بهترین برند ظروف آشپزخانه

در هر آشپزخانه با توجه به کاربرد ظروف با انواعی از آن ها مواجه هستیم. ظروف پخت و پز، ظروف سرو و پذیرایی، ظروف تزئینی و ... نمونه ای از آن ها می باشد. ظروف آشپزخانه شامل انواع قابلمه و تابه، سرویس های چینی غذاخوری، سرویس های قاشق و چنگال، انواع ظروف پلاستیکی و آبکش و... می باشد.
یکی از کارهای اساسی که باید انجام شود انتخاب مارک و برند مناسب برای خرید ظروف آشپزخانه است که این انتخاب با توجه به برند، رنگ، مدل و قیمت متفاوت است. با توجه به شرایط کنونی و تحریم های اخیر، از واردات برندهای خارجی جلوگیری می شود، در نتیجه انتخاب می تواند سخت تر باشد.

بهترین برند ظروف پخت و پز آشپزخانه

یکی از ظروفی که بیشترین کاربرد را در آشپزخانه دارند، ظروف پخت و پز می باشند. این ظروف شامل انواع قابلمه ها است. قابلمه ها و تابه ها انواع متفاوتی دارند مانند استیل، مسی، چدن و سرامیکی که چند مدل از آن ها را شرح می دهیم:
قابلمه های مسی و استیل به دلیل آزاد نکردن پلیمرهای سرطان زا، بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. قابلمه هایی با این جنس، حرارت را به صورت مستقیم منتقل می کنند در نتیجه برای غذاهای آبکی و خورش ها، گزینه ی مناسبی به شمار می آیند.

بهترین برند ظروف آشپزخانه
بهترین برندهایی که امروزه قابلمه های استیل تولید می کنند زولینگ، السی، کوکماز و پارس استیل هستند. قابلمه های مسی چون به صورت سنتی تولید می شوند، دارای برند خاصی نیستند اما در شهر زنجان می توان بهترین قابلمه های مسی را پیدا کرد همینطور برند ماویل در فرانسه قابلمه و ظروف مسی تولید می کند.
امروزه قابلمه های سرامیکی و گرانیتی بسیار مورد توجه هستند زیرا دارای مدل های متنوع اند و از نظر کیفیت با دوام هستند و تا وقتی که خراشی در آن ها ایجاد نشده باشد، خطری برای سلامتی انسان ندارند. از جمله بهترین برندهای ظروف سرامیکی که در تولید آن ها سرب و کادمیوم استفاده نشده و نماد طراحی ساده است، آزا( ساخت آلمان)، امیل هنری، دسینی، یونیک، نیولایف، بوگاتی و... هستند که این ظروف مارک های خارجی هستند و در برند های ایرانی عروس و زرساب دارای کیفیت مطلوب هستند.
نوعی دیگر از قابلمه ها، قابلمه ی چدن است که نسبت به دیگر قابلمه ها عمر بیشتری دارند و در عین حال بسیار سنگین هستند. برندهای معتبری که قابلمه های چدنی تولید می کنند استاب، دلمونتی، مستر، دیسنی و هاردستون هستند.
در آخر قابلمه های تفلون هستند که امروزه کمتر از آن ها استفاده می شود، زیرا در لایه های رویی آن فلز کادمیوم به کار رفته که در اثر حرارت زیاد به سلامت انسان زیان وارد می کند، تی وی اس، تفال، یونیک و عرشیا از برند های معروف تولید کننده این قابلمه ها هستند.

بهترین برند ظروف آشپزخانه

بهترین برند ظروف پلاستیکی آشپزخانه

برای خرید ظروف پلاستیکی بهترین مارک هن چن است زیرا قابل استفاده در ماکروویو، یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی است و نکته ی مهمی که در این برند مورد توجه است قابل برگشت بودن آن به طبیعت است، از برندهای ایرانی برند لیمون است که دارای کیفیتی بالا، تنوع در طرح و رنگ و قیمتی مناسب است.

بهترین ظروف پلاستیکی

بهترین برند ظروف پذیرایی آشپزخانه

ظروف دیگری که در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند، سرویس های پذیرایی و ظرف و ظروف چینی و آرکوپال هستند. در این زمینه برندهای ایرانی تنوع و کیفیت بالایی دارند، همین امر موجب شده برندهای ایرانی به برندهای خارجی ترجیح داده شوند. در چندین شهر از ایران کارخانه های بزرگ تولید ظروف چینی و کریستال وجود دارد، که متخصصان کارخانه ها تلاش دارند ظروف با کیفیت و متناسب با هر سبک و سلیقه ای را تولید کنند. از این برندها می توان چینی زرین، مقصود و توس را نام برد که جزء مارک های معتبر و متنوع هستند. در برندهای کریستال می توان از ورکاده و جی سی سی انتخاب کرد که هر دو برند تولید کننده ظروفی مدرن و شیک هستند.
ماده ای با نام پرسلین که کیفیتی عالی و ماندگاری بالایی دارد برای تولید ظروف مورد استفاده قرار می گیرد، این ماده سبک مشترکی از مواد چینی و سرامیکی است که سطوح این ظروف نه به اندازه ی چینی مات، و نه به اندازه کریستال شفاف هستند. برندهایی که از این ماده در تولید ظروف استفاده می کنند شامل: کونیتز، کاهلا، دی برن هستند که هر سه برند آلمانی هستند، برند پی لی ویی در فرانسه نیز تولید کننده این ظروف است.

بهترین برند ظروف آشپزخانه

بهترین برند ظروف ملامین و قاشق چنگال آشپزخانه

در گذشته بیشتر از ظروف ملامین استفاده می شده اما امروز هم این ظروف کاربرد زیادی دارند یکی از برندهای ظروف ملامین که در آمریکا فعالیت دارد، برند زک می باشد.
برای ظروفی مانند قاشق، چنگال، چاقو، کفگیر و ملاقه و ... بهتر است از برندهای معتبر مانند مپرا، وستوف، زولینگ و کای انتخاب شود.
به طور کلی ظروفی که در آشپزخانه استفاده می شوند بسیار متنوع هستند که هر کدام را ممکن است چندین برند معتبر تولید کند که هر یک کیفیت خوبی را داشته باشند و مورد استقبال بسیاری قرار گیرند پس در انتخاب برند ظروف بهتر است به نکات دیگری مانند طرح, رنگ، کاربرد، سلیقه و... را در نظر بگیریم تا بتوانیم انتخابی درست و کاربردی داشته باشیم.

قاشق چنگال

برای خرید و تهیه ی بهترین ظروف و ملزومات آشپزخانه به چشمگیر مراجعه نمایید. در اینجا بهترین محصولات با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در دسترس است و به راحتی می توانید خرید کنید.

دیدگاه‌ها  
باسلام



خسته نباشی




ممنوع بابت اطلاع رسانی تون





لطف کردین



باتشکر
نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن