پاسماوری یکی از کاربردی ترین وسایل آشپزخانه است که می توان ادویه های دلخواه را در آن نگهداری کرد. این محصولات در ست های مختلف و متنوعی ارائه می شوند. ست پاسماوری بسته به طراحی، جنس و متریال به کار رفته، رنگ بندی و تعداد پارچه، قیمت های متفاوتی دارد. از آنجا که این کالا متقاضیان زیادی دارد و خریداران به دنبال محصولاتی کاربردی و مقرون به صرفه هستند، فروشگاه لوازم آشپزخانه چشمگیر شرایطی را فراهم کرده تا علاقمندان بتوانند به ارزان ترین، پرفروش ترین و باکیفیت ترین انواع پاسماوری دسترسی داشته باشند. در این سایت می توانید تنوع محصولات را مشاهده کرده و از لیست قیمت 40 مدل پاسماوری جدید ارزان مطلع شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

معرفی 40 مدل پاسماوری جدید ارزان 1401 در چشمگیر

در این بخش به معرفی چند مدل پاسماوری جدید ارزان قیمت می پردازیم که همگی آن ها را می توانید در سایت چشمگیر مشاهده کرده و به صورت اینترنتی سفارش دهید.

ست پاسماوری 7 پارچه بولینگ

همانطور که از نام این ست پیداست، پاسماوری ارائه شده در هفت پارچه یا قطعه به شما عرضه می شود. این ست پاسماوری در سه رنگ کرمی، صورتی و سفید موجود بوده و از جنس فلز و سرامیک ساخته شده است. ست پاسماوری 7 پارچه بولینگ قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را داشته و این یکی از مزیت های آن محسوب می شود. این مدل پاسماوری برای بانوانی که در آشپزخانه فضای کمتری دارند بهترین گزینه و از نظر اقتصادی بسیار باصرفه است.

ست پاسماوری 7 پارچه ونیز

این ست در برخی از ویژگی ها از جمله تعداد پارچه و رنگ بندی نقاط اشتراکی با مورد قبلی دارد. اما در ساخت آن علاوه بر سرامیک از چوب بامبو نیز استفاده شده است که ارزش و کیفیت کار را به مراتب افزایش می دهد. به دلیل نوع طراحی و جنس مرغوب پاسماوری ونیز، این محصول نسبت به مورد قبلی قیمت بیشتری دارد. اما با این وجود باز هم برای شما می تواند گزینه مقرون به صرفه ای باشد.

معرفی 40 مدل پاسماوری جدید ارزان 1401 در چشمگیر

ست پاسماوری 8 پارچه مودنا

در این ست نیز همانند ست ونیز، برای ساخت درب پاسماوری از جنس مرغوب چوب بامبو استفاده شده است. قطعا هرچه پیش می رویم، محصولات از نظر تعداد پارچه، کیفیت جنس و رنگ بندی بهتر شده و از این نظر کمی تفاوت قیمت در آن ها مشاهده می شود. این تنوع طرح، جنس و قیمت در محصولات باعث می شود تا همه افراد بتوانند به تناسب نیاز، سلیقه و بودجه خود هرکدام از انواع پاسماوری ها را تهیه کنند.

ست پاسماوری 18 پارچه یقه دار

این نوع پاسماوری یکی از جذاب ترین و جدیدترین مدل های پاسماوری در بازار ایران است که همسو با نیاز بازار و با قیمتی بسیار مناسب به متقاضیان و علاقمندان عرضه می شود. در بسته بندی این پاسماوری سه ظرف مخصوص نگهداری شکر، قند و چای، پنج عدد ظرف برای ادویه جات، دو ظرف مخصوص روغن و آبلیمو، یک عدد جا قاشقی و یک عدد ظرف مخصوص پنیر و کره به همراه دو نمکدان موجود است. تمامی این قطعات دارای استند چوبی هستند و در ساخت این استند از بهترین چوب بامبو استفاده شده است. قطعا به دلیل کیفیت و توضیحاتی که درخصوص این ست پاسماوری ارائه شده، برای خرید آن می بایست هزینه بیشتری بپردازید با این تفاوت که تعداد ظروف بیشتری را در اختیار دارید.

معرفی 40 مدل پاسماوری جدید ارزان 1401 در چشمگیر

تمام محصولات سایت چشمگیر بسیار مرغوب و با کیفیت هستند. نمونه های انتخاب شده جزء مرغوب ترین، بادوام ترین و پرفروش ترین مدل های پاسماوری در بازار هستند. این فروشگاه با ارائه مجموعه ای بی نظیر از انواع پاسماوری مد روز، نیاز شما را به هر محصول دیگر از بین می برد. در تعیین قیمت ها سعی بر این بوده تا تمامی خریداران عزیز بتوانند بهترین نمونه های بازار را خریداری کنند.

علاوه بر نمونه های معرفی شده، بیش از 40 مدل پاسماوری جدید و ارزان مدل1401 در چشمگیر موجود است که می توانید با جستجو در بخش سرچ سایت از تنوع محصولات دیدن کنید. در سایت ما مجموعه ای از بهترین مدل های پاسماوری به همراه اطلاعات دقیق آن ها موجود است که می توانید با مطالعه دقیق توضیحات و بررسی قیمت ها، بهترین نوع آن را خریداری کنید. تنها با یک مقایسه کوچک متوجه خواهید شد محصولات از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه هستند. شما عزیزان می توانید برای مشاهده مدل های مختلف و خرید سرویس پا سماوری از برندهای خوشنام و معتبر با فروشگاه اینترنتی چشمگیر همراه شوید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن