بهترین مارک گردو شکن

شکستن گردو بدون ابزار کار سخت و کلافه کننده ای است. اگر فشار ضربه وارده کم باشد، پوست گردو شکسته نمی شود و اگر کمی فشار بیش از حد گردد، گردو له می شود و پوست از مغز جدا نمی شود. لذا اغلب افراد به دنبال تهیه نوعی از گردوشکن هستند تا کار مغز کردن گردو را راحت تر کنند. به همین خاطر این سوال پیش می آید که بهترین مارک این محصول متعلق به کدام برند است؟ آیا محصولات خارجی بهتر از محصولات تولید داخل هستند؟ و موارد دیگری از این دست.

مارکهای گردوشکن که در بازار وجود دارد چیست؟

مارکهای گردوشکن که در بازار وجود دارد چیست؟

اگر چه در نگاه اول گردوشکن محصول کم اهمیتی به نظر می رسد اما در زمان مغز کردن دانه هایی مانند فندوق، بادام و گردو ارزش این محصول کاملاً مشخص می شود. به همین دلیل تولید کنندگان زیادی وارد این عرصه شده اند و با ایجاد تنوع در طرح و جنس، محصولات گوناگونی را روانه بازار نموده اند.
علاوه بر محصولات داخلی، شاهد حضور برندهای خارجی نیز در بازار هستیم. از کشور همسایه ترکیه تا آلمان، همگی در بازار حضور دارند. بنابراین دست مصرف کننده در انتخاب برند، طرح، متریال بکار رفته در ساخت و قیمت کاملاً باز است.

مقایسه گردوشکن خارجی با گردوشکن ایرانی

همواره این ذهنیت در ایرانیان وجود دارد که محصولات خارجی بسیار با کیفیت تر از انواع تولید شده در داخل هستند. به همین دلیل تمایل به استفاده از محصولات وارداتی در کشور بیشتر است. اما باید بگوییم که در سال های اخیر و با ورود شرکت های دانش بنیان به عرصه تولید کشور، شاهد رشد قابل توجه این بخش بوده ایم به طوری که در حال حاضر محصولات داخلی در بسیاری از موارد قادر به رقابت با انواع خارجی هستند با این برتری که قیمت آنها وابسته به بهای روز دلار و نوسانات آن نیست و رنج قیمت گردوشکن های ایرانی بسیار ایده ال تر از انواع خارجی است. لذا بهتر است با تغییر در این دیدگاه قدیمی و با خرید محصولات ایرانی به رشد اقتصادی کشور کمک کرده و برای دانشمندان و صنعت گران داخلی ارزش قائل شویم تا در آینده شاهد کشوری مستقل و پیشرفته باشیم.

مقایسه گردوشکن خارجی با گردوشکن ایرانی

مشخصات یک گردوشکن خوب

گردو شکن ها دارای طرح های مختلفی هستند و از مواد اولیه گوناگونی ساخته می شوند پس طبیعی است که از نظر کارایی و کیفیت نیز با یکدیگر تفاوت هایی داشته باشند. به عنوان مثال محصولی که در طراحی آن به اصول علمی توجه زیادی شده است و با وارد کردن کوچک ترین فشاری گردو را می شکند، نسبت به گردوشکن هایی که نیاز به زور بازوی زیادی برای مغز کردن گردو دارند، برتر هستند. همچنین محصولاتی که از نظر وزنی سنگین تر محسوب می شوند، مناسب تر از انواع دیگر هستند. دلیل این امر بادوام تر بودن آنها در زمان مصرف است.
همچنین در طراحی برخی از گردوشکن ها مشکلاتی نظیر سر خوردن گردو در داخل محفظه بر طرف شده است. به این صورت که علاوه بر شیارهای موجود بر روی جداره، پین هایی نیز بر روی محفظه برای جلوگیری از این اتفاق در نظر گرفته شده است. واضح است که استفاده از این محصولات با آسودگی بیشتری صورت خواهد گرفت.
قیمت نیز به عنوان یک عامل می تواند در نظر گرفته شود. چرا که محصولاتی با برخورداری از کیفیت برابر، می توانند قیمت های نامساوی داشته باشند. پس گردوشکن ارزان تر در این موقعیت بهتر از محصول رقیب خواهد بود.

بهترین مارک گردو شکن در بازار ایران

گفتیم که محصولاتی که تحت عنوان گردوشکن در بازار وجود دارند بسیار متنوع هستند. در بازار، گردو شکن ها به دسته برقی و دستی تقسیم بندی می شوند. گردوشکن های برقی که می توانند حجم زیادی از گردو را در زمان کوتاهی مغز نمایند، برای مصارف باغداری مناسب هستند. البته صاحبان اصناف نیز از این محصولات استفاده می کنند. برای خرید این محصولات باید ابتدا به تولیدکننده سفارش ساخت داده شود و با پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت و پس از طی زمان درخواستی توسط کارخانه، محصول نهایی آماده و تحویل می شود.
گردوشکن های دستی برای استفاده در مصارف خانگی تولید شده اند. بهترین گردو شکن تولید شده در ایران محصول کارخانه نوین است. این تولیدکننده با ارائه طرح های مختلف این محصول به تفاوت در سلایق متقاضیان احترام گذاشته است. لذا افراد قادر به انتخاب از میان محصولات متنوع برند نوین هستند.

بهترین مارک گردو شکن در بازار ایران

تهیه گردو شکن از سایت چشمگیر

برای تهیه گردوشکن راه های مختلفی نظیر خرید حضوری و اعتماد به فروشگاه های مجازی پیش روی افراد قرار دارد. فروشگاه اینترنتی چشمگیر یکی از مراکز عرضه مجازی لوازم خانگی است که همواره به دنبال عرضه محصولات مورد نیاز مشتریان خود است. در این فروشگاه کالاهای با کیفیت ارائه می شود تا مشتری پس از اتمام روند خرید، از محصولی که به دست او رسیده رضایت داشته باشد. در چشمگیر چندین نوع گردشکن با طرح ها و جنس های مختلف در لیست کالاها قابل مشاهده است. اطلاعات مربوط به این کالاها نیز به طور دقیق درج شده است تا مشتری راحت تر محصول مورد نظر خود را انتخاب کند.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن