کاربرد سوفله خوری

برای تعریف درست سوفله خوری و کاربرد آن باید ابتدا بدانیم سوفله به چه معنی است. انواع ظرف غذا را می توانید از سایت چشمگیر تهیه کنید. 

سوفله چیست؟

سوفله یک نوع کیک سبک است که در فر یا تنور تهیه می شود و برای تهیه آن زرده و سفیده تخم مرغ را به صورت جداگانه با مواد ترکیب می کنند.

سوفله هم به عنوان دسر و هم به عنوان غذا سرو می شود. مهم ترین نکته در سرو سوفله آن است که سوفله در هنگام سرو باید کاملاً پف کرده و بالا آمده باشد.

 از آنجایی که مهم است سوفله با پف سرو شود، بنابراین به وسیله ای نیاز داریم که آن را گرم نگه دارد تا زود سرد نشود و پف آن نخوابد.

سوفله چیست؟

سوفله خوری چیست؟

سوفله خوری چیست؟ در پاسخ باید گفت برای گرم نگه داشتن سوفله از ظروف وارمردار استفاده می کنیم که این گرما را برای ما ایجاد نمایند. معمولاً این ظروف بر روی یک پایه قرار می گیرند که جایی برای قرار گرفتن شمع وارمر، دارد و به وسیله شعله شمع غذا را گرم نگه می دارد. به همین علت است که به این نوع از ظروف، ظروف سوفله خوری می گویند. ظرف سوفله خوری امروزه کاربرد زیادی دارند و تنها محدود به سرو سوفله نیست و شما می توانید برای سرو هر غذایی که مایل هستید به صورت گرم سرو شود و تا انتهای غذا گرم بماند و به قول معروف از دهان نیفتد از ظروف سوفله خوری استفاده کنید. برای سرو انواع خورشت، مرغ و سوپ نیز می توانید از این ظروف استفاده نمایید.

کاربرد سوفله خوری

کاربرد سوفله خوری، برای گرم نگه داشتن غذا است. پر مصرف ترین ظرف سوفله خوری انواع سوپ خوری و ظروف مخصوص سرو انواع خورشت و مرغ است. 

در این بین ظروفی نیز وجود دارد که با وجود اینکه غذا را گرم نگه نمی دارند اما به دلیل مشابهت با ظروف سوفله خوری از آن ها نیز با همین نام یاد می شود.

در سوفله خوری های سرامیکی، جنس ظرف غذا از سرامیک بوده و در سوفله خوری های سیلور این ظرف از جنس شیشه پیرکس است.
در برخی موارد نیز ظرف سوفله خوری تنها روی یک پایه فلزی شیک قرار می گیرد. از این ظروف معمولاً برای سرو سالاد و بعضی از غذاهای سرد و غذاهایی که نیاز به گرم ماندن برای مدت طولانی ندارند می توان استفاده کرد.

سوفله خوری های سیلور به دلیل برخورداری از جنس استیل و درخشندگی از طرفداران بیشتری برخوردار است. نمونه های سوفله خوری سیلور با پایه های نگین دار بیشتر مورد استقبال خانم ها است.

کاربرد سوفله خوری

 

اما سوفله خوری سرامیکی به دلیل برخورداری از جنس سرامیک و قابلیت حفظ دما، برای گرم نگه داشتن غذا مناسب تر است. در هنگام خرید به این نکته ها توجه داشته باشید و قبل از خرید به این سوالات پاسخ دهید:

1- سبک پذیرایی شما چگونه است ؟
در صورتیکه سبک شما مدرن باشد سوفله خوری های سیلور می تواند گزینه بهتری برای میز پذیرایی شما به حساب آید و اگر از ظروف فانتزی استفاده می کنید می توانید سوفله خوری های سرامیکی را برگزینید. به تازگی سوفله خوری های سرامیکی با نقش و طرح های مختلف در بازار زیاد شده است.

2- چه کاربردی را از ظرف سوفله خوری خود انتظار دارید؟
در صورتیکه برای سرو سالاد و موارد اینجنینی قصد خرید سوفله خوری دارید پس بهتر است به دنبال نمونه ای باشید که پایه آن به صورت ساده طراحی شده باشد و شمع وارمر در آن قرار نمی گیرد.

3- برای چه تعداد مهمان قصد خرید دارید؟
اندازه ظرف سوفله خوری که قصد خرید آن را دارید بستگی کاملی به تعداد مهمان هایی دارد که قصد پذیرایی از آن ها را دارید.
با توجه به تعداد معمول مهمان های خود در نظر بگیرید چه ظرفی می تواند نیاز شما را برآورده کند. مثلاَ برای یک میز ۸ نفره می توان از دو ظرف سوفله خوری کوچکتر استفاده نمود تا مهمان ها در دو طرف میز به راحتی به غذا دسترسی داشته باشند.

کاربرد سوفله خوری

اگر قصد دارید به صورت سلف سرویس از مهمان ها پذیرایی کنید می توانید از یک ظرف سوفله خوری بزرگ استفاده کنید که مقدار بیشتری غذا در آن جای می گیرد و نیازی به ظرف های متعدد که میز را شلوغ می کند نیست.

و در نهایت اگر در انتخاب بین سیلور و سرامیک مردد بودید اولویت را به کاربرد ظرف بدهید. در هر دو مورد این امکان وجود دارد که از نمونه هایی استفاده کنید که با سبک پذیرایی شما متناسب باشد.

شما عزیزان می توانید در فروشگاه چشمگیر انواع سوفله خوری مانند سوفله خوری سرامیکی، سوفله خوری چینی، سوفله خوری طلایی، سوفله خوری دیجی کالا، سوفله خوری یونیک و... را مشاهده و جهت سفارش و خرید به صورت آنلاین اقدام نمایید. برای اطلاع از قیمت ها می توانید به صفحه مربوط به قیمت سوفله خوری یونیک مراجعه فرمائید همچنین می توانید سایر محصولات چشمگیر اعم از سرویس قابلمه، قابلمه تک، فلاسک و... را در صفحات مربوطه مشاهده فرمایید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

انواع سوفله خوری

سوالات متداول کاربرد سوفله خوری چیست؟

کاربرد سوفله خوری چیست؟

استفاده سوفله خوری به جز زیبایی بصری گرم نگه داشتن غذا در هنگام سرو است.

سوفله خوری یونیک اصل را از کجا می توان خریداری کرد؟

شما باید محصولات یونیک اصل را از مراکز معتبر خریداری کنید. چشمگیر یکی از فروشگاه هایی است که با سال ها تجربه تمام محصولات یونیک را به صورت اصل برای فروش قرار داده اند. 

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن