ماگ حرارتی چیست

ماگ همان لیوان در سایز بزرگ تر می باشد و معمولا از جنس یا روکش سرامیک می باشد. ماگ جادویی یا  حرارتی یکی از انواع جذاب ماگ بوده که تغییر رنگ می دهند، ماگ حرارتی یا لیوان جادویی از جنس سرامیک می باشد که سطح خارجی آن ها به جوهری اکسیده و مخصوص آغشته است و زمانی که ماگ در دمای معمولی اتاق است تماما مشکی می باشد اما به محض ریختن مایع داغ داخل ماگ، رنگ مشکی لیوان کم کم تغییر می کند و روی لیوان طرح و نقش ظاهر می شود یا به طور کل رنگ آن عوض می شود در واقع با گرما پوشش جوهری اکسیده سطح ماگ از بین می رود، به دلیل خاصیت جالبی که این ماگ ها در تغییر رنگ دارند سبب شده به لیوان جادویی معروف شوند. ماگ های حرارتی هدیه شگفت انگیز و مناسب برای هر شخصی می باشند. این ماگ ها از بهترین مواد ساخته شده اند و کیفیت بالایی دارند. این ماگ به دلیل ساختار و نحوه عملکردش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. ماگ حرارتی را می توان برای نوشیدن قهوه، چای و... استفاده کرد. برای کسب اطلاعات درباره این نوع ماگ قهوه و چای تا انتهای متن همراه ما باشید.

چاپ طرح بر روی ماگ حرارتی

چاپ روی ماگ های حرارتی هیچگونه محدودیتی ندارد و شما می توانید هر طرح و نقشی را که می خواهید روی آن چاپ کنید. موادی در اطراف ما وجود دارند که نسبت به گرما و سرما حساس هستند و با تغییر دما از خود واکنش نشان می دهند، برخی مواد هم وجود دارند که با تغییر دما و شرایط سبب تغییر رنگ می شوند، از این مواد در ساخت بسیاری از وسایل همچون ماگ های حرارتی استفاده می شود. موادی که در بدنه ماگ های حرارتی باعث تغییر رنگ شده مواد لوکودای هستند این مواد به دما حساس هستند و از رنگ های ترانما می باشند که با تغییر حرارت مرئی می شوند. ماگ های حرارتی از عجیب ترین و پر طرفدارترین لیوان های موجود در بازار می باشند، ماگ های حرارتی در دو مدل مات و براق تولید می شوند که نحوه عملکردشان همانند یکدیگر است. لایه بیرونی که خاصیت جادوئی دارد در کارخانه و با دستگاه های مخصوصی روی لیوان پخش می شوند و با شستشو مشکلی برای آن ها ایجاد نمی شود اما در هنگام شستن باید به نکاتی توجه کنید که سطح بیرونی آن خط و خش برندارد، خاصیت جادوئی ماگ های حرارتی برای همیشه باقی می ماند و مرور زمان تاثیری روی آن نخواهد داشت.

چاپ طرح بر روی ماگ حرارتی

ماگ حرارتی چگونه کار می کند

ماگ های جادویی اغلب از جنس سرامیک می باشند و با توجه به پیشرفتی که در صنعت به وجود آمده، طراحی های جالبی از ماگ ها را می توانید مشاهده کنید. برای تولید ماگ های جادویی یا حرارتی، یک ماگ سرامیکی را که به مواد لوکودای (جوهر اکسیده) پوشیده شده است را انتخاب می کنید سپس طرح مورد نظر خود را به وسیله ی دستگاه مخصوص روی لیوان می اندازید و در یخچال های سریع، سرد می کنید، پس از سرد شدن می بینید که ماگ شما کاملا مشکی می باشد اما با ریختن مایعات گرم در لیوان طرحی که انتخاب کردید ظاهر می شود و رنگ مشکی لیوان از بین می رود این عمل به این دلیل صورت می گیرد، جوهر اکسیده که بدنه لیوان را با آن پوشش داده اند به حرارت و گرما فوق حساس است و در برابر گرما از خود واکنش نشان می دهد. برای اطلاع از قیمت ماگ می توانید به سایت چشمگیر مراجعه کنید. فروشگاه چشمگیر ارائه دهنده انواع ماگ با قیمتی مناسب است.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید ماگ و لیوان

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن