنید.

جای حبوبات شیشه ای

شیشه حبوبات: تزیین شیشه‌های ساده

مانند تصویر زیر می‌توانید شیشه ‌های مربا که یک شکل هستند را نگه دارید و وقتی تعداد آنها به ۵ یا ۶ تا رسید، به شکل‌های مختلف آنها را تزیین کنید یا درب‌های آن‌ها را رنگ کنید تا مرتب‌تر به نظر برسند.

جای حبوبات شیشه ای

 شیشه‌ حبوبات: تزیین درب شیشه‌ها با پارچه‌های رنگی

همان طور که در تصویر زیر می بینید می‌توانید درب شیشه‌ها را با استفاده از پارچه و بند و منگوله‌ها تزیین کنید ولی این مدل چندان برای ادویه و حبوبات مناسب نیستند و بیشتر برای نگهداری آب نبات و شکلات، روی کانتر آشپزخانه زیبا هستند.

جای حبوبات شیشه ای

تمام این شیشه‌ها حبوبات را می‌توانید در روی میز آشپزخانه، کانتر یا داخل کابینت‌ها قرار دهید. ولی اگر می‌خواهید ظاهر آشپزخانه را مرتب کنید می‌توانید از یک قفسه استفاده کنید. قفسه های چوبی و آلومینیوم هردو انتخاب‌های خوبی هستند که حتی در خانه هم می‌توانید انها را طراحی کنید و بسازید و یا با هزینه بسیار کمی، به نجاری ها و کارگاه ها سفارش بدهید تا برای شما بسازند.

می‌توانید درب شیشه‌ها را به قسمت پایینی کابینت‌ها پیچ کنید و یا از یک صفحه آهنربایی استفاده کنید تا شیشه‌ها را با آهنربا به آن صفحه روی دیوار بچسبانید. می‌توانید یک صفحه مانند تخته سیاه را روی یکی از دیوار‌های آشپزخانه نصب کنید و زیر آن آهنربا قرار دهید و زیر شیشه‌ها یک آهنربای کوچک بچسبانید و به این شکل، شیشه‌ها روی تخته سیاه بچسبانید و در کنار هر شیشه، نام مواد را با گچ روی تخته بنویسید.

اگر می‌خواهید، ایده‌های جدید برای شیشه‌های حبوبات را ببینید میتوانید به کالای آشپزخانه چشمگیر  مراجعه کنید و تعدادی از زیباتری شیشه های نگهداری ادویه و حبوبات را در چشمگیر ببینید. فروشگاه آنلاین کالای آشپزخانه چشمگیر بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت را پیشنهاد می‌دهد. سایت را مشاهده کنید و تفاوت را حس کنید. همچنین برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 03134490761 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها  
خیلی خوبه من ندارم
نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید انواع بانکه

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن