راهنمای ترکیب رنگ وسایل آشپزخانه عروس 2022

یکی از مواردی که امروزه در چیدمان وسایل منزل نوعروسان مورد توجه بسیار قرار می‌ گیرد، زیبایی و به اصطلاح دیزاین منزل است. در این بین، آشپزخانه یک عروس، جایگاه ویژه ای به خود اختصاص می‌دهد و بیشتر نوعروسان دوست دارند این مکان زیبا و چشم نواز باشد. یکی از مواردی که به این هدف کمک می‌ کند، ترکیب رنگ وسایل آشپزخانه است. در یک آشپزخانه کابینت ها، ظروف و لوازم برقی، بیش تر از بقیه وسایل تو دید هستند. به همین دلیل نیز در حین چیدن وسایل آشپزخانه، باید به رنگ این وسایل خیلی دقت شود. از این رو، ما در این بخش به طور جداگانه در مورد رنگ این سه جزء مهم صحبت می کنیم تا شما بیش تر با اصول رنگ بندی وسایل خانه آشنا شوید. برای مشاهده کاربردی ترین و زیباترین ست ابزار آشپزخانه با ما در چشمگیر همراه شوید.

راهنمای ترکیب رنگ وسایل آشپزخانه عروس 2022

راهنمای ترکیب رنگ وسایل آشپزخانه عروس ۲۰۲۲

  • رنگ لوازم برقی
    مهم ترین وسایل برقی یک آشپزخانه، مواردی مثل ماشین لباس شویی، یخچال، ماکروفر و ماشین ظرف شویی هستند که رنگ آن ها باید مطابق تم اصلی آشپزخانه باشد. بهتر است این وسایل را یک رنگ انتخاب کنید (نقره‌ای، سفید یا مشکی).اما اگر دوست داشته باشید می توانید در رنگ وسیله های برقی کوچک تر، مثل آب میوه گیری یا آسیاب، کمی تنوع ایجاد کنید.
  • رنگ کابینت ها
    برای انتخاب رنگ کابینت های آشپزخانه، از رنگ های متنوعی استفاده می شود که به طور مثال می توان به رنگ های سفید، مشکی و خاکستری اشاره کرد. همچنین جنس کابینت ها در نمایی که به آشپزخانه می دهند تاثیر زیادی دارد (های گلس براق، ام دی اف مات و ...).  بنابراین هر کسی می تواند طبق سلیقه خود رنگ و جنس کابینت های آشپزخانه اش را انتخاب کند. البته، از آن جایی که کابینت ها قسمت زیادی از آشپزخانه را به خود اختصاص می دهند، حتماً باید رنگ آن ها با رنگ سایر لوازم آشپزخانه همخوانی داشته باشد تا یک فضای متعادل در آشپزخانه ایجاد شود.
  • رنگ ظروف
    بهتر است ظروفی را برای آشپزخانه خود بخرید که رنگ زمینه ای آن ها سفید است و طرح دار هستند. این ظروف هم خیلی شیک اند، هم با اغلب تم ها سازگاری دارند.

ست كردن رنگ وسايل آشپزخانه

ست کردن رنگ وسایل آشپزخانه 

رنگ ها، دنیای پیچیده ای دارند و برای ترکیب کردن آن ها باید خصوصیات همه آن ها را بدانیم. از این رو توصیه ما این است که در حین چیدن وسایل آشپزخانه تان حتماً با یک کارشناس مشورت کنید و اصول رنگ بندی و ست کردن رنگ ها را بیاموزید. چرا که اگر اطلاعات کافی در این زمینه نداشته باشید ممکن است نتوانید وسایل تان را درست، ست کنید و نتیجه مورد قبول تان نباشد. این در حالی است که شما به عنوان یک خانم، بیش تر وقت خود را در آشپزخانه تان می گذرانید و کوچک ترین مشکلی در فضای آشپزخانه می تواند بر روحیه شما تأثیر منفی بگذارد. همچنین پیشنهاد می کنیم از محصولات متنوعی که در بازار وجود دارد مطلع شوید تا برای پیدا کردن تم رنگی آشپرخانه خود، ایده بیابید. برای این کار می توانید به فروشگاه اینترنتی  لوازم آشپزخانه چشمگیر بروید، و علاوه بر آشنا شدن با لوازم آشپزخانه مدرن، از این فروشگاه خرید کنید. چرا که این فروشگاه اینترنتی یکی از معتبر ترین فروشگاه هایی است که در حوزه فروش و عرضه لوازم آشپزخانه فعالیت می کند و با انتخاب آن، می توانید لوازم مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و کم ترین قیمت ممکن تهیه کنید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن