ترازو آشپزخانه یونیک چه مدل هایی دارد؟[بررسی مدلهای دیجیتال-عقربه ای- کمری]

ترازوهای یونیک انواع مختلفی دارند و هر کدام با کارایی مختلف شان به شما کمک می‌کنند که مواد مختلف را وزن کنید. حالا ما در این مطلب قصد داریم بهترین ترازوهای برند معتبر لوازم آشپزخانه یونیک را به شما معرفی کنیم. این ترازوها مدل‌های متنوعی از جمله دیجیتال، عقربه‌ای و کمری دارند. همچنین در ادامه فروشگاهی معتبر بری خرید این وسیله مهم آشپزخانه، به شما معرفی می‌کنیم. ترازوهایی که در این مقاله به شما معرفی می‌شود، وزن و حجم مواد مختلف را به صورت دقیق و با کمترین میزان خطا به شما نشان می دهند و در نهایت به شما در بالا بردن کیفیت طبخ خود کمک می‌کنند.

معرفی مدل های ترازو آشپزخانه یونیک همراه با کد

معرفی مدل های ترازو آشپزخانه یونیک همراه با کد

در زیر به معرفی انواع ترازوهای یونیک به همراه کد می‌پردازیم:

  • ترازو آشپزخانه کاسه‌دار یونیک کد UN_6516:
    این ترازو دارای نمایشگر LCD است و با توجه به شکل آن، بیشتر برای وزن کردن انواع مواد و خوراکی استفاده می‌شود.
  • ترازو آشپزخانه کاسه‌دار یونیک کد UN_6516:
    ترازوهای کاسه‌دار، برای وزن کردن شیر و یا آب هم می‌توانند مؤثر باشند و به خاطر رنگ نقره‌ای و سطح صاف آن در آشپزخانه بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند.
  • ترازو آشپزخانه دیجیتالی یونیک کد UN_6512:
    این ترازو به دلیل قیمت مناسب و ساخت زیبایی که دارد طرفداران زیادی را خود جلب کرده است. این ترازو همچنین دقت بالایی در اندازه‌گیری مواد دارد.
  • ترازو آشپزخانه هوشمند یونیک کد UN_6504:
    این ترازو دارای دو واحد اندازه‌‌گیری گرم و اونس است که هم در خانه می‌توان از آن استفاده کرد و هم در واحدهای تجاری.
  • ترازو آشپزخانه دیجیتالی یونیک کد UN_6504:
    این ترازو به دلیل دقت بالایی که در اندازه‌گیری مواد دارد، در آشپزخانه کاربرد بسیاری دارد.
  • ترازو آشپزخانه دیجیتالی یونیک کد UN_6500:
    اگر وزن مواد غذایی برایتان بسیار مهم است پیشنهاد ما به شما استفاده از این مدل ترازو است. این ترازو به دلیل رنگ و جنس خاص و زیبایی که دارد بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. دقت اندازه گیری این ترازو ۱ گرم است.

معرفی مدل های ترازو آشپزخانه یونیک همراه با کد

  • ترازو دیجیتال کف شیشه‌ای یونیک مدل UN_6506 :
    این ترازوی زیبا جهت استفاده در آشپزخانه و برای وزن کردن مواد غذایی تا وزن 5 کیلوگرم کاربرد دارد. این ترازو با باطری کار می‌کند و همچنین در صورت عدم استفاده از آن، پس از دو دقیقه خاموش می‌شود.
  • ترازوی آشپزخانه یونیک UN_6590:
    یکی از ویژگی‌های این ترازو داشتنLCD است. مزیت دیگر آن این است که واحدهای اندازه‌گیری کیلوگرم، گرم، پوند و اونس را دارد که شما با توجه به نیازتان می توانید آن‌ها را تغییر دهید.
  • ترازوی آشپزخانه یونیک UN_6504:
    این ترازو به دلیل کاسه‌ای بودن آن در آشپزخانه و برای وزن مواد غذایی کاربرد دارد. جنس آن از استیل است. ظرفیت وزن مواد را تا 5 کیلوگرم داراست و نمایش وزن در آن به صورت عقربه‌ای است.
  • ترازوی اشپزخانه یونیک UN_6580 :
    از جمله ویژگی‌های مهم این ترازو می توان به داشتن نمایشگر، تحمل وزن تا 5 کیلوگرم و همچنین قابلیت تغییر واحد اندازه‌گیری کیلوگرم، گرم و انس اشاره کرد.
  • ترازوی آشپزخانه یونیک UN_6502:
    این ترازو قابلیت پارسنگ دارد؛ یعنی می‌توانید مواد را روی آن بگذارید و روی نمایشگر عدد صفر را نشان می‌دهد. با دو عدد باطری کار می‌کند و بعد از دو دقیقه به علت استفاده نشدن به طور خودکار خاموش می‌شود. ظرفت وزن کشی در این ترازو برای مواد غذایی تا 5 کیلوگرم است.

از کجا ترازوی آشپزخانه بخرم

از کجا ترازوی آشپزخانه بخرم

در مجموع ترازوهای آشپزخانه، به خصوص برای بانوان علاقمند به شیرینی‌پزی و آشپزی مدرن، یکی از وسیله‌های پرکاربرد است. بنابراین ترازویی که تهیه می‌کنید، باید با کیفیت باشد تا قدرت سنجش آن در طول زمان تغییر نکند. همچنین ظاهر و رنگی با ثبات داشته باشد. ترازوهای برند یونیک زیبایی و کیفیت را توامان به شما هدیه می‌کنند. از آنجایی که محصولات کپی و مشابه این برند هم مانند سایر برندها در بازار عرضه شده است، برای اطمینان از اصالت کالا و همچنین تضمین قیمت، ما فروشگاه اینترنتی چشمگیر را به شما معرفی می‌کنیم. با مراجعه به وبسایت این مجموعه و جست و جوی ترازو، می‌توانید اقدام به خرید انواع ترازو کنید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن