جاي سوفله خوري كجاست؟

سوفله خوري ظرفي است مستطيل يا دايره اي شکل، با پايه هاي بلند همراه با یک یا چند شمع وارمر یا گرمكن كه براي گرم نگه داشتن غذاها به مدت طولاني در مهماني ها بخصوص مراسم مجلل استفاده مي شود. وقتي غذا ها را درون سوفله خوري مي ريزند، آن را روي ميز سِرو غذا قرار مي دهند و وارمر آن را تا صَرف غذا روشن مي گذارند؛ زيرا سِرو غذاهایی مثل خورشت ها، انواع سوپ،كباب و .... بصورت گرم باعث افزايش و حفظ كيفيت آن مي شود. این ظرف ها همچنين براي سرو دسر يا كيك هم كاربرد دارد.

کاربردهای سوفله خوری

سوفله خوري ها از جنس هاي مختلفي نيز تشكيل شده اند.

سوفله خوری سيلور یکی از انواع سوفله خوری است که ظرف آن از جنس شیشه ی پیرکس است و کاربرد فراوانی دارد. یکی دیگر از انواع سوفله خوری مدل سرامیکی آن است که یکی از پرطرفدارترین انواع سوفله خوری در بین مشتریان است.

سوفله خوری ها براساس طرح و تنوعشان کاربردهای مختلفی دارند که عبارتند از:

  • سوفله خوری های دو قلو با پایه های شمع دار یا بدون شمع که برای سرو دونوع غذا یا دسر در کنار هم بکار میروند.
  • نوع دیگری از سوفله خوری ها بدلیل دارا بودن پایه ی مخصوص و سیستم حرارتی خاص بعنوان سوپ خوری یا ظرف سرو آش و خورشت استفاده می شوند.
  • گاهي نمونه هاي بدون وارمر سوفله خوری هم مورد استفاده قرار می گیرند. قرار گرفتن سوفله خوری تنها روی یک پایه فلزی شیک از آن یک ظرف سالاد خوري زیبا می سازد.

کاربردهای سوفله خوری

سوفله خوری در کجا استفاده می شود؟

سوفله خوري هاي رنگي، تزيين شده و نگين دار علاوه بر سرو غذا و کاربرد در مهمانی ها، براي شيك به نظر رسيدن دكوراسيون خانه ها در ويترين كنار سرويس هاي ديگر غذا خوري قرار می گیرند؛ چون درخشش آنها زيبايي خاصي به چيدمان ما مي دهد. همين درخشندگي باعث شده است كه این ظرف مورد استقبال و پسند خانم ها به ویژه نو عروسان و نیز تالار هایی که مراسم مجللی را برگزار می کنند قرار بگيرد .
پس کاربرد سوفله خوری ها مختص و محدود به خانه نیست بلکه در بسیاری از رستورا ن ها و مکان های سلف سرویس، تالارها، اداره ها، هتل ها، دکوراسیون لوکس فروشی ها و جهیزیه نوعروسان هم استفاده می شود.

شما می توانید انواع متنوع این ظرف زیبا و کاربردی را در صفحه سوفله خوری مشاهده کنید و محصول مورد نظر خود را متناسب با سلیقه، نیاز و بودجه تان انتخاب کنید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن