بهترین قالب کیک برای مایکروفر

کیک یکی از خوراکی های لذیذ می باشد که طرفداران بسیاری دارد، کیک ها در انواع طعم به صورت خانگی و کارگاهی پخته می شوند که امروزه طرفداران کیک های خانگی بیشتر است زیرا افراد می توانند با اطمینان خاطر کیکی با کیفیت تهیه کنند، برای پخت کیکی خوب باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید که یکی از آن ها نوع قالب است، قالب کیک و شرینی در طرح های متنوع را باید با توجه به کارایی و محل استفاده آن انتخاب کنید.

پخت کیک در مایکروفر

پخت کیک می تواند در فر، مایکروفر، ماکروویو و ... انجام شود که با توجه به این موضوع باید بهترین نوع قالب را خریداری کرد. امروزه دستگاه هایی نظیر مایکروفر، سولاردام و توستر با عملکردهای متفاوت برای پخت انواع کیک و شیرینی مورد استفاده قرار می گیرند، این وسایل با استفاده از اشعه در زمان کوتاه سبب پخت انواع کیک می شوند، سیستم مایکروفر به گونه ای است که با فرکانس بالای امواج الکترومغناطیسی سبب تبخیر آب غذا و کیک شده و در کوتاه ترین زمان غذا یا کیک را آماده می کند از این جهت بسیار مورد استقبال واقع شده و مصرف کنندگان بسیاری دارد.

پخت کیک در مایکروفر

ویژگی های بهترین قالب کیک برای مایکروفر

از ویژگی های بهترین قالب کیک برای مایکروفر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • انواع قالب کیک از نظر رنگ: از این نظر قالب به دو دسته روشن و تیره تقسیم می شوند که رنگ تیره برای استفاده در مایکروفر مناسب تر است.
  • انواع قالب کیک از نظر جنس: به طور کلی قالب کیک در 5 جنس مختلف تولید می شود که جنس آن ها شامل آلومینیومی، آلومینیوم روکش دار، شیشه ای، نچسب و سیلیکونی می باشد که قالب سیلیکونی مناسب ترین قالب برای استفاده در مایکروفر است.
  • انواع قالب از نظر شکل: قالب ها دارای شکل های گوناگونی هستند که با توجه به سلیقه و نیاز خود می توانید یکی از آن ها را تهیه کنید. قالب ها از نظر شکل شامل ساده، کمربند دار، میان تهی و طرح دار هستند.

بهتر است از قالب های ساده در مایکروفر استفاده نکنید زیرا اشعه را از خود رد نمی کنند وهمین موضوع سبب پخته نشدن کیک می شود، قالب های سیلیکونی و پیرکس اصل، انتخاب مناسبی برای پخت کیک در مایکروفر هستند، باید توجه کنید که روی قالب های سیلیکونی اصل میزان درجه حرارتی که می تواند تحمل کند حک شده است، قالب سیلیکونی باید از جنس سیلیکون آنتی باکتریال بوده و از بهداشت و سلامت کامل برخوردار باشد. توصیه می شود از قالب های سیلیکونی در دمای بالاتر از 220 درجه سانتی گراد یا 428 درجه فارنهایت استفاده نشود زیرا امکان ذوب شدن ترکیبات آن وجود دارد. به دلیل تولید محصولات تقلبی بهتر است هنگام خرید به اصل یا بدل بودن قالب توجه کنید زیرا در صورت اصل نبودن می تواند به سلامت افراد صدمه وارد کند و در تهیه کیک شما را دچار مشکل کند، قالب های سیلیکونی که می خواهید در مایکروفر استفاده کنید نباید ترکیبات پلاستیکی داشته باشند زیرا در حرارت ذوب می شوند، برای تشخیص اصل و فیک بودن قالب های سیلیکونی راه های گوناگونی وجود دارد که در هنگام خرید باید به آن ها توجه کنید.
به طور کلی برخی از قالب ها فقط برای ژله و دسرهای یخچالی مناسب هستند و قابل استفاده در فر یا مایکروفر نیستند پس در هنگام خرید به این نکته توجه کنید. برای خرید انواع مختلف ابزار آشپزخانه از جمله انواع قالب کیک و شیرینی می توانید به فروشگاه اینترنتی چشمگیر مراجعه نمایید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید بهترین قالب کیک و ژله

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن