نحوه استفاده از آبمیوه گیری چهار کاره

آبمیوه گیری های چهار کاره تولیدات جدیدی هستند که از بازار بسیار گرمی برخوردار شده اند. بسیاری از افراد امروزه با کمبود فضا در آشپزخانه ها مواجه می باشند. به این دلیل به دنبال وسایلی می باشند که کارایی بسیاری داشته باشند و حجم کمی را اشغال کنند. یکی از این وسایل ها آبمیوه گیری های چهار کاره می باشد. این وسیله در عین اینکه آبمیوه گیری می باشد اما از قابلیت های دیگری مانند خرد کن، آسیاب و مخلوط کن برخوردار خواهند بود. شما می توانید با استفاده از این دستگاه به بسیاری از نیازهای خود دست پیدا کنید. شما با خریداری یک دستگاه می توانید از مزایای چهار دستگاه جداگانه برخوردار شوید، که این موضوع برای بسیاری از افراد قابل توجه خواهد بود. نحوه استفاده از آبمیوه گیری چهار کاره بسیار ساده خواهد بود، شما با یک بار استفاده از این دستگاه می توانید بسیار خبره در تولید انواع محصولات با این آبمیوه گیری شوید. برخورداری از کیفیت بسیار بالا در تولید این محصول سبب شده است که استفاده از این آبمیوه گیری در بین افراد بسیار رواج یابد. همچنین یکی دیگر از دلایل این انتخاب ایده آل نحوه استفاده از آبمیوه گیری چهار کاره خواهد بود. افراد می توانند به راحتی از تمامی وسایل هایی که در این آبمیوه گیری تعبیه شده است، به بهترین نحو استفاده نمایند. در اینجا ما به توضیحاتی در جهت روش استفاده از آبمیوه گیری چهار کاره را به صورت جداگانه برای شما خواهیم پرداخت پس از یادگیری می توانید محصول مرتبط را از فروشگاه اینترنتی چشمگیر خریداری کنید.

طرز استفاده از آب میوه گیری چهار کاره

برای نحوه استفاده از آبمیوه گیری چهار کاره و کار با آبمیوه گیری این محصول ابتدا باید قطعات مورد نیاز برای آبمیوه گیری که در دفترچه ی این محصول به آن اشاره شده است، را در مکان مورد نظر نصب و از محکم بودن آنها اطمینان حاصل کنید. سپس میوه های مورد نظر ( ممکن است افراد اقدام به استفاده از انواع آبمیوه ها نمایند که می توانند همه را با هم در آبمیوه گیری استفاده نمایند) را شست و شو داده و به اندازه های مناسبی خرد کنید. توجه به اندازه ی میوه ها از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. آنها را در آبمیوه گیری ریخته و با توجه به نرمی و یا سفتی میوه میزان سرعت دستگاه را تنظیم نمایید و سپس دستگاه را روشن و اقدام به گرفتن آبمیوه نمایید.

طرز استفاده از آب میوه گیری چهار کاره 

نحوه استفاده از آب میوه گیری چهار کاره

کار با مخلوط کن : در این وسیله نیز شما مواد مورد نظر را در پارچ مناسب مخلوط کردن ریخته و از محکم بودن درب پارچ اطمینان حاصل نمایید. سپس اقدام به تنظیم سرعت دستگاه، با توجه به نرمی و یا سفتی مواد خود می نمایید. در برخی از دستگاه ها دکمه ای به عنوان پالس وجود دارد که به صورت لحظه ای استفاده خواهد شد. این دکمه تا زمانی روشن می ماند که شما بر آن فشار آورید. در غیر اینصورت خاموش خواهد شد. در نحوه استفاده از آبمیوه گیری چهار کاره بهتر است پس از انجام هر مرحله تمامی قطعات جدا شده و مورد شست و شو قرار گیرد.

کار با آسیاب : در برخی از مواقع ممکن است مواد آسیابی شما سفت باشد، مانند گردو و در برخی از مواقع نیز مواد استفاده شده ی شما نرم هستند، مانند گوشت مرغ پخته شده و یا دانه های گشنیز و غیره ... که در این صورت شما پس از بستن تیغه ی مورد نظر و همچنین استفاده از پارچ مورد نظر و ریختن مواد معین که در برخی از موارد 15 گرم مواد غذایی می باشد، درب آن را محکم کرده و دستگاه را به مدت کوتاهی مانند 3 ثانیه یک بار روشن کرده و سپس خاموش می نماییم تا آسیاب انجام پذیرد.

کار با خرد کن : از این دستگاه برای خرد کردن گوشت مرغ و یا گوشت قرمز استفاده می نمایند. در این خرد کن باید دقت بسیاری داشته باشید که از آب و یا هیچ موادی حاوی آب در آن استفاده ننمایید ، زیرا باعث صدمه دیدن تیغه و از بین رفتن آن خواهد شد. بهتر است پس از هر بار مصرف تیغه ها را تمیز کرده تا از کارایی بسیار مناسب آن همیشه نهایت رضایت را داشته باشید.

 

برای سفارش و خرید انواع آبمیوه گیری های دستی و برقی با بالاترین کیفیت لطفا به سایت چشمگیر مراجعه نموده و با خیال راحت تنها با چند کلیک ثبت سفارش کنید. آب انار گیری حرفه ای تنها به کمک دستگاه های درجه یک موجود در سایت چشمگیر امکان پذیر است.

دیدگاه‌ها  
+1
به نقل از محمودیان:
چه خوب که الان تو اینترنت همه چیزو میشه پیدا کرد. قبلنا باید کلی میگشتیم تا چیزی رو که میخوایم یاد بگیریم و دنبالشیم پیدا کنیم یا مثلا واسه لوله بازکنی برچسب ها رو زیر و رو میکردیم که آیا یه آدم مطمئن واس چاه بازکنی پیدا میشه یا نه! ولی خداروشکر الان دیگه از شیر مرغ تا جون آدمیزاد تو نت ریخته. خلاصه که دمتون گرم خیلی برام مفید بود.


با عرض سلام و احترام. بسیار خوشحال هستیم که سودمند بوده است، ممنونیم از همراهی شما دوست عزیز.
+2
چه خوب که الان تو اینترنت همه چیزو میشه پیدا کرد. قبلنا باید کلی میگشتیم تا چیزی رو که میخوایم یاد بگیریم و دنبالشیم پیدا کنیم یا مثلا واسه لوله بازکنی برچسب ها رو زیر و رو میکردیم که آیا یه آدم مطمئن واس چاه بازکنی پیدا میشه یا نه! ولی خداروشکر الان دیگه از شیر مرغ تا جون آدمیزاد تو نت ریخته. خلاصه که دمتون گرم خیلی برام مفید بود.
نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید انواع آبمیوه‌گیری

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن