شستن ظرف و خشک کردن آن برای خانم های خانه دار یا هر کس دیگر یکی از پرتکرار ترین کارهای روزانه به شمار می آید. به خصوص اگر تعداد ظرف ها زیاد باشد و روی هم انباشته شوند. در این صورت اگر مکان مناسبی برای خشک شدن ظروف نداشته باشید، لکه هایی روی ظرف ها ایجاد می‌شوند. برای حل این مشکل از آبچکان استفاده می شود. آبچکان وسیله‌ای است که در آشپزخانه برای خشک کردن ظروف شسته شده به کار می‌ رود. آبچکان جایگاهی در اطراف ظرفشویی دارد، اما اگر ظروف بیشتری داشته باشید، نیاز به فضای بیشتری برای خشک کردن ظروف خود دارید یا اگر موقعیت ظرفشویی منزل شما به‌گونه‌ای است که سینک ظرفشویی در زیر پنجره آشپزخانه قرار گرفته، می توانید از انواع رومیزی آن استفاده کنید. شما هم اگر به آبچکان رومیزی نیاز دارید می‌توانید به فروشگاه کالای آشپزخانه چشمگیر، عرضه کننده انواع آبچکان های رومیزی با جنس‌ های مختلف مراجعه کنید.

 

خرید آبچکان رومیزی مستقیم از تولیدی

آبچکان رومیزی یکی از تجهیزات آشپزخانه است که وجودش در هر خانه ای ضروری است. این وسیله ضروری در انواع مختلفی در بازار تولید می‌شود و با توجه به جنس، اندازه و طرحی که دارد، در قیمت های مختلف در دسترس است.

آبچکان های رومیزی در جنس فلز، آلومینیوم یا استیل تولید می شوند. البته جنس های دیگری مانند پلاستیک و بامبو هم وجود دارند که دارای وزن سبک تری هم هستند. همچنین این مدل از آبچکان ها از نظر قیمت جزو آبچکان های رومیزی ارزان محسوب می شوند اما از آن جایی که آبچکان های رومیزی همواره در معرض رطوبت و آب قرار دارد، باید جنسی را انتخاب کنید که در برابر آب مقاوم باشد. آبچکان های رومیزی با جنس استیل جزو مرغوب ترین جنس های موجود در بازار هستند، چرا که استیل ضدزنگ است و در برابر رطوبت و آب مقاومت بالایی دارد.

خرید آبچکان رو میزی مستقیم از تولیدی

از دیگر نکاتی که هنگام خرید آبچکان های رومیزی باید به آن توجه کنید، اندازه و ابعاد آن است. اگر ظرفشویی و کابینت های کوچکی دارید، خرید آبچکان های بزرگ اصلا انتخاب خوبی نیست. به علاوه در صورت کمبود فضای کافی آبچکان رومیزی بزرگ بسیار دست و پاگیر خواهد شد. آبچکان های رومیزی باید در عین کوچک بودن بسیار جادار باشد و به گونه ای باشد که بدون اشغال فضای اضافی انواع ظروف، قاشق و چنگال های متعدد را در خود جا دهد.

همانطور که گفتیم آبچکان های رومیزی در جنس ها و انواع مختلفی تولید می شوند که با توجه به جنس و کاربردشان قیمت های متفاوتی دارند. اگر به دنبال آبچکان های رومیزی ارزان می گردید، آبچکان با جنس پلاستیک گزینه مناسبی است و می توان گفت نسبتاً مقاوم هستند و وزن کمی دارند که باعث می‌شود به راحتی قابل جابه جایی باشند. آبچکان های رومیزی استیل نسبت به سایر آبچکان ها قیمت بیشتری دارند اما در عوض این جنس از آبچکان ها مقاومت و استحکام بالایی دارند.

با این حال قیمت آبچکان های یکسان از لحاظ برند، جنس و ... در فروشگاه های مختلف یکسان نیست. از این رو به شما پیشنهاد می دهیم که آبچکان ها را از فروشگاه هایی تهیه کنید که محصولاتشان را به طور مستقیم از تولیدی ها دریافت می کنند. با خرید از چنین فروشگاه هایی علاوه بر خرید محصول با قیمت پایین، از اصالت کالا نیز مطمئن خواهید بود.

چشمگیر تولید کننده و عرضه کننده انواع آبچکان رومیزی

سایت چشمگیر بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی و عرضه کننده انواع آبچکان با طرح های مختلف است. فروشگاه چشمگیر با عرضه انواع مختلف آبچکان رومیزی توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کند. همین امر باعث شده که فروشگاه چشمگیر بتواند طی مدت کمی باشگاه مشتریان خود را بزرگ و بزرگ تر کند.

چشمگیر تولید کننده و عرضه کننده انواع آبچکان رومیزی

با مراجعه به سایت فروشگاه ما متوجه می شوید که این فروشگاه انواع و اقسام آبچکان را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به مشتریان خود عرضه می کند. فروشگاه چشمگیر علاوه بر فروش اینترنتی، فروش حضوری هم دارد. مشاوره و راهنمایی کارشناسان این مجموعه به شما کمک می کند که راحت ترین و مطمئن ترین خرید را تجربه کنید.

فروشگاه چشمگیر از جمله فروشگاه های اینترنتی است که محصولاتش را به طور مستقیم از تولیدی ها دریافت می کند. از این رو در این فروشگاه می توانید محصول مورد نظر خود از قبیل آبچکان رومیزی را ضمن اطمینان از اصالت کالا، با قیمتی مناسب تهیه کنید.

 

 

 

 

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن