توجه: زمان ارسال سفارش های ثبت شده از تاریخ 26 اسفندماه تا پایان سال به تاریخ بعد از 5 فروردین سال 1403 موکول میشود.

آموزش ساخت هسته گیر آلبالو با سرنگ

آلبالو یکی از میوه های بسیار خوش طعم و خوشمزه ای است که می توان به کمک آن انواع و اقسام دسرها و شیرینی ها را درست کرد. به عنوان مثال در تهیه انواع بستنی، دسر، شیرینی جات، کمپوت، آلبالو پلو، مربا و... به وفور از آن استفاده می کنند. اما برای داشتن این خوراکی های خوشمزه، لازم است تا پیش از هرکاری آلبالو را برای مراحل تهیه خوراکی آماده کرد. مهم ترین اقدام در این خصوص هسته گیری آلبالوست. قطعا آلبالو با وجود هسته قابلیت استفاده در غذایی همچون آلبالو پلو را ندارد و یا نمی توان از آن در تهیه بستنی استفاده کرد.
از آن جایی که این میوه کمی نرم است و بافت تقریبا لطیفی دارد، در زمان هسته گیری ممکن است له شده و شکل اصلی خود را از دست دهد. برای اینکه بتوان عملیات هسته گیری را به درست ترین شکل ممکن انجام داد، روش های مختلفی وجود دارند. هریک از این روش ها نیاز به ابزار و تجهیزاتی دارند تا بتوان بدون وارد کردن آسیب به آلبالو، هسته آن را جدا کرد. از جمله این روش ها می توان به استفاده از سرنگ اشاره کرد. سرنگ یکی از کاربردی ترین و ساده ترین ابزار برای جدا کردن هسته آلبالوست. در ادامه با آموزش ساخت هسته گیر آلبالو با سرنگ آشنا می شویم.

مراحل ساخت هسته گیر آلبالو با سرنگ

مراحل ساخت هسته گیر آلبالو با سرنگ

در گذشته که هنوز روش های معمول و رایج امروزی مرسوم نشده بود، هسته گیری آلبالو کمی دشوار بوده و کاملا به صورت دستی انجام میشد. این مسئله موجب له شدن آلبالو شده و انسجام ظاهری آن را از بین می برد. اما امروزه با ابداع روش های جدید و استفاده از ابزار و دستگاه های مخصوصی همچون هسته گیرها، روش جدا کردن هسته از گوشت آلبالو بسیار راحت شده است.
برخی افراد تمایل دارند تا در خانه و با استفاده از وسایل موجود این کار را انجام دهند. از این رو تصمیم داریم در این بخش شما را با یک روش ساده جهت هسته گیری آلبالو آشنا کنیم. روشی که در آن احتیاجی به استفاده از دستگاه های خاص ندارید و می توانید به سرعت آلبالوهایی بدون هسته داشته باشید. در ادامه مراحل ساخت هسته گیر آلبالو با سرنگ را مورد بررسی قرار می دهیم.
انتخاب سرنگ مناسب
از آن جایی که سرنگ ها انواع گوناگونی دارند و هریک در سایزهای مختلفی به بازار عرضه می شوند انتخاب یک سرنگ مناسب برای هسته گیری آلبالو اهمیت زیادی پیدا می کند. دهانه سرنگ می بایست اندازه ای مناسب داشته باشد. در صورتی که دهانه سرنگ بزرگ تر از حد معمول باشد، قطعا در حین هسته گیری به بافت آلبالو آسیب وارد کرده و آن را له می کند. سرنگ با دهانه خیلی کوچک نیز نمی تواند کارایی موردنظر را داشته باشد.
جدا کردن سوزن از سرنگ
در این مرحله می بایست سوزن سرنگ را خارج کنید. دقت داشته باشید که سرنگ کاملا تمیز و استریل باشد و بسته بندی آن نیز باز نشده باشد. بعد از خارج کردن سوزن، می توانید از سرنگ جهت گرفتن هسته استفاده کنید. روش کار نیز به این صورت است که دهانه سرنگ را به داخل آلبالو به آرامی فرو کرده و آن را مقداری به سمت پایین فشار می دهید تا هسته از قسمت پایینی آلبالو خارج شود. سعی کنید قدرت زیادی را برای این کار اعمال نکنید تا در انتها آلبالو کاملا سالم باشد.

خرید هسته گیر آلبالو از چشمگیر

خرید هسته گیر آلبالو از چشمگیر

فروشگاه چشمگیر یکی از مراکز معتبر در حوزه تجهیزات و وسایل آشپزخانه است. این مجموعه انواعی از کاربردی ترین و ضروری ترین تجهیزات خانه را در اختیار شما قرار می دهد. محصولاتی کارآمد که فعالیت های روزانه شما در آشپزخانه را تا حد زیادی آسان می کنند. از جمله این وسایل می توان به هسته گیر آلبالو اشاره کرد که جزء پرطرفدارترین محصولات فروشگاه است. در ساخت این هسته گیر از مرغوب ترین و بهترین مواد اولیه استفاده شده است. آب انار گیری حرفه ای تنها به کمک دستگاه های درجه یک موجود در سایت چشمگیر امکان پذیر است.
این هسته گیرها دارای مخازن جمع آوری هسته هستند و عملیات هسته گیری را کاملا بهداشتی انجام می دهند. شما می توانید با استفاده از این ابزار برای مراسم و میهمانی های خود انواع دسر و بستنی آلبالویی، انواع کمپوت، خورشت آلبالو و... تهیه کنید. برای کسب اطلاع از قیمت این محصولات می توانید سایت لوازم آشپزخانه چشمگیر را مشاهده کنید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن