سرویس پلاستیک چه رنگی بخرم

سرویس پلاستیک چه رنگی بخرم. در خرید لوازم خانه همیشه این سوال پیش می آید که کالای مورد نظر، با تمام تبلیغاتی که برای آن شده است، واقعا برای منزل ما ضروری است یا نه. مسلما خرید مناسب آن است که بیشترین نیاز ما را با کمترین بودجه تأمین نماید. به همین دلیل بسیاری از وسایل لزوما ضروری نباشند. یکی از لوازمی که در هر خانه ای یافت شده و انواع و اقسام گوناگون دارد سرویس های پلاستیکی هستند که این روزها با رنگ ها و مدل های بسیار متنوع به بازار ارائه شده اند. حتی آن قدر تنوع رنگی دارند که این سوال برای بسیاری مصرف کنندگان به خصوص خانم ها پیش می آید که سرویس پلاستیک چه رنگی بخرم. در زیر به رنگ های پرطرفدار و پرکاربرد می پردازیم.

سرویس پلاستیک چه رنگی مُده

سرویس پلاستیک چه رنگی مُده.این که سرویس پلاستیک چه رنگی مده معمولا سوال خانم هایی است که بسیار علاقه مند به تغییر و تنوع دارند و به روز بودن برایشان بسیار اهمیت دارد. رنگ های سرویس های پلاستیکی بسیار گوناگون اند و هر چند وقت یک بار تولید کنندگان در عرصه رقابت رنگ یا مدل جدیدی به بازار ارائه می کنند که بعضا با اقبال بسیاری روبرو میشود. از آنجایی که بیشتر ظروف پلاستکی در آشپزخانه استفاده میشوند رنگ مد روز نیز بستگی به رنگ های مد شده برای دیگر وسایل آشپزخانه دارد. حتی رنگ کابینت ها و کاشی ها نیز در این انتخاب تاثیر دارند. بهتر این است که رنگ سرویس پلاستیکی را با لوازم دیگر هماهنگ کنید اما اگر اصرار دارید که آخرین مد روز را بیابید؛ سایت کالای آشپزخانه چشمگیر همیشه جدیدترین رنگ ها و مدل را به شما معرفی می کند. همچنین برای تصمیم گیری این که سرویس پلاستیک چه رنگی بخرید می توانید بر اساس تفکیک برند نیز در سایت جستجو کنید.

سرویس پلاستیک چه رنگی مُده

سرویس پلاستیک طوسی

سرویس پلاستیک طوسی شاید پرطرفدارترین نباشد اما به دلیل خواص رنگ طوسی توجه بسیاری از خانم های خوش سلیقه را جلب می کند. طوسی تنها رنگی است که آن را خنثی می نامند؛ یعنی نه رنگ سرد است، نه رنگ گرم و به همین جهت به راحتی با هر رنگی هماهنگ شده و دست شما را برای انتخاب رنگ های دیگر در آشپزخانه باز می گذارد. طوسی هم در طیف رنگی لوازم استیل آشپزخانه قرار می گرد و هم ترکیب بسیار زیبایی با صورتی، بنفش، نارنجی و دیگر رنگ های سرویس های پلاستیکی ایجاد می کند. قبل از تصمیم گیری نهایی که سرویس پلاستیک چه رنگی بخرید طیف های طوسی را هم نگاهی بیاندازید.

سرویس پلاستیک یاسی رنگ

سرویس پلاستیک یاسی رنگ نیز از آن رنگ هایی بود که مورد توجه قرار گرفت. رنگ یاسی رنگی ملایم و بهاری است. البته در دسته رنگهای سرد قرار می گیرد اما در کنار رنگی چون لیمویی یا سبز روشن جلوه خاصی دارد و لطافت و نشاط بهاری برایتان می سازد. سرویس پلاستیکی یاسی رنگ موجود در بازار نیز دارای تنوع است چرا که هر برند طیفی از بنفش را برای آن انتخاب نموده که برخی آبی بیشتر و برخی قرمز بیشتری دارند. بنابراین برای انتخاب یک رنگ نیز طیف های مختلف آن در اختیارتان قرار می گیرد. پیش از آن که تصمیم بگیرید سرویس پلاستیک چه رنگی بخرید به گزینه ترکیب رنگ ها نیز فکر کنید.

ُست پلاستیک

سرویس پلاستیک رنگ لیمویی

سرویس پلاستیکی رنگ لیمویی اگر محبوب ترین نباشد از پرطرفدارها است. لیمویی رنگی از طیف زرد بوده و جزو رنگ های گرم محسوب می شود. این رنگ نشاط تابستانی را به خانه شما آورده و جلوه خاصی به آشپزخانه می بخشد به خصوص اگر در آشپزخانه از رنگ های تیره مانند قهوه ای استفاده شده باشد، جلوه ای دوبرابر خواهد یافت. در بسیاری از خانه ها از وسایل چوبی یا کاشی های قهوه ای یا کابینت های چوبی استفاده شده است و سرویس لیمویی در کنار آنها بسیار زیبا می شود. همچنین می توانید سرویس پلاستیکی را از ترکیب دو رنگ لیمویی و بادمجانی یا بنفش انتخاب کنید. رنگ لیمویی با بسیاری از رنگ-ها از طیف سبز، آبی و بنفش هماهنگ می شود. پیش از تصمیم گیری این که سرویس پلاستیک چه رنگی بخرید تمام طیف-های رنگ مورد نظرتان را در برندهای متفاوت چک کنید.

سرویس پلاستیک لیمون صورتی پاستیلی

سرویس پلاستیک لیمون صورتی پاستیلی از سری های جدید رنگ های برند لیمون می باشد. برند لیمون به دلیل کیفیت خوب پلاستیک و در نظر گرفتن بیشترین احتیاجات منزل در تولیدات خود، این روزها توانسته بازار خوبی بدست آورد. سری رنگ های پاستیلی سری جدید هستند که بر خلاف طیف های رنگی قبل که از رنگ های تند و پرانرژی استفاده شده بود، بسیار ملایم و شفاف می باشند و در انواع سبز پاستیلی، صورتی پاستیلی و آبی و بنفش وجود دارند. صورتی پاستیلی آرامش یک نوزاد، یا شکوفه های بهار را با خود همراه دارد و لطافت و آرامش را به منزل شما هدیه می دهد. رنگ صورتی پاستیلی با رنگ های طوسی، سفید و بنفش ترکیب زیبایی را می سازد. این رنگ برای جهیزیه تازه عروسان، در بهار زندگی مشترکشان، طراوت خاصی را به همراه می آورد. پیش از انتخاب این که سرویس پلاستیک چه رنگی بهتر است به کیفیت نیز توجه فرمایید.

 

برای خرید زیباترین سرویس های پلاستیک با بهترین نوع جنس و با قابلیت بازیافت به سایت چشمگیر مراجعه نمایید و با چند کلیک به سادگی محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید لوازم پلاستیکی

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن