محصولان یونیک unique

برند یونیک Unique یکی از برند های معتبر در خصوص لوازم آشپزخانه است و همانطور که از اسم آن پیداست، این برند کاملا خاص و یونیک است.  یکی از مزایای اساسی این  برند تنوع محصولی بسیار بالا و داشتن محصولات با کیفیت است و همین موارد باعث شده است که از شرکت های مشابه دارای محصولات چینی و بی کیفیت پیشی بگیرد.  
این  شرکت در ابتدا با لوازم آشپزخانه با تنوع کم شروع کرد، ولی بعد از مدتی کم کم یونیک  رقبای خود را پشت  سرگذاشت و بازار لوازم آشپزخانه را به دست گرفت، به  طوری که امروزه این  برند به داشتن محصولات با کیفیت و قیمت مناسب معروف شده است. برای خرید و کسب اطلاعات کامل درباره قیمت انواع سرویس آشپزخانه یونیک در چشمگیر همراه ما باشید.

 

محصولات یونیک ساخت کجاست؟

محصولاتی که با برند یونیک در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند، باید زیر نظر ناظران این  برند باشند، به همین دلیل ممکن است که شما در بین این اجناس سرویس قابلمه چینی پیدا کنید که دارای کیفیت  بسیار خوبی است و به همین صورت  هر محصولی که نام این  برند را با خود حمل می کند، مهم نیست ساخت کجا باشد، باید با کیفیت باشد تا لیاقت یونیک بودن را پیدا کند.
در ادامه ی این مطلب از فروشگاه اینترنتی  کالای آشپزخانه چشمگیر محصولات مختلف برند یونیک را برای شما معرفی می کنیم تا بتوانید بیشتر با سایر محصولات آن آشنا شوید. شما می توانید با کلیک کردن روی محصولاتی که در عنوان گفته ایم محصولات زیر مجموعه و قیمت ها و سایر جزئیات آنها را مشاهده کنید. رخت آویز یونیک در سایت چشمگیر موجود است. 

کارخانه یونیک کجاست

شاید تا کنون این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که کارخانه یونیک کجاست؟ و یا اینکه، محصولات پرطرفدار یونیک در کدام کشور تولید می شوند؟ پس از گذشتن چندین سال از ورود محصولات یونیک به بازار داخلی ایران هنوز بسیاری از افراد اطلاعات درستی درباره اینکه کارخانه یونیک کجاست و این محصولات در کدام کشور تولید می شوند، ندارند. قبل از پاسخ به این سوال باید بگوییم که برند یونیک از تولیدکنندگان مطرح لوازم خانه و آشپزخانه در دنیاست که محصولات آن در سال های اخیر به ویژه در خاورمیانه طرفداران زیادی داشته است. محصولات یونیک عموما در کشور چین و تحت لیسانس انگلستان تولید می شوند. به طور کلی این که کارخانه یونیک کجاست، اهمیت چندانی ندارد بلکه مهمترین موضوع برای خرید لوازم و وسایل خانه و آشپزخانه، کیفیت و تنوع بالای طرح و رنگ آن هاست که البته در این موارد یونیک جز برترین ها در بازار لوازم خانه و آشپزخانه بوده است. در سال های اخیر با توجه به وضعیت بد اقتصادی و کمبود قطعات و متریال اولیه، برند یونیک نه تنها کیفیت محصولات خود را کاهش نداد بلکه بر تنوع و ویژگی های مثبت آن ها افزود. شاید این نکته برای شما نیز جالب باشد که محصولات برند یونیک برای نخستین بار به وسیله تاجران ایرانی به بازار جهانی عرضه گردید. ترازو دیجیتال آشپزخانه یونیک یکی از بهترین انواع ترازو و ابزار کار بانوان در آشپزخانه است برای مشاهده مدل های متنوع و استعلام قیمت این محصول با ما در چشمگیر همراه باشید.

سرویس قابلمه یونیک

سرویس های قابلمه یونیک دارای تنوع بالایی هستند، به این صورت  که شما می توانید سرویس قابلمه تقلون، سرامیکی و قابلمه های گرانیتی را در سایز بندی های مختلف تهیه کنید. از طرفی سرویس های این ظروف داراری سایز بندی های متنوع هستند که باعث می شود که هر کسی با هر نیازی بتواند از این قابلمه ها استفاده کند.

سرویس قابلمه یونیک unique

سرویس قاشق و چنگال یونیک

سرویس قاشق و چنگال یونیک دارای کیفیت بسیار بالا و طراحی خاص و زیبا هستند که همین موضوع باعث می شود، که قاشق و چنگال شما زیبا تر و خاص تر به  نظر برسند، از طرفی داشتن تنوع در سرویس قاشق چنگال یونیک به شما اجازه می دهد که بهترین و زیباترین  را مطابق با سلیقه خودتان انتخاب کنید.

کتری و قوری یونیک

چایی یکی از پر استفاده ترین  نوشیدنی های گرم در ایران است، به عنوان مثال کسی نمی گوید: «بفرمایید، آمریکانو در خدمت باشیم.» همین پر استفاده بودن باعث شده است که قوری و کتری و سایر لوازمی که به آماده کردن و سِرو چایی مربوط می شود برای ما بسیار حائز اهمیت باشد. کتری و قوری یونیک  یکی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین گزینه های شماست.

کتری و قوری یونیک unique

سوفله خوری یونیک

ظروف سوفله خوری یک ظرف برای گرم نگه داشتن انواع غذا ها و همانطور که از اسم آن پیداست، برای خوردن سوفله از آن استفاده می شود، سوفله خوری یونیک دارای طرح ها و مدل های مختلفی است که با کلیک کردن بر روی عنوان این قسمت می توانید انواع این محصولات را ببینید

سوفله خوری یونیک unique

سینی یونیک

داشتن سینی زیبا و با کیفیت یکی از پایه های مهم پذیرایی است، اگر سینی که شما از آن به عنوان مثال برای آوردن چایی استفاده می کنید زیبا باشد به  طور کلی روی کلیت کار شما تاثیر می گذارد.

سینی یونیک unique

قابلمه یونیک

قابلمه های استیل، گرانیت، چدن، تفلون و سرامیکی یونیک به  صورت تکی و خارج از سرویس هم تولید می شوند و بیشترین آمار خرید این محصولات برای افرادی است که به یک قابلمه با سایز خارج از سرویس های قابلمه نیاز دارند.

قابلمه یونیک unique

زودپز یونیک

زودپز یونیک دارای کیفیت بسیار بالایی برای پخت غذا است و همچنین امنیت  بالایی دارد و از بروز مشکلاتی مانند ترکیدن زودپز و سوختگی با فشار بخار جلوگیری می نند. از طرفی سرعت بالاتری در پخت غذا دارد.

زود پز یونیک unique

کفگیر و ملاقه یونیک

کفگیر و ملاقه یونیک کیفیت بالایی دارد و از طرفی برای استفاده در ظرف های تفلون، سرامیکی و گرانیتی مناسب است.

 کفگیر و ملاقه یونیک unique

جای کارد و چنگال یونیک

یکی از مواردی که زیبایی را در محیط آشپزخانه شما دوبرابر می کند، هارمونی و هماهنگی بین  قطعات ریز و درشت است، زمانی که  سرویس قاشق چنگال شما و محل نگهداری آنها از یک برند باشند، حس و حالی جالب و هماهنگ به آشپزخانه شما می دهند. جدای از زیبایی، این محصولات هم مثل سایر محصولات یونیک، خاص و بی نظیر هستند.

 کارد و چنگال یونیک unique

فلاکس یونیک

فلاسک یونیک دارای بدنه ای از جنس استیل هستند و از آنجایی که بدنه ی داخلی آنها هم از استیل است و با استفاده از تکنولوژی خلاء که در آن به کار رفته از سرد شدن و یا گرم شدن مایع درون آن جلوگیری می کند و این محصول را به  یک  دوست خوب برای زمستان و تابستان شما تبدیل می کند.

فلاسک یونیک unique

تابه یونیک

سرخ کردن غذا در این ماهیتابه به دلیل داشتن کف کاملا نچسب و درب شیشه ای به شما یک تجربه ی جدید آشپزی و تهیه غذاهای سرخ کردنی خواهد داد.

ماهیتابه یونیک unique

شیر جوش یونیک

شیر جوش های یونیک علاوه بر داشتن  یک  ظاهر خوب، از استیل مرغوب ساخته شده اند که همین موضوع آنها را تبدیل به یکی از بهترین گزینه ها برای تکمیل کردن وسایل و لوازم اشپزخانه شما می کند.

 شیر جوش یونیک unique

سایر محصولات برند یونیک که می توانید با استفاده از آن ها هماهنگی، کیفیت و زیبایی را به آشپزخانه خود هدیه دهید عبارتند از:

  • ست جا ادویه یونیک
  • سرویس بانکه یونیک
  • سطل برنج یونیک
  • سبد و آبکش یونیک
  • جا ظرفی یونیک
  • بند رخت یونیک
  • سطل و زمین شوی یونیک
  • سرویس قابلمه گرانیتی
  • سرویس قابمله سرامیکی
  • سرویس قابمله استیل
  • کلمن یونیک

تی چرخشی یونیک از محصولات با کیفیت این برند است که در فروشگاه اینترنتی در رنگبندی متنوعی عرضه شده است. برای اطلاع از قیمت تی چرخشی یونیک ما را در چشمگیر همراهی کنید.

کلمن یونیک ساخت کجاست

برندهای صاحب نامی همچون یونیک حاصل سرمایه گذاری شرکت های معتبری از سراسر دنیاست. این شرکت ها با همکاری هم، اقدام به تولید محصولاتی با کیفیت بالا و تنوعی بی نظیر نموده اند. کشور چین در تولید بسیاری از محصولات و لوازم خانگی توانسته در صدر بازار بایستد و توجه مشتریان و خریداران را به خود جلب نماید. محصولات یونیک تحت لیسانس کشور انگلیس در چین تولید می شوند.از آن جایی که یونیک، کیفیت و دقت را چاشنی کار و فرایند تولید نموده، توانسته در این عرصه موفق عمل کند. در سال های اخیر برند یونیک به منظور کاهش هزینه ها اقدام به تولید محصولات خود در ایران نموده است. برخی از محصولات یونیک علاوه بر کشور در چین در ایران نیز به تولید می رسند که این اقدام در راستای کاهش قیمت و افزاریش نرخ تولید ملی است. بر روی بسته بندی محصولات یونیک تولید شده در ایران این نکته درج شده که محصول مورد نظر در دسته محصولات صادراتی یونیک قرار دارد. کلمن یونیک نیز در دسته این محصولات جای دارد و جز محصولات صادراتی با برند یونیک محسوب می شود. شما عزیزان می توانید برای خرید کلمن آب برند یونیک در ظرفیت های مختلف به فروشگاه اینترنتی چشمگیر مراجعه کنید.

برای تهیه ی محصولات با کیفیت و مرغوب از برند معروف یونیک unique می توانید به سایت چشمگیر مراجعه کنید. ما در چشمگیر عرضه کننده ی مستقیم محصولات برند یونیک هستیم و بدون واسطه و با قیمتی مناسب آن ها را برای شما عزیزان در هر جای ایران ارسال می کنیم. فقط کافی است که با مشاوران فروش ما در چشمگیر در تماس باشید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید محصولات یونیک

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن