ایرانیان از دیرباز معروف به مهمان نوازی بوده اند و همواره با استفاده از بهترین وسایل سعی در میزبانی از مهمانان داشته اند. با کمی دقت در خانه ایرانیان می توانیم ظروف مخصوصی را پیدا کنیم که صرفاً برای پذیرایی از میهمانان مورد استفاده قرار می گیرد. قطعاً بانوان برای تهیه هر تکه از این ظرف ها زمان زیادی را صرف نموده اند تا ست پذیرایی بی نظیر و چشمگیری برای میزبانی از مهمانان خود داشته باشند. عروس خانم ها نیز از این قائده مستثنی نیستند و با جستجو و بررسی انواع ظروف موجود در بازار، سعی در انتخاب و خرید وسایل پذیرایی برای جهیزیه خود دارند که با دیگر ظروف آنان همخوانی و تناسب داشته و زیبا و چشم نواز باشد. البته این کار با توجه به تنوع قابل توجه جنس و طرح ظروف پذیرایی آسان نیست و بعضا تبدیل به چالشی برای نوعروسان می شود.

اینکه از چه ظروفی باید در مجموعه وسایل پذیرایی استفاده شود؟ چه جنس و طرحی از ظروف موجود در بازار شیک تر و مناسب تر است؟ چه میزان از منابع مالی در نظر گرفته شده باید صرف تهیه این ظروف گردد؟ چه تعداد از ظروف مورد نیاز است و باید خریداری شود؟ و موارد دیگری از این دست، سوالاتی است که در زمان خرید جهیزیه مطرح می شود.

لیست کامل وسایل پذیرایی عروس بهمراه رنج قیمت

به طور کلی لیست وسایل پذیرایی عروس شامل لوازمی می شود که برای سرو خوراکی ها، نوشیدنی ها و تنقلات در اغلب میهمانی ها و دورهمی ها مورد استفاده قرار می گیرد مانند :

  1. ظروف میوه خوری
  2.  شیرینی خوری
  3. رولت خوری
  4. آجیل خوری
  5. شکلات خوری
  6. ست لیوان
  7. ست فنجان
  8. قندان
  9. سینی
  10. بشقاب پیش دستی
  11. کارد و چنگال میوه خوری و...

لیست کامل وسایل پذیرایی عروس بهمراه رنج قیمت

برای تهیه این ظروف باید موارد مختلفی در نظر گرفته شود. برای مثال ابعاد و تعداد ظروف پذیرایی باید با توجه به متراژ منزل، تعداد متداول میهمانان دعوت شده به مهمانی و عوامل دیگری از این دست، تعیین شود. انتخاب ظروف بسیار بزرگ و یا بیش از اندازه کوچک نادرست است و پاسخگوی نیازهای آتی نوعروسان نخواهد بود. البته بعضی از خانواده ها ظروف پذیرایی جهیزیه نوعروسان را بسیار حائز اهمیت می دانند و سعی در خرید ست های مختلف در ابعاد گوناگون و جنس های متنوع دارند. در این حالت دست عروس خانم برای انتخاب بازتر است و می توانند به راحتی ظروف مورد نیاز خود را تهیه نمایند. برای اطلاع از قیمت های به روز وسایل پذیرایی کافیست در قسمت جستجو، ظروف مورد نظر خود را سرچ کنید تا با محصولات متنوع و با کیفیت سایت ما آشنا شوید.

قیمت ظروف پذیرایی جهیزیه

عروس خانم ها برای اطلاع از رنج قیمت ظروف پذیرایی می توانند با مراجعه به مراکز خرید، قیمت کالاهای مختلف را بررسی نمایند و با مقایسه قیمت اجناس از نظر متریال مورد استفاده در ساخت، فرم ظاهری، رنگ و طرح و غیره، بهترین محصول موجود را برای جهیزیه خود خریداری نمایند. روش دیگر برای کسب اطلاع از قیمت، مراجعه به سایت های معتبری نظیر لوازم آشپزخانه چشمگیر است. متقاضیان خرید، در این مراکز با جستجوی آیتم مورد نظر خویش می توانند از آخرین قیمت محصولات مطلع شوند. با توجه به اینکه در فروشگاه های آنلاین واسطه های فروش حذف می شوند؛ رنج قیمت کالاهای گوناگون پایین تر از مراکز عرضه حضوری است.

قیمت ظروف پذیرایی جهیزیه

همچنین در فروشگاه های مجازی ابعاد و مشخصات ظروف با دقت درج می شوند. در نتیجه افراد می توانند انتخاب دقیقی داشته و مناسب ترین سایز و طرح ظرف را با توجه به نیاز خود برگزینند. تحویل کالای اصل در منزل، ویژگی و مزیت دیگری است که خریدهای اینترنتی دارند. در صورتی که به هنگام مراجعه حضوری با توجه به خستگی، دقت خریدار در انتخاب کاهش می یابد و امکان بروز اشتباه بسیار بالا خواهد رفت. به علاوه با توجه به هزینه های بالای رفت و آمد، خستگی و کلافگی ترافیک های سنگین شهری و صرف زمان زیاد برای خرید حضوری، اینترنتی خرید کردن مناسب ترین گزینه ی ممکن است.

درصورت نیاز به راهنمایی و مشاوره های بیشتر در زمینه خرید انواع ظروف پذیرایی، می توانید با کارشناسان سایت چشمگیر تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما با ارائه اطلاعات کامل و دقیق در مورد تمام محصولات مورد نیاز، شما را در مسیر یک خرید آسان یاری می کنند.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن