گردو شکن چوبی

گردو از آن محصولات خوشمزه ای است که نمی توان به راحتی از آن گذشت، حتی پوست سخت آن از محبوبیت آن کم نکرده است. از این رو روزانه حجم زیادی از انواع گردوها در سراسر جهان به فروش می رسد، ایران نیز از دیرباز دارای زمین های زراعتی بوده است که بهترین نوع گردوها را توانسته ایم در آن پرورش دهیم، به همین دلیل به پشتوانه این موضوع، طراحان سعی بر تولید ابزارهای مرتبط با این موضوع کرده اند، گردوشکن ها یکی از این محصولات است که به راحتی و تنها با یک فشار کم می توان خیلی راحت سخت ترین گردوها را شکست و مغز آن ها را به صورت کامل خارج کرد. گردو شکن ها از بهترین ابزارهایی هستند که توی آشپزخانه هر خانه ای باید وجود داشته باشند، این محصولات که در سال های اخیر روانه بازار شدند توانستند در مدت زمانی کم محبوبیت بسیار بالایی برای خود کسب کنند. تا حدی که کمتر خانه ای را می توانید بیابید که یکی از انواع مدل های گردون شکن ها را نداشته باشند.
از آنجاییکه پس از حضور یک محصول در بازار، تقاضاهای مختلفی نسبت به آن ایجاد می شود، از این رو تولیدکنندگان ایرانی سعی بر این داشته اند که انواع این محصولات را در طرح و رنگ های مختلف و به کمک متریال های گوناگون تولید کنند تا هر فردی پس از حضور در بازار بتواند محصول مورد نیاز خود را بیابد و خریداری نماید. یکی از بهترین این محصولات انواع چوبی آن ها است، گردو شکن های چوبی به دلیل ساختار و طراحی حرفه ای که دارند می توانند سالیان سال بدون آسیب دیدگی فعالیت کنند.

گردو شکن چوبی

گردو شکن چوبی چیست؟

پس همانطور که به آن اشاره نیز کردیم گردو شکن های چوبی یکی از قدیمی ترین و بهترین این نوع محصولات هستند که به دلیل متریال منحصر به فردی که دارند، کار را برای ما راحت کرده اند. ساختار این محصولات به این شکل است که دارای اهرمی هستند که به راحتی با یک فشار کوچک می توانید هر گردویی را با هر سایزی بشکنید. گردوشکن ها مانند انبردست هایی هستند که گردو را مابین آن ها قرار می دهیم و به راحتی با یک فشار، پوست آن را می شکنیم و سپس مغز آن را خارج می کنیم. البته گفتنی است که شما به راحتی می توانید در بازار، انواع این محصولات را بیابید ولی اگر به دنبال بهترین این محصولات هستید، مدل های چوبی آنان می توانند گزینه ای عالی برای شما باشند.

گردو شکن چوبی چیست؟

مزایا و معایب گردوشکن چوبی

هر محصولی شامل گروهی از مزیت ها و عیب ها است، اگر بخواهیم به مزایای گردوشکن های چوبی بپردازیم، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • دوام و ماندگاری بالا: این محصولات می توانند تا سالیان سال به دلیل متریال چوب خود عمر کنند، زنگ نزنند لک نشوند، نشکنند و ... .
  • قیمت مقرون به صرفه: کافی است سری به بازار بزنید تا با مدل هایی از گردوشکن ها مواجه شوید که از لحاظ متریالی بسیار متفاوت هستند ولی از لحاظ مرغوبیت فرق چندانی با انواع چوبی آنان ندارند اما از نظر قیمتی بسیار بالاتر هستند.
  • طراحی زیبا: کمتر کسی است که از طراحی گردوشکن های چوبی خوشش نیاید.

از بزرگترین مزیت این محصولات سازماندهی پوست و بخش دورریز گردوها است.
در مورد معایب این محصولات بهتر است اینگونه بگوییم که اگر شما گردوشکنی با چوب نامرغوب بخرید ممکن است محصول مذکور دچار شکستگی، تغییر رنگ، ترک خوردگی و ... شوند.


مزایا و معایب گردوشکن چوبی 

تصاویر گردوشکن چوبی

گردو شکن های چوبی طراحی بسیار زیبا و چشم نوازی دارند و بسیار کم پیش می آید که نتوانید این محصولات را با دکوراسیون آشپزخانه خود ست کنید، با ما همراه باشید تا با برخی از این محصولات آشنا شویم.

قیمت گردو شکن چوبی

اگر شما نیز قصد دارید این محصولات را بخرید فراموش نکنید که از نظر قیمتی در بازار حاضر ممکن است کمی دچار سردرگمی شوید، زیرا جدا از اینکه تنوع این محصولات بسیار بالاست، بلکه از لحاظ قیمتی نیز فوق العاده متنوع هستند. پس با ما همراه باشید تا به بررسی پارامترهای تأثیرگذار بر قیمت انواع گردوشکن ها به ویژه گردوشکن های چوبی بپردازیم. نوع چوبی این محصولات را می توانیم در رده قیمتی متوسط و بالا جای دهیم، زیرا از لحاظ کیفیتی بسیار مرغوب و بالا هستند.
اما مورد مهمتر این است که از چه چوبی در ساخت این محصولات استفاده شده است؟ نوع چوب به کار رفته در این گردوشکن ها می تواند قیمت نهایی این محصولات را تعیین کند، برای مثال چوب درخت گردو، صنوبر، راش و ... از بهترین چوب ها برای ساخت گردوشکن ها هستند.
آن ها در طولانی مدت دچار ساییدگی نمی شوند و ساختار ظاهری آن ها همچون روز اول باقی می ماند. نکته مهمتر این است که هر چه قدر چوب به کار رفته در آن ها سبک باشد طبیعتا از لحاظ مرغوبیت بهتر هستند و قیمت آنان نیز بالطبع ارزانتر خواهد بود.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن