تی چرخشی چه مارکی خوبه

یکی از مواردی که برای ما ایرانیان بسیار حائز اهمیت است، نظافت و پاکیزگی خانه یا محل کار می باشد. این کار علاوه بر اینکه به زیبایی و آراستگی خانه کمک می‌کند، تاثیر زیادی روی سلامت محیط و افراد  ساکن در آن دارد. همین باعث شده است که برای ساخت کف خانه ها از مصالحی استفاده شود که پاک کردن و تمیز کردن آنها ساده است، مانند: لمینت، کاشی، سرامیک، پارکت و... شاید نیازی به گفتن نباشد که استفاده از طی برای تمیز کردن نظافت چقدر موضوع کارآمد و مفیدی است. یکی از آخرین مدلهای تی و زمین شوی که نظافت را برای شما بسیار ساده کرده، تی چرخشی است که در این مقاله از چشمگیر قصد داریم شماره بیشتر با آن آشنا کنیم و اطلاعات مفیدی را در این خصوص شما ارائه دهیم.

بهترین مارک زمین شوی

برند ها و مارک‌ های مختلفی در زمینه تولید سطل و تی چرخشی فعالیت دارد که بهترین مارک زمین شوی که مشتریان خود را راضی نگه داشته است، برند یونیک می باشد که برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این برند و محصولات آن، می توانید سطل و زمین شوی یونیک را در فروشگاه اینترنتی چشمگیر مشاهده کنید و با آن بیشتر آشنا شوید. توجه داشته باشید شما عزیزان می توانید قیمت طی چرخشی مارک یونیک را از فروشگاه چشمگیر استعلام نمایید. همچنین تی های چرخشی مختلف دیگر می تواند کیفیت خوبی برای شما داشته باشد اما باید در زمان خرید چند نکته بسیار مهم را مد نظر داشته باشید، این نکات عبارتند از:

  • به جنس الیاف استفاده شده در قسمت سر تی دقت کنید: بهترین جنس الیاف برای این قسمت، الیاف میکروفایبر هستند که دارای قابلیت جذب بسیار بالا برای انواع کثیفی ها هستند.
  • مورد بعدی که باید در زمان خرید تی چرخشی مد نظر داشته باشید این است که سر چرخنده 360 درجه تی، کیفیت خوب و حرکت روان داشته باشد.
  • گزینه بعد که باید در خصوص خرید طی در نظر بگیرید این است که آیا دسته تی مورد نظر شما دارای استحکام کافی هست یا نه؛ همچنین شما می توانید از تی های دارای دسته قابل تنظیم استفاده کنید.
  • آخرین موردی که برای خرید تی چرخشی باید مد نظر داشته باشید، سطل همراه این تی می باشد. معمولاً جنس این سطل ها از پلاستیک و سبد چرخشی در درون آنها از جنس استیل است. احتمالا می دانید که کار این سطل ها این است که سری تی که از جنس میکروفایبر است را داخل آن قرار می دهیم تا آب را به خود جذب کند و همچنین شسته شود؛ در ضمن علاوه بر مرغوب بودن جنس مواد اولیه باید تجهیزات مکانیکی استفاده شده در این ست تی و سطل پدالی با کیفیت باشد تا عمل آبگیری بهتر انجام شود و از طرفی دوام آنها بالا برود.

تی چرخشی

طرز استفاده از تی چرخشی

طرز استفاده از تی چرخشی ابتدا آن را مونتاژ کرده یا به عبارت دیگر دسته و سر طی را به هم وصل می کنیم، سپس آن را  در قسمتی از سطل که مربوط به شستشو است و آن را از آب پر کرده اید قرار دهید تا شسته شود. سپس آن رادر قسمت آبگیر یا همان سبد چرخشی قرار دهید تا آب آن گرفته شده و سپس دست به کار تمیز کردن کف خانه خود شوید. البته دو نکته کوچک در این میان را فراموش نکنید:

  • اول این که شما می توانید دسته تی خود را طوری تنظیم کنید که برای تی کشیدن نیازی به خم کردن کمرتان نداشته باشید و به این صورت راحت تر و ساده تر کارهای خود را انجام دهید.
  • مورد دوم این است که برخی از سطل ها به این صورت کار می‌کنند که شما باید طی را درون محفظه ها قرار دهید و سپس با استفاده از پدال یا دسته قسمت آبگیر سطل را بچرخانید‌.

طرز استفاده از تی چرخشی یونیک

طرز استفاده از تی چرخشی یونیک مانند سایر طی های چرخشی از سایر برند ها می باشد، اما مزایای دارد که باعث می‌شود به این نتیجه برسیم که یونیک انتخاب بسیار بهتری است. یکی از اصلی ترین این مزایایی این تی چرخشی نسبت به سایر برند ها این است که شما وقتی قصد چرخش آب گیر استیل را دارید می توانید این کار را با استفاده از پدال تعبیه شده انجام دهید، به این صورت که شما فقط یک مرتبه پای خود را روی پدال فشار داده و همین کار باعث می‌شود که نیروی چرخشی در قسمت آبگیر سطل باعث کشیده شدن تمام آب و کثیفی های روی سری تی به بیرون شود. از طرفی شما می‌توانید سطل متعلق به تی چرخشی یونیک را به سادگی و با خیال راحت حمل کنید، چرا که برای این کار دو عدد چرخ کوچک در زیر سطل تعبیه شده. یکی دیگر از خصوصیات بسیار ساده ولی کار آمد زمین شوی و سطل یونیک این است که: سطل آن دارای چهار پایه ضد لغزش میباشد و این باعث می‌شود زمانی که شما پای خود را روی پدال سطل فشار می‌دهید، سطل تکان نخورد.

تی چرخشی چشمگیر

طرز استفاده از زمین شوی

طرز استفاده از زمین شوی چرخشی با سطل به این صورت است که ابتدا شما مواد شوینده و آب تمیز را داخل سطل آب یخ و نفتی را در آن قرار داده و فشار می‌ دهید تا آب و مواد شوینده را جذب کند، در مرحله بعد برای خارج کردن آب از طی، آن را در قسمت سبد آبگیر قرار داده و  پدال را فشار میدهیم تا تمام آب از آن خارج شود، سپس طی را بیرون آورد برچسب محل مورد نظر خود را با استفاده از آن، از چپ به راست بشویید تا بهترین نتیجه را در تمیزکاری بگیرید. به عنوان آخرین نکته در این بخش باید در نظر داشته باشید که سری های مختلف برای کاربردهای مختلف وجود دارد و به همین دلیل اگر شما قصد شست و شو دارید، بهتر است که از پد مخصوص شستشو روی سری تی استفاده کنید، اگر از سایر پدها استفاده کنید ممکن است نتیجه باب میل شما نباشد و از طرفی آن پدها نیز خراب شود.

 

نحوه استفاده از سطل و زمین شوی چرخشی

تا این جای کار برای شما توضیح دادیم که نحوه استفاده از سطل و زمین شوی چرخشی چگونه است و چطور می توانیم با استفاده از این تجهیزات نظافت خانه خود را حفظ و کاری کنیم که سطوح زیبا تر و تمیزتر به نظر برسند. اما نکته‌ای که در پایان این مطلب قصد داریم برای شما عنوان کنیم این است که اگر روش استفاده شما از تی چرخشی غیر اصولی باشد ممکن است که تجهیزات شما آسیب ببیند، پس باید در زمان استفاده مراقب باشید که با زور زدن اشتباه و استفاده غیر اصولی سطل و زمین شوی چرخشی خود را خراب نکنید.

در ضمن اگر تجربه استفاده از این محصول را دارید یا سوالی در خصوص آن برای شما پیش آمده، می توانید از قسمت نظرات استفاده کنید تا تجربیات تان را با سایر خوانندگان این مطلب در میان گذاشته یا اگر سوالی داشتید، پاسخ آن را بگیرید. همچنین برای خرید این محصول می توانید به سایت چشمگیر مراجعه کنید و با مشاوران ما در قسمت فروش تماس حاصل نمایید. شما می توانید از طی چرخشی یونیک که در سایت چشمگیر موجود است نیز بازدید کنید.

 

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید بهترین زمین شوی و سطل

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن