تولید کننده ظروف پلاستیکی آشپزخانه اصفهان

اگر بگوییم بیش از ۱۲۰ تولید کننده ظروف پلاستیکی آشپزخانه در ایران فعالیت می‌کنند، اغراق نکرده ایم! اما به نظر شما کدام یک از این برندها از دیگران برتر است؟ کدام محصولات این برند شهره عام و خاص شده است؟ اصلاً چطور باید محصولات این برند را تهیه کنیم؟ همه این‌ها از جمله سوالاتی است که در این مقاله از چشمگیر قصد داریم به آن‌ها پاسخ دهیم.

خرید مستقیم از تولید کننده ظروف پلاستیکی

خرید مستقیم از تولید کننده ظروف پلاستیکی

اگر بخواهیم لیستی از ظروف مورد استفاده در آشپزخانه تهیه کنیم، احتمالاً هفته‌ها زمان می‌برد! این ظروف از متریال‌های گوناگونی تهیه شده اند. بنابراین کاربردهای مختلفی دارند. ظروف پلاستیکی آشپزخانه تعدادی از این ظروف هستند که همیشه مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین اگر آن‌ها را مستقیم از تولید کننده بخریم، قیمت کمتر، کیفیت تضمین شده و کالای مناسب‌تری به دست می‌آوریم.
تولید کنندگان بسیاری هستند که این محصولات را تولید و ارائه می‌کنند. با این حال اولین نکته‌‌ای که هنگام خرید این ظروف باید در نظر داشته باشید، کاربرد ظرف است. هر ظرف با هر کاربردی که باشد، یک برند معتبر آن را بهتر از سایرین تولید می‌کند. در ادامه به معرفی تعدادی از تولید کنندگان ظروف پلاستیکی می‌پردازیم. با ما همراه بمانید.

  • صنعت سازان کسری پرند (لیمون)
    نوآوری و زیبایی در طراحی دو کلمه‌‌ای هستند که می‌توانند محصولات تولیدی این برند را توصیف کنند. این مجموعه در تولید بسیاری از ظروف آشپزخانه که از جنس تفلون و پلاستیک هستند ماهر است. اما محصولات برند لیمون که در چشمگیر به فروش می‌رسند (تخته برش، ماگ، جا تخم مرغی و…) شاخص‌تر هستند.
  • یونیک
    یکی از برندهای شناخته شده‌‌ای که ردپای محصولات خود را در سراسر خاورمیانه به جا گذاشته است، برند یونیک می‌باشد. این برند در تولید محصولات بسیاری سرآمد است. از تخته‌های گوشت گرفته تا دیگر لوازم تفلون و پلاستیکی که فکر می‌کنید. برند یونیک یکی از مطرح‌ترین و پر فروش‌ترین برندهایی است که در فروشگاه اینترنتی چشمگیر دیده می‌شود.
    یونیک محصولات خود را در کشور چین تولید می‌کند. اما لیسانس و کیفیت این برند توسط کشور انگلستان صادر شده است. بنابراین یونیک تولید چین تحت لیسانس انگلستان است. این برند امروزه بیش از ۲۰۰ نوع محصول تولید و روانه بازار ایران می‌کند.
  • بیتا
    یکی دیگر از تولید کنندگان ظروف پلاستیکی داخل کشورمان، برند صنعت پلاستیک تکتاز بیتا است که تحت نام اختصاری بیتا شناخته می‌شود. این برند از سال ۱۳۷۰ با تولید قالب‌های پلاستیکی شروع به فعالیت کرد. امروزه برند بیتا یکی از برندهای مطرح کاملاً ایرانی در زمینه ارائه ظروف پلاستیکی آشپزخانه است.
  • یزدگل
    اگر به دنبال یک تولید کننده کاملاً ایرانی با محصولات با کیفیت تولید کارگران ایرانی هستید، یزدگل بهترین انتخاب است. این برند از سال ۱۳۷۱ با گردهم آوری سه محموعه تولیدی یزدگل، مهتاب پلاستیک و پرتو نگاه کویر کار خود را شروع کرد. آن زمان تنها محصولات تفلون با برند یزدگل در بازار دیده می‌شد. اما امروزه این برند بخاطر تولید محصولات پلاستیکی شناخته شده است.

چشمگیر تولید کننده ظروف پلاستیکی آشپزخانه در اصفهان

چشمگیر تولید کننده ظروف پلاستیکی آشپزخانه در اصفهان

ما بهترین را برای آخر نگه داشته ایم! برند چشمگیر یکی دیگر از برندهای تولید کننده ظروف پلاستیکی در اصفهان است که محصولات خود را با بهترین کیفیت ارائه می‌کند. این برند به منظور جلب رضایت شما مشتریان عزیز، محصولات سایر برندها را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد.
تولیدات برند چشمگیر محدود به تولیدات پلاستیکی نیست، اما ظروف آشپزخانه پلاستیکی که این مجموعه تولید می‌کند از مرغوب‌ترین پلاستیک‌ها ساخته شده اند. بنابراین مشتریان کمی پیدا می‌شوند که از آن‌ها ناراضی باشند.
از سوی دیگر خرید عمده انواع ظروف پلاستیکی آشپزخانه از برند چشمگیر بسیار ساده است. کافی است سری به فروشگاه اینترنتی چشمگیر بزنید؛ محصول مدنظر را انتخاب کنید؛ با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید؛ محصول را خریداری کنید و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن