یونیک جزو بهترین و معتبرترین برندهای تولید کننده انواع آبکش های استیل در بازار روز ایران است. آبکش های استیل عرضه شده توسط این برند دارای ویژگی ها و مزایای بسیار زیادی هستند و تا مدت ها شما را از خرید هرگونه آبکش دیگری بی نیاز می کنند. آبکش ها و یا سبد استیل یونیک در مدل های مختلفی به بازار عرضه شده اند که هر کدام دارای مزایا و ویژگی های منحصر به فردی هستند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

معرفی یونیک بهترین مارک آبکش استیل

برند یونیک را می توان نامی آشنا در حوزه تولید انواع لوازم و تجهیزات آشپزخانه دانست که محصولات بسیار باکیفیت و مرغوبی را روانه بازار می کند. این برند با تکیه بر سابقه درخشان خود، بهترین آبکش های استیل حال حاضر بازار ایران را تولید و عرضه می کند. این آبکش ها می توانند تمامی نیازهای بانوان ایرانی را برآورده کنند و به همین دلیل هم محبوبیت بسیار زیادی در بین مصرف کنندگان دارند. برای خرید و کسب اطلاعات کامل درباره قیمت انواع سرویس آشپزخانه یونیک در چشمگیر همراه ما باشید.

معرفی یونیک بهترین مارک آبکش استیل

در خصوص این برند باید اشاره کرد که محصولات آن تحت لیسانس کشور انگلستان تولید می شوند. اما کشور چین وظیفه ساخت و عرضه آن ها را به عهده دارد. این برند، آبکش های استیل بسیار باکیفیت و مقاومی را در طرح ها، اندازه ها و شکل های مختلفی تولید و روانه بازار کرده است تا دست خریدار را در زمان انتخاب آبکش برای آشپزخانه باز بگذارد. ترازو دیجیتال آشپزخانه یونیک یکی از بهترین انواع ترازو و ابزار کار بانوان در آشپزخانه است برای مشاهده مدل های متنوع و استعلام قیمت این محصول با ما در لوازم آشپزخانه چشمگیر همراه باشید.

بررسی قیمت انواع آبکش استیل یونیک 2022

همانطور که اشاره کردیم، یونیک بهترین مارک آبکش استیل در بازار است. تمامی آبکش های استیل تولید شده توسط این شرکت از مواد اولیه و متریال های درجه یکی ساخته شده اند که باعث شده تا مقاومت و طول عمر بسیار بالایی داشته باشند. همچنین استفاده از تجهیزات و ماشین آلات صنعتی مرغوب در کنار مهندسان و طراحان حرفه ای منجر شده است تا آبکش های یونیک به یکی از بهترین آبکش های استیل در بازار بدل شوند. از جمله مزایای خرید آبکش استیل یونیک می توان به قیمت بسیار مناسب آن در مقایسه با سایر برندهای موجود در بازار اشاره کرد.

ما در این مطلب قصد داریم تا برخی از انواع آبکش های استیل یونیک 2022 را مورد بررسی قرار دهیم:

  • آبکش پانچ استیل سایز 35 یونیک UN-4018
    این آبکش یکی از بهترین آبکش های استیل یونیک است. این آبکش دارای طول عمر بسیار بالایی است و مقاومت بسیار زیادی دارد. از دیگر مزایای آبکش پانچ استیل سایز 35 یونیک می توان به این نکته اشاره کرد که این آبکش قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است. برای اطلاع از قیمت این محصول می توانید نام این محصول را در بخش جستجوی سایت سرچ کنید.
  • آبکش پانج استیل سایز 30 یونیک UN-4017
    آبکش پانچ یونیک، از جنس استیل است و به همین دلیل در برابر خوردگی و زنگ زدگی، مقاومت بسیار بالایی دارد. شما می توانید این آبکش را با مناسب ترین قیمت از سایت چشمگیر خریداری کنید.

بررسی قیمت انواع آبکش استیل یونیک 2022

  • ست آبکش استیل یونیک 5 عددی UN-4057
    این ست دارای جنس استیل ضد زنگ بوده و سایز آبکش های آن عبارت اند از 20، 14، 16، 25 و 28 سانتی متر. این آبکش ها دستگیره و پایه ای از جنس استیل دارند که این امر شستشوی آن ها را بسیار ساده کرده است. شما می توانید برای کسب اطلاع در خصوص قیمت این محصول با کارشناسان فروش وب سایت چشمگیر تماس حاصل کنید.
  • سرویس آبکش استیل یونیک 3 سایز بزرگ UN-4060
    یکی دیگر از سرویس های بسیار کاربردی، سرویس آبکش یونیک 3 تکه بزرگ است. سایز آبکش های استیل این سرویس 34، 37 و 40 سانتی متر است و دستگیره و پایه ای استیل دارند. برای کسب اطلاع در خصوص قیمت این محصول می توانید با کارشناسان واحد فروش سایت تماس حاصل فرمایید.

بررسی قیمت انواع آبکش استیل یونیک 2022

 از دیگر آبکش های استیل برند یونیک موجود در سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آبکش پانچ استیل سایز 35 یونیک UN-4018
  • ست آبکش استیل 6 عددی پانچی یونیک UN-4055
  • آبکش استیل یونیک مدل UN-4080
  • آبکش استیل 5 پارچه یونیک سایز کوچک UN-4093
  • آبکش استیل 5 پارچه یونیک UN-4095
  • ست آبکش استیل یونیک 3 عددی سایز بزرگ UN-4059

 برای خرید هر یک از مدل های آبکش معرفی شده می توانید در بخش جستجوی سایت، نام محصول مورد نظر را سرچ کنید و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن